Imap protokollal kapcsolódom egy Outlook 365 e-mail címhez. Rendben elérem a leveleket, le is tudom tölteni, de amint megpróbálom a \Deleted flag-et állítani (pl.: "A 2 STORE +FLAGS \Deleted"), a szever kurta "NO" válasszal jelzi, hogy érti ugyan, de nem tudja megcsinálni. Próbáltam más flag-et is állítani (Seen, Flagged), de mindegyikre hasonlóan reagál.
Közvetlenül az INBOX-ban próbálom állítani, de az AI tanácsa alapján próbáltam áthelyezni a a töröltek mappába, szintén sikertelenül.
Mivel minden levelet ki akarok törölni a mappából, egyszerű sorszámmal próbálkozom, de próbáltam az UID-t is használni, hasonló eredménnyel.
Van az outlook 365 imapjának valami speciális szabványa erre? Vagy ezt lehet a szerver oldalon tiltani, és ott kellene próbálkoznom a rendszergazdákkal?
- 290 megtekintés
Hozzászólások
Hát, ha ez szerver oldalon van limitálva, akkor ezt mint adottság kell elfogadnod, mert majdnem teljesen biztos vagyok benne, hogy ha tudsz is nekik írni - biztos, hogy a rendszergazdáknak nem tudsz, csak a support kukac microsoft-nak -, el leszel hajtva a rákba. Ez egy cloudban hostolt valami, lehet ugyan egy egyedi exchange instance per hostolt domain, de ezeknek pont az a lényege, hogy mindenki ugyanazt az egyenbeállítást kapja.
Amit én megnéznék:
- IMAP/SSL-en kapcsolódsz? (993 -as port)
- Akivel kapcsolódsz user, az övé a mailbox, vagy csak egy felhatalmazott/hozzáférő account? Ha ez utóbbi, én megnézném, milyen jogokkal lett hozzááadva
- Ha az övé a mailbox, lehetséges, hogy ez valami archív mailbox? Felületről ha belépsz, tudsz törölni?
Illetve megint felhoznám azt, hogy az Outlook-nak van saját API-ja. Elképzelhető, hogy nem valami standard full-featured IMAP szervert használnak, hanem csak egy lebutított megvalósítást, és az a gondolat mögötte, hogy tessék az Outlook API-t használni integrációra, mert az van erre szánva.
Ha nem férsz hozzá a fiókhoz, kérj egy tesztfiókot, amivel tudsz tesztelni és te is hozzáférsz. Alternatív ötlet, hogy menj fel a hotmail.com -ra, és regisztrálj egy O365-ös publikus email címet, és tesztelj azzal - ingyen van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 993-as porton kapcsolódom, bár nem értem, ez miben befolyásolhatja a FLAG állítását.
- Céges felhős levelezés, van elérhető rendszergazda, de nem akarok hülyeséget kérni tőle. Akkor zargatnám, ha már tudom konkrétan, hogy mire van szükségem. De azt, hogy egy levelet Seen-re állítsak, nem hiszem, hogy szerveroldalon korlátoznák.
- A mailbox elég friss, és jelenleg pont tesztelésre használom, így is szembesültem a helyzettel.
- Az IMAP amúgy megy, tehát ha nem standard IMAP az office365-é, akkor inkább tudnám meg az eltérést, minthogy a teljes folyamatot átírjam másra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint ahogy hrgy84 is megjegyezte, nem IMAP-pal kellene turkálni egy O365-s postafiókban, hanem amit a MS kínál.
Sokkal hatékonyabb - még ha kicsit nehezebb is első látásra - mint folyamatosan a problémákat nyomozni.
Talán ez segít: Use the Outlook mail REST API - Microsoft Graph v1.0 | Microsoft Learn
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni