Látogasson hozzánk és legyen a vendégünk.
(Mellékelt hozzá 5000 Ft értékű utalványt)
Ügyfeleim körében látom hogy az étterem tulajdonosok (is) és mindenki akinek üzlete van, igyekszik, szinte görcsöl stb... hogy minél jobban megállja a helyét a vállalkozása. Bővít, szépít, beleölnek egy csomó pénzt... aztán egy-két nem megfelelő alkalmazott meg hazavágja az üzletét. Szerintem szükség van a tulajdonos felé a visszajezésre. Valószinüleg tartom hogy ezentúl egy dolgozója sem fog villanyt kapcsolgatni hanem udvarian szól a vendégnek hogy negyedórán belül zárnának. Mint ahogy a posta, a bank és minden bezár.
- FébertI blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 907 megtekintés
Hozzászólások
Hát, a fene tudja. Részemről egy laza mozdulattal eltépném az utalványt, és többet nem mennék oda. Hiába lenne meg a tökéletes kiszolgálás, mindig csak azon idegeskednék, hogy mikor történik vmi kellemetlenség. Egész este feszült lennék emiatt.
Vagy csak én vagyok túlérzékeny?
Inkább mennék egy több helyről megerősítetten jó hírű helyre, és hót nyugodtan lazulnék a társaságommal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni