- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1792 megtekintés
Hozzászólások
Hat a Tenebrae shotjait elnezegetve, mar reg lehagyta azt. ;)
De ez csak szemelyes velemeny.
Ime egy jo shot: http://esteel.planetnexuiz.de/nexuiz/screenshots/nexuiz000804.jpg
-------------------------------------
|^^^^^^^^^^^^^^^| ||
|...BEER TRUCK..........| ||'|";, ___.
|_..._..._______===|=||_|__|......, ] -
"(@)'(@)"""**|(@)(@)*** **''(@)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?page=screenshots.txt
Szerintem meg nem. :)
Da halottról jót vagy semmit; a Tenebrae már 3 éve az (de lehet, hogy több).
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee."
-- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lusta voltam a sajat screenshotjaimat linkelni, meg most inni megyek, ha eleget iszok, talan majd meg az ejszaka folyaman ideszurom, hogy mit is tud a DP a Nexuiz-al ;)
(megjegyzem az ott talalhato "Media" link lassan fel eves, ennel azaert mar egy kicsit szebb :) )
-------------------------------------
|^^^^^^^^^^^^^^^| ||
|...BEER TRUCK..........| ||'|";, ___.
|_..._..._______===|=||_|__|......, ] -
"(@)'(@)"""**|(@)(@)*** **''(@)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"De ez csak szemelyes velemeny"
pontosan, erről van szó... mind a DarkPlaces-t, mind a FUH / EQuake-et, mind a többi projektet csak szubjektíven lehet megítélni.
ui szerintem a Tenebrae-t nem hagyja le a DP, hiszen a T képességei között elég sok olyasmi van, amit csak a Doom3 engine képes elnyomni (mivel a "remake" T motorban sok minden a D3 alapján van implementálva). a speciális fényei, a bump mapping és a shaderek aktív együttes használata elég meggyőző. éppen ezért nem fut a T GF3 alatti hardveren, éppen ezért nem élvezhető 2GHz teljes értékeű CPU alatt (celeron, duron gyakorlatilag kizárva). lagalábbis Linuxon, tisztességes felbontásban.
az is elgondolkodtató, hogy a Quake1 adatcsomagjaiból a poligonszegény környezetet, és a 128*128 teljes textúrákat hogyan lehet ilyen profi megjelenésűre alakítani és effektelni. brutális munka... a F trükkje pl éppen abban áll, hogy néhány feltűnő helyen a hiányosságokat override modellekkel helyettesítik....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni