Sziasztok!
Szabad szoftverek között kutatodom olyan megoldások után,
amelyek segítségével 3D-ben (konkrétan: OpenGL-ben) és
viszonylag rövid idő alatt ki tudnék fejleszteni egy
3D-s objektumokat külső adatok alapján kirajzoló/animáló
programot... Talán ezen a helyen kicsit off-nak számít
a téma, bár nyelvként főleg a C++ jöhetne szóba - esetleg
Python-nal megtámogatva (3D-s utilok közül pedig olyanra
lenne szükségem, amely alapból támogatja az anaglyph-et).
A jövő hét elején beírom, hogy mire jutottam a böngészésben,
de addig is: minden ötlet szívesen fogadnék ill. előre is
köszönök!
Üdv.: Deacon
- 1308 megtekintés
Hozzászólások
Ha java is szobajohet, akkor nezd meg ezt:
http://fivedots.coe.psu.ac.th/~ad/jg/
Chapter 14-tol felfele kb vegig 3d van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha GPL licensz jó, akkor
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hali.
En a magam reszerol az Ogre-t javaslom. En is ezt hasznalom. Ha jol tudom, nehany disztrohoz van belole csomag is.
Features
Addons - Van python binding, nem tudom mennyire up-to-date.
Es igen, lehet benne sajat kodbol 3D-s alakzatokat felepiteni, animalni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni