amúgy a voip-info.org szerintem az egyik legjobb
asterisk doksi/leírás eléggé naprakész, ha esetleg érdekel
ezt a két asterisk könyvet is kitehetem neked webre.
a pickupgroup szerintem nem más mint bizonyos telcsiket lehet groupokb szerverzni
megadod hogy 5 mellék 1 pickupgroupba kerül akkor az az 5 telcsi át tudja venni egymástól a hívást, azaz ha az egyik kicsörög akkor a vele azonos pickupgroupban lévő
telcsivel is fel lehet venni
az options, gondolom további opciók, megadása lehet
A kérdésem az lenne, hogy lehet azt beállítani hogy ha az egyik mellék hívja a másikat ne küldje ki 3 csörgés után hangpostára a hívót. Bejövő hívásnál ez nem gond mert ring group-nál belehet állítani a ring time-ot. De ennél mit lehet tenni?
Nemsikerült még rájönnöm arra, hogy lehet beállítani a tone üzemmódot? Ügyfélszolgálatoknál kell nyomkodni 1-es meg 2-es gombot de nem müxik. Ezt hol kell belőni?
A másik dolog, hogy felmerült egy olyan kérés, hogy a bejövő hívás és a mellékek közötti hívás másképp csörögjön. /Érthető mit szeretnék kérdezni?/ Van erre lehetőség?
Köszi előre is.
--
Nem az erős aki sosem esik el, hanem az aki mindig fel tud állni!
voip-info.org on nagyon sok infó van mindennal kapcsolatban
meg a google ben annó csináltam én is ilyen számbillentyűzést meg kódbeolvasást nem nagy dolog, de így fejből nem tom :D
Nem tudom ki az a snitt de, az, hogy supportert penzt kernek az nem pofatlansag
osszefoglalva:
- nem ertesz a telefoniahoz,
- nem ertesz az adott megoldashoz(asterix)
- rendelkezesre all doksi, forraskod, tesztkornyezet
Majd problemamegoldasra vonatkozo kerdest teszel fel es besertodsz, ha a segitseg penzert jon. Khmm
hm. Nemgondoltam hogy a hup.hu profilja csak és kifejezetten a fizetős supportok gyüjtőhelye. És gondolom Te, ha esetleg valami kifejthetetlen oknál fogva esetleg pillanatnyi elmezavar miatt segítséget kérnél egy ilyen fórumon pár mondatban, feltétlenül a postod vége az lesz, hogy rendben Kedves xy ha megadod a számlaszámod kompenzálnám a fáradozásaidat azt a 120 karaktert amit bepötyögtél, mert Én ennek a témának nem vagyok a szakértője.
- Ha gondolod még a helyesírásomba is beleköthetsz ember.
Annyi idő alatt amíg Te beírtad az 5 cm-re a tengerszint felett alló hozzászólásodat, ami teljesen a topic-hoz tartozik ugyebár, addig talán segíthettél volna egy hozzá nem értő emberen. Kívánok neked még több hasonló hozzálású embert.
--
Nem az erős aki sosem esik el, hanem az aki mindig fel tud állni!
A kerdeseid nem konkretak. (nem valaszolhatoak meg 1 konkret mondattal). A kerdesek arra iranyulnak, hogy egy olyan rendszert keszitesz amiert A, peznt kapsz B, penzt takaritasz meg uzleti alapon
Nem is ertem miert is kellene erre 20 embernek segitokeszen rohannia. Ha nekem ilyen kerdesem van, es ezt valaszoljak, akkor megkerdezem, hogy mennyi. Utanna lehet, hogy azt mondom pofatlan, vagy nekem nem eri meg, de azonnal nem huhognam le.
Ezekhez az infoknak a hozzajutasahoz altalaban ido kell, szaktudas, es valaki donthet ugy hogy ezt megosztja veled, a te sajat problemad megoldasara ingyen, de ne vard el, hogy meg is tegye.
Ha konkretabb kerdesed lenne, vagy latszana a szakertelem, akkor imho nem ez a valasz jott volna. Kolleganak segit altalaban az ember, ha csak 1 mondat hianyzik a boldogsagahoz.
Hozzászólások
szia
http://voip-info.org
ezenkívül van egy pár asterisk pdf
pl: oreilly.asterisk.the.future.of.telephony.sep
vagy Building.Telephony.Systems.with.Asterisk
Celeron-M 1400Mhz, 768M, Debian SID, 2.6.18-rc7
köszi szépen!
ha valakinek lenne még segítsége...
de most nem értem mit akarsz ?
még több doksit ?
amúgy a voip-info.org szerintem az egyik legjobb
asterisk doksi/leírás eléggé naprakész, ha esetleg érdekel
ezt a két asterisk könyvet is kitehetem neked webre.
Celeron-M 1400Mhz, 768M, Debian SID, 2.6.18-rc7
megtaláltam, köszönöm.
Tényleg sok infó van.
Nagyon köszi!
asterisk config:
CREATE TABLE `users` (
`mailbox` varchar(4) NOT NULL default '',
`shortname` varchar(20) NOT NULL default '',
`fullname` varchar(40) NOT NULL default '',
`email` varchar(40) NOT NULL default '',
`password` varchar(20) NOT NULL default '',
`AccountCode` varchar(20) NOT NULL default '',
`location` varchar(6) NOT NULL default '',
`pickupgroup` char(2) NOT NULL default '',
`Language` char(2) NOT NULL default 'en',
`CallDiversion` varchar(4) NOT NULL default '',
`DivertUnavailable` varchar(4) NOT NULL default '',
`DnD` char(1) NOT NULL default '0',
`template` varchar(20) NOT NULL default '',
`options` varchar(20) NOT NULL default '',
`pager` varchar(20) NOT NULL default '',
`context` varchar(20) NOT NULL default 'default',
`type` varchar(5) NOT NULL default 'user',
PRIMARY KEY (`mailbox`)
) TYPE=MyISAM COMMENT='Users of the Asterisk PBX';
Valaki nem tudja, hogy a template, pivkupgroup, location, options... mit jelent?! azaz milyen konfigolási "értékeket" lehet egyeseknél megadni?!
szia
a pickupgroup szerintem nem más mint bizonyos telcsiket lehet groupokb szerverzni
megadod hogy 5 mellék 1 pickupgroupba kerül akkor az az 5 telcsi át tudja venni egymástól a hívást, azaz ha az egyik kicsörög akkor a vele azonos pickupgroupban lévő
telcsivel is fel lehet venni
az options, gondolom további opciók, megadása lehet
a másik kettő nem tom
Celeron-M 1400Mhz, 768M, Debian SID, 2.6.18-rc7
köszi szépen. valahol utánaolvasok a többinek. mindenképp kellene.
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy lehet azt beállítani hogy ha az egyik mellék hívja a másikat ne küldje ki 3 csörgés után hangpostára a hívót. Bejövő hívásnál ez nem gond mert ring group-nál belehet állítani a ring time-ot. De ennél mit lehet tenni?
Nemsikerült még rájönnöm arra, hogy lehet beállítani a tone üzemmódot? Ügyfélszolgálatoknál kell nyomkodni 1-es meg 2-es gombot de nem müxik. Ezt hol kell belőni?
A másik dolog, hogy felmerült egy olyan kérés, hogy a bejövő hívás és a mellékek közötti hívás másképp csörögjön. /Érthető mit szeretnék kérdezni?/ Van erre lehetőség?
Köszi előre is.
--
Nem az erős aki sosem esik el, hanem az aki mindig fel tud állni!
van lehetőség minden említett dolgora.
és számlaképes vagyok.
és segítőkész.. :)
Az megoldódott hogy miért lőtte ki hangpostára... Viszont a többi kérdésemben ha tudnátok segíteni, jó volna.. :)
up
--
Nem az erős aki sosem esik el, hanem az aki mindig fel tud állni!
voip-info.org on nagyon sok infó van mindennal kapcsolatban
meg a google ben annó csináltam én is ilyen számbillentyűzést meg kódbeolvasást nem nagy dolog, de így fejből nem tom :D
szal gugli, meg voip-info.org
Celeron-M 1400Mhz, 768M, Ubuntu 7.10, 2.6.22
Nem tudom ki az a snitt de, az, hogy supportert penzt kernek az nem pofatlansag
osszefoglalva:
- nem ertesz a telefoniahoz,
- nem ertesz az adott megoldashoz(asterix)
- rendelkezesre all doksi, forraskod, tesztkornyezet
Majd problemamegoldasra vonatkozo kerdest teszel fel es besertodsz, ha a segitseg penzert jon. Khmm
hm. Nemgondoltam hogy a hup.hu profilja csak és kifejezetten a fizetős supportok gyüjtőhelye. És gondolom Te, ha esetleg valami kifejthetetlen oknál fogva esetleg pillanatnyi elmezavar miatt segítséget kérnél egy ilyen fórumon pár mondatban, feltétlenül a postod vége az lesz, hogy rendben Kedves xy ha megadod a számlaszámod kompenzálnám a fáradozásaidat azt a 120 karaktert amit bepötyögtél, mert Én ennek a témának nem vagyok a szakértője.
- Ha gondolod még a helyesírásomba is beleköthetsz ember.
Annyi idő alatt amíg Te beírtad az 5 cm-re a tengerszint felett alló hozzászólásodat, ami teljesen a topic-hoz tartozik ugyebár, addig talán segíthettél volna egy hozzá nem értő emberen. Kívánok neked még több hasonló hozzálású embert.
--
Nem az erős aki sosem esik el, hanem az aki mindig fel tud állni!
A kerdeseid nem konkretak. (nem valaszolhatoak meg 1 konkret mondattal). A kerdesek arra iranyulnak, hogy egy olyan rendszert keszitesz amiert A, peznt kapsz B, penzt takaritasz meg uzleti alapon
Nem is ertem miert is kellene erre 20 embernek segitokeszen rohannia. Ha nekem ilyen kerdesem van, es ezt valaszoljak, akkor megkerdezem, hogy mennyi. Utanna lehet, hogy azt mondom pofatlan, vagy nekem nem eri meg, de azonnal nem huhognam le.
Ezekhez az infoknak a hozzajutasahoz altalaban ido kell, szaktudas, es valaki donthet ugy hogy ezt megosztja veled, a te sajat problemad megoldasara ingyen, de ne vard el, hogy meg is tegye.
Ha konkretabb kerdesed lenne, vagy latszana a szakertelem, akkor imho nem ez a valasz jott volna. Kolleganak segit altalaban az ember, ha csak 1 mondat hianyzik a boldogsagahoz.
write only trollok valahogy nem erdemelnek tobbet.