Válaszlevél a tulajdonostól

A tulajdonos válaszlevele:

Tisztelt ....!

Elsősorban szeretném kifejezni köszönetemet, hogy panaszával, észrevételével hozzájárult az étterem működésének javításához azzal, hogy leírta véleményét, észrevételeit az étteremben eltöltött estével kapcsolatosan.
Visszajelzése nagyon hasznos számomra, hisz az étterem számára az a legfontosabb. hogy vendégeink elégedetten távozzanak és a következő látogatásul alkalmával is éttermünket válasszák.
Benyújtott panaszát kivizsgáltam. Az alkalmazottam sajnos valóban nem felelt meg sem az ön, sem az étterem elvárásainak és ez további intézkedést von majd maga után. Viselkedésért elnézését kérjük!
A kellemetlenségéért kárpótolni szeretnénk egy utalvánnyal.
Töltsön nálunk egy kellemes estét! Ezúttal megígérjük, nem fogunk csalódást okozni Önnek.

Látogasson hozzánk és legyen a vendégünk.

(Mellékelt hozzá 5000 Ft értékű utalványt)

Ügyfeleim körében látom hogy az étterem tulajdonosok (is) és mindenki akinek üzlete van, igyekszik, szinte görcsöl stb... hogy minél jobban megállja a helyét a vállalkozása. Bővít, szépít, beleölnek egy csomó pénzt... aztán egy-két nem megfelelő alkalmazott meg hazavágja az üzletét. Szerintem szükség van a tulajdonos felé a visszajezésre. Valószinüleg tartom hogy ezentúl egy dolgozója sem fog villanyt kapcsolgatni hanem udvarian szól a vendégnek hogy negyedórán belül zárnának. Mint ahogy a posta, a bank és minden bezár.

Hozzászólások

Hát, a fene tudja. Részemről egy laza mozdulattal eltépném az utalványt, és többet nem mennék oda. Hiába lenne meg a tökéletes kiszolgálás, mindig csak azon idegeskednék, hogy mikor történik vmi kellemetlenség. Egész este feszült lennék emiatt.
Vagy csak én vagyok túlérzékeny?
Inkább mennék egy több helyről megerősítetten jó hírű helyre, és hót nyugodtan lazulnék a társaságommal.