OpenGL + ATi Radeon M6 + elsimitas

OpenGL + ATi Radeon M6 + elsimitas

Hozzászólások

Sziasztok,

A kerdesem a topic cimeben is szereplo dilemmaval lenne kapcsolatos, tehat, hogy hogyan lehetne opengl alatt a poligonok elsimitasaba lelket verni?

Eleinte az SGi Sample Implementation-t hasznaltam, de kesobb feltettem a Xig Accelerated-X elnevezesu opengl valtozatot ami zart forrasu, fizetos es kb 15 percenkent kilotte az X-et, valamint a hardveres gyorsitas egyaltalan nem futott, igy gondoltam, hogy nem kellene megvennem a teljes verziot.

Igy tovabb eveztem, leszedtem az xorg-ot es feltettem helyette az xorg-7.0.0rc3 modularizalt valtozatot, ahova a mesa3d-t opengl implementaciojat telepitettem. Ezzel ugyanugy rendben fut minden mint az SGi-fele opengl-lel, viszont elsimitas itt sincs.

Szamos, egyszeru tesztprogi letezik opengl-re amelyeknel futasidobe lehet ki-be kapcsolgatni az elsimitast, megprobaltam, de nem reagalt ra. Ha a kodbol nezzuk, akkor amikor meghivodik a glHint(), gyakorlatilag nem aktivalja az elsimitast akarmire is van allitva az erteke.

Szoftveres uton nem akarom korbedolgozni, mert ebben az esetben nem erne sokat a hw accel.

Amugy a kartya nem fglrx tamogatott, sima openszosz "radeon" modult hasznal.

Van valakinek otlete, hogyan lehetne az elsimitast beloni?

Koszi elore is :)

Rigidus

Tovabbra is aktualis lenne a fenti problemam.
Koszi ismetelten. :)