T-online szolgáltatóváltással

A T-online-nál kötöttem egy ISP váltással egy szerződést Az aktiválást sikerült megcsinálni kb. 8-órát használtam az internetet. Március 17-én kötöttem az első szerződést amit, március 28.-án aktiváltam és szintén kb. 8-órát tudtam használni.Az ügyfélszolgálaton közölték velem, hogy az Invitel részéről az ISP váltáshoz a lemondás nem érkezett meg, ezért Faxoljam el (amit én elfaxoltam). Majd utána ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol elmondták, hogy ez a Fax ez így nem jó hanem újítsam meg a szerződésemet és akkor minden rendben lesz. Még aznap megújítottam a szerződést de másnap reggel már nem tudtam használni.
Tegnap ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol nem tudtak segíteni. Majd személyesen ismét bementem a T-pont-ba ahol ismételten közölték velem, hogy az Invitel-es lemondást még nem kapták meg. Tegnap küldtem egy e-mailt a problémámmal amiben részletesen leírtam mindent amit megkapott az Invitel, a T-com, a fogyasztóvédelem és a Nemzeti Hírügynökségi Hatóság Ma estig semmi válasz. (miért is lett volna) 7-én lejár az Invitel-es szerződésem.
Tavaly amikor Invitel-es területről költöztünk T-com-os területre. (Dunaújváros-ból Székesfehérvárra) több mint egy hónapig nem volt internetünk, a szolgáltatók egymásra mutogatása miatt. Ez is rengeteg telefonálásomba került. Ma este felhívtam ismét a T-com ügyfélszolgálatát ahol ismételten közölték, hogy az Invitel felől a lemondás még nem érkezett be de a panaszomat továbbítják a felettesükhöz. Holnap lejár az Invitel-es szerződésem. Ha a két szolgáltató ki nem állhatja egymást akkor miért az ügyfélen kell elverni a port?

Hozzászólások

Kiba* T vállalat.
Engem is szívatnak folyamatosan.
Az utóbbi hetekben 8 Mbit helyett, jó ha van 1.
És sosem lesz konkurenciájuk :(

valoszinuleg egy elvetemult rosszakaro t munkatars kispecizte a vonaladat es kisebb profilba rakott teged ezaltal kiteljesitve a sajat belso gonoszsagat a kulvilagra, pontosabban rad.
de esetleg azt is el tudom kepzelni, hogy muszaki oka van a lassulasnak?!

leadtad mar hibara?
mi volt az eredmenye?

Ó, mindegy az. Az összes szolgáltatónál meg van csodálatosan fogalmazva az ÁSZF-ben, hogy ha a sebesség nem annyi, mint amit megrendeltél az nem gond. Megjegyzem lehet itt védeni ezerrel a szolgáltatókat, de egyszerűbb elolvasni mondjuk a Németországi ÁSZF-et és sok hasnlóság nem lesz...
Az egész T csoportról(főképp T-Com) meg annyit, hogy munkám során nem egyszer van dolgom velük, és a leginkább jellemző az arrogancia, bürokrácia magas foka, majd miután kiderül, hogy náluk volt mégis a hiba, a vállvonogatás (elnézést sosem kérnek).

mennyit rendeltel meg?
minden csomag egy minimum es egy maximum ertek kozott mozog.
ha a minimum erteket (ami vajmi keves, ja) nem eri el a sebesseg, no akkor agyot is inthetsz mindenfele buntetes nelkul a szolgaltatonak.
ha meg a pl max8mbps csomagod fixen 4mbpsen megy pl vagy akorul, es nem lehet javitani rajta, akkor meltanyossagi alapon (mondom ezt azert mert az aszf nem kotelezi erre a szolgaltatot) kerheted h tegyenek at abba a csomagba, szanckio nelkul. ez meg azt hiszem meg ha a sebesseged nem is, de a penztarcad jobban mosolyra fakasztja, mint egy elnezes keres (ettol fuggetlen, en nem adok igazat abban, hogy sose kernek elnezest).

apropo nemetorszagi aszf...
ja, igen. amerikaban egy itthon hivatalos forrasbol 130e hufba kostalo gpst megveszel 60e hufnak megfelelo penzert. japoknal 5x annyi mbpst adnak ugyanazert a penzert mint nalunk, etc.
magyarorszag, magyar infrastruktura, magyar mentalitas..
imho nincs ertelme mas orszagokkal egy merlegre tenni a kerdest..

Március 8.-án kaptam egy levelet a T-Online -tól, hogy továbbították az alábbi szöveggel:

"Tájékoztatom, hogy levelében jelzett problémát illetékes csoportunknak továbbítottuk, válaszukig szíves türelmét kérjük
Türelmét és megértését köszönjük."

Azt hittem ,hogy egy szokványos lerázó szöveg. De nem, mert másnap reggel kipróbáltam és volt internet. Azért írok, mert egy hete már folyamatosan van internetem. Az Invitel-től válaszra sem méltattak.

T vállalattal nekem is nagyon roszak a tapasztalataim, de ne aggódj, mire helyére kerül a kérdés, majd mindkét szolgáltató tartja a markát!

A szünetmentes szolgáltatóváltásnak van egy-két alapvető pontja.
Ha azokat az új szolgáltatód közli veled és minden papír kitöltésre kerül (a megfelelő tartalommal), és be lesz faxolva (2008.fax.éve) a régi szolgáltatóhoz, akkor kb 4 nap alatt megtörténik a váltás.

Nem egy macerás dolog, addig amíg minden papír forma szerint történik, ha valahol hibázol, vagy az új szolgáltató hibázik, akkor jön az egymásra mutogatás, és ez idő...

Nem akarok belemenni a részletekbe, gyorsan leírom a legfontosabb részeket:

1. Megrendeled az új szolgáltatást az új szolgáltatónál
2. Még aznap feladod (FAX) a lemondó nyilatkozatot a régi szolgáltatónak (beleírod, hogy szünetmentes szolgáltatóváltást kérsz!)
3. kb két nap múlva megkérdezed régi szolgáltatót, hogy elengedtek-e már...
3.a ha nem, akkor 2.-es pont ismétel, esetleg személyes ügyintézés az ügyfélszolgálaton
3.b ha igen, akkor örülsz
4. Kb. 4 nap: Találkozik a lemondó és a megrendelő nyilatkozat a megfelelő helyen és megszületik az ügyfél átkötése

Mellesleg aki csinált már mobil szolgáltatóváltást számhordozással az meglepő egyezéseket talál a két folyamatban :-D

Én nem a T-onlin-t akarom szidni mert valószínüleg ők mindent úgy csináltak ahogy kell. Ezt abból gondolom hogy az Invitel-es szerződést 28.-án mondtam le ami azt tartalmazta hogy 7.-én megszűnik a szolgáltatás, (hiába mondtam ,hogy ISP váltásról van szó)de még 9.-én reggel is tudtam csatlakozni Invitel-es jelszóval és felhasználóazonosítóval. Az Invitelnél mindent személyesen intéztem. Tehát szerintem a T-online nem tehetett róla, hogy a szerződés lemondása után 10-13 nappal még mindig Invitel-es ADSL volt.