BYD arra hivatkozva gondolkodott el mexikói gyár építés elhalasztásán, nehogy az amerikaiak lenyúlják a tudást.
Mondjuk érzek kicsi csúsztatást, a vámok jobb oknak tűnnek, de kétségtelen hogy mostanában több látványos innováció előbb jelenik meg kínai autóban mint bárki máséban.
- 1305 megtekintés
Hozzászólások
raadasul szakmai!! ja nem. akkro jo!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az oldal egy zsebszámológépen fut? Miért nem töltődik be több perc alatt sem? Képek főleg...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ingyenes cloudflare van elotte, gondolom neked telekomod van otthon (mint kb a fel orszagnak), onnan szar lesz a DTAG vs CF problemak miatt,
ha elofizet trey a cf-re vagy valami masik cdn-re akkor majd jo lesz csucsidoben
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy érdekes bug tesztelése miatt kb. minden cache-t kikapcsoltam a CF-en, mert arra voltam kíváncsi, hogy van-e összefüggés. Majd visszakapcsolom, ha el nem felejtem. Elvégre, az egy Drupal latest&greatest tesztoldal.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a cache a baj, hanem ez,
mtr -zbw4 r00t.hu
Start: 2025-03-21T10:02:13+0100
HOST: mgmt Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1. AS??? 192.168.1.254 0.0% 10 0.6 0.6 0.5 1.0 0.2
2. AS??? 10.238.160.1 0.0% 10 8.0 8.1 6.8 8.8 0.6
3. AS5483 81.183.205.72 0.0% 10 7.1 7.6 6.9 8.3 0.5
4. AS5483 81.183.3.38 0.0% 10 10.5 10.3 6.7 13.1 1.6
5. AS5483 81.183.3.75 0.0% 10 9.6 9.6 8.4 12.0 1.0
6. AS3320 62.159.61.98 0.0% 10 14.8 15.5 14.8 16.1 0.4
7. AS3320 nyc-sb6-i.NYC.US.NET.DTAG.DE (62.154.5.202) 0.0% 10 112.5 113.2 112.2 114.5 0.9
8. AS3320 nyc-sb6-i.NYC.US.NET.DTAG.DE (62.154.5.202) 0.0% 10 112.3 112.8 110.8 114.5 1.0
9. AS3320 80.156.160.213 0.0% 10 112.6 111.9 110.6 114.4 1.1
10. AS6453 if-ae-0-2.tcore3.njy-newark.as6453.net (216.6.90.14) 0.0% 10 120.3 120.8 118.9 123.7 1.2
11. AS6453 66.198.70.2 0.0% 10 114.8 119.2 113.6 126.9 4.8
12. AS13335 162.158.61.105 0.0% 10 126.0 120.4 119.1 126.0 2.0
13. AS13335 104.21.55.226 0.0% 10 116.5 116.2 114.6 117.4 0.8
vs
mtr -zbw4 telex.hu
Start: 2025-03-21T10:03:09+0100
HOST: mgmt Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1. AS??? 192.168.1.254 0.0% 10 0.5 0.6 0.5 1.0 0.1
2. AS??? 10.238.160.1 0.0% 10 7.5 7.9 7.0 8.7 0.6
3. AS5483 81.183.205.70 0.0% 10 7.6 7.9 5.6 9.1 1.0
4. AS5483 81.183.3.6 0.0% 10 9.1 9.5 8.5 10.7 0.7
5. AS5483 81.183.3.139 0.0% 10 8.9 9.8 8.9 11.0 0.6
6. AS3320 62.159.61.98 0.0% 10 13.8 13.8 11.1 14.7 1.0
7. AS3320 80.156.160.221 0.0% 10 13.1 14.6 13.1 17.0 1.4
8. AS6453 195.219.25.15 0.0% 10 15.5 15.0 14.0 17.1 0.9
9. AS13335 172.68.48.43 0.0% 10 14.3 14.0 12.6 18.0 1.5
10. AS13335 172.67.71.160 0.0% 10 13.7 13.8 12.4 17.6 1.5
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is probléma, de történetesen, nem ez a legnagyobb.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Be van kotve a r00t.hu a Trump irodajaba? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Manufacturer HP
Model ProLiant BL460c Gen8
CPU 16 CPUs x Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2665 0 @ 2.40GHz
Logical processors 32
Sockets 2
Cores per socket 8
Hyperthreading Yes, enabled
Memory 127.97 GB
(hogy valami szakmai is legyen)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt a 0.03 GB-ot meg elvitte a cica? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már régen vettem volna, ha nem lenne ilyen kimondhatatlan neve. Teslát ismerem, de ki volt az a BYD?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Burning Your Device™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bömbi koppintásokkal kezdték állítólag, csak kinőtték magukat, meg a konkurenciákat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkugyártó voltak mindig is. A kocsi melléktermék. Elektromos buszt már akkor csináltak, amikor a Tesla még az első Roadsterrel szerencsétlenkedett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyik kinai gyarto, aki kozben felnott.
Sok ilyen van.
Azert latsz ennyi kinai EV-t manapsag EU-ban, mert a helyi piacukat mar kinottek.
Ebbol kb. sejtheted a mereteiket is. Nem kispalyasok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A mostani villanyautószériájuk amúgy nagyon meggyőző, legalábbis elsőre. Beszéltem Dolphin tulajjal, ő nagyon dicséri, mentünk egy kört és vezetési élményre átlagos, nem versenyautó de közlekedésre tökéletesen alkalmas. Minőségre nem nyekereg, nem ropog, mondjuk pittyog megállás nélkül ami szvsz rohadt idegesítő, de minden modern autó csinálja mert EU törvények ugye.
Én inkább arra leszek kíváncsi hogy 5-10 év múlva hogy alakulnak a dolgok, mennyire rohad szét, mennyit veszít kapacitásból, milyen egyéb költségek merülnek fel.
Még nem tartok autócserénél de egy időben nagyon nézegettem az atto 3-at, mostanában meg majd jön az 1000km hatótávú pluginjuk amivel állítólag tisztán villanyosan 100-120km hozható lesz, utána meg 1.5-ös benzinnel lehet vele 4-5 literes fogyasztással hibridkedni.
Amúgy tényleg vicces a BYD sztorija. Gyárilag aksiban utaztak aztán rájöttek hogy ha már megvan a legdrágább komponens házon belül akkor miért ne hegesztenénk köré karosszériát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A BYD az egyik legrégebbi és legnagyobb kínai EV gyártó. Az akku technológiájuk elvileg jóval biztonságosabb mint pl. a Tesla-é, mert nem annyira érzékeny a sérülésekre. Más gyártók, pl. a KGM is alkalmazza a Torres EV-ben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mintha a Model 3-ban és Y-ban is egy ideje BYD blade akku lenne, kivéve a Long range-ben, de lehet csak álmodtam:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, az LFP akksik elvileg BYD-k, de csak a cellák, a pakk-építés saját, így mintha a Tesla elvileg jobb hűtőrendszerrel többet hozna ki ugyanabból az akksiból.
"Probléma esetén nyomják meg a piros gombot és nyugodjanak békében!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kesz csoda hogy me'g a tesla babuelutos/falnakmenos videot nem hordtatok ide... :)
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Falnak menőst tudtam volna hozni, itt adták elő az udvarban 🤣
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mondjuk, fejlesztés azért folyik náluk... 400kmnyi villany 5 perc alatt... csak a hálózat bírja :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni