- Díjnet, MVM Next: simán ment a változtatás webes felületen, a számlák már az új e-mail címemre jönnek
- BKM (régi Főtáv): itt is simán ment a változtatás webes felületen, de azt nem tudom tesztelni, hogy a számlákat is az új e-mail címemre küldik, mert innen már nem kapok számlát azóta, mióta a Díjneten keresztül kérem
- Allianz: Itt az e-mail cím a felhasználónév is egyben. Miután átírtam a webes felületen az e-mail címem, az új e-mail címemmel nem tudtam bejelentkezni, csak a régivel tudtam. A webes felületen belül átíródott, de bejelentkezéskor nem fogadta el. Írtam az ügyfélszolgálatnak és azt válaszolták, hogy a regisztrációkor megadott e-mail cím felhasználónév is egyben és azt nem lehet megváltoztatni. Csak úgy lehet megváltoztatni, ha teljesen törlöm a regisztrációmat, majd újra regisztrálok másik e-mail címmel. Hát nagyon jó! Ehhez aztán gratulálni tudok! Hát töröltem a regisztrációt.
- DIGI: Itt is az e-mail cím felhasználónév is egyben. Ennek megváltoztatása webes felületen simán ment. Megváltozott az e-mail cím és a felhasználónév is. A bejelentkezés az új e-mail címmel megy. Hurrá! A számlák azonban sajnos továbbra is a régi címre jönnek. A hibát bejelentettem. Remélem, javítják majd. UPDATE: A hibát javították. Legalábbis azt írták, hogy az e-mail címemet megváltoztatták, a következő számla már az új címemre fog jönni. Akkor ez most már pipa.
- Amit még nem próbáltam: Telekom. Ezt lehet, hogy nem is fogom már megpróbálni, mert az a tervem, hogy átviszem a Vodafone-hoz és nekik már eleve az új e-mail címemet fogom megadni.
Mint tudjuk, az interneten van egy olyan ökölszabály, hogy a felhasználónevet nem lehet megváltoztatni. Most már úgy néz ki, hogy az is szabály lesz, hogy az e-mail címet sem lehet megváltoztatni.
Ehhez kapcsolódó egyéb tapasztalat. 6 éve vettem egy lakást, ami régen egy cégnek a székhelye volt. Miután az adás-vétel megtörtént, a cég ki lett innen jelentve, de az azt követő években mindenféle levél még idejött. Volt, hogy havonta egy kis paksamétát adtam át a cégtulajdonosnak. Azt mondta, hogy elnézést kér, de nagyon nehezen megy a cég címének átíratása az ügyfeleinél, meg a különböző szolgáltatóknál. Én ezen akkor csodálkoztam, de most már nem csodálkozom rajta. Nem vagyok szoftverfejlesztő, csak rendszergazda. Nem tudom, hogy ezekben a vállalatirányítási rendszerekben mennyire nehézség megcsinálni egy e-mail cím vagy egy lakcímváltozást, de ha nem csinálják meg, akkor legalább írják meg előre, hogy erre nincs lehetőség. Bár azt eléggé nonsense-nek tartanám.
- trying blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 769 megtekintés
Hozzászólások
Miután az adás-vétel megtörtént, a cég ki lett innen jelentve, de az azt követő években mindenféle levél még idejött.
Erre van szolgáltatás, csak hát gondolom a cég sóher volt kifizetni a díját.
https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/kenyelmi_szolgaltatasok_ern/uta…
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat, azert ez sem eppen 100% megbizhato szolgaltatas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy nem. Nem tudom, hogy hogyan tudják ezt az átirányítást jól megvalósítani, főleg nem könyvelt küldemények esetében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi informaciom nincs a mukodeserol, talalgatas az egesz, de gondolom annyi tortenik, hogy amikor szortirozzak a leveleket, akkor nezi, hogy van-e egyezes az atiranyitos listaval. Ezt abbol gondolom, hogy fel kell sorolni az aliasokat, hogy milyen neven talalnak meg vajon levelekkel.
A gond ugye az, hogy ha a cim nagyjabol ertelmes, be tudja tenni a megfelelo postaladaba, akkor is, ha nincs egyezes, de a gepi feldolgozasnal mar kulonbseg lesz a Szalai es Szalay kozott.
szerk: nem hagy nyugodni a szakmai kivancsisag, most beallitottam egyet magamnak. Ha lesz valami erdekes, es nem felejtem el, beszmaolok rola. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy körzeten belül a postásra van bízva, általában egy helyettesítésig nincs gond, de ha nagy a fluktuáció újra és újra ismétlődik a kavarodás 2x éves tapasztalat, hiába van postafiók mellette
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben az informatikai világban nehezen tudom elképzelni, hogy emberek válogatják ezeket a leveleket kézzel és egyesével vetik őket össze az átirányításos listával. Bár lehetséges, hogy tényleg így van, de őszintén szólva fogalmam sincs, hogyan mehet ez, mert soha nem dolgoztam postán. Ezért kíváncsian olvasnám a beszámolódat. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> nehezen tudom elképzelni, hogy emberek válogatják
azt en is. szerintem a postagalambok csinaljak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok postás csak amit hallok és látok ez ügyben. A legelső és legutolsó pont még mindig manuális, irányitószámon belül lehet a gépek valamennyire rendszerezik a címeket, de az adott postásnak ismernie kell a körzetét (ezért gond az amikor helyettesítik), ja és egy irányítószámon belül is sok sok postás van mint tudjuk. A legelsőnél pedig azért kell hogy ne minden levél menjen a gyűjtőbe, ami helyi például ne járja be a fél országot.
Egy szösszenet ez ügyben itt is olvasható, nem mai de szerintem sokban nem változott: https://24.hu/belfold/2013/06/11/akarja-tudni-mi-tortenik-a-csomagjaval…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szortirozas alatt nem arra gondoltam, hogy a postas neni valogatja a leveleket, hanem amikor szetszorod iranyitoszam alapjan, melyik postara keruljon. :)
Bar ugye erdekes a kerdes, mert az atiranyitasi szabalyokat minden szinten nezni kell. Volt ismerosom, aki egy lakoparkon belul koltozott alberletbol sajat lakasba, ott a kezbesito ugyanaz, atiranyitasnal effektive csak a hazszam es emelet-ajto valtozik. Nem tudom, ott mi tortenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Állítólag rendelt a cég ilyen szolgáltatást a postától.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Telekom. Ezt lehet, hogy nem is fogom már megpróbálni, mert az a tervem, hogy átviszem a Vodafone-hoz
Erre milyen valós indok létezik? Inkább fordítva volna ildomos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos One rá magyarázarta :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy Dominós feltöltőkártyás számról van szó, ami szeretném, ha továbbra is pre-paid jellegű maradna és emellett lehessen sokat telefonálni róla, jutányos áron. :) A Vodafone-nál van 30 nap korlátlan beszéd havi 4990 Ft-ért. (Link) A Telekomnál ugyanez havi 9990 Ft-ért van csak. (Link) Net nincs (illetve csak 100 MB van), de nem is kell. Arra jó a DIGI, ami most már szintén Vodafone. Továbbá lehet, hogy lesz egy almás telefonom, de még nem biztos. Abba csak eSIMet lehet belerakni 2. SIMként és a Telekom a Dominósoknak nem engedi meg, hogy eSIMet használjának. Ezek az indokok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "korlátlan beszéd" egyáltelán nem az, csak el kell osztani a díját a beszélgetési idővel és kijön a percdíj. Ennél kevesebbre jöhet ki a flotta előfizetés. Szegény emberek csoportja ezt úgy csinálja, hogy létrehoznak egy flotta-közösséget és az köt szerződést a szolgáltatóval.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az a tervem, hogy átviszem a Vodafone-hoz
Siess, mert ha lassú vagy, már csak a One-hoz viheted :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az e-mail cím felhasználónév is egyben
Ez a halál esete. Így jártam a UPC->Vodafone átmenetnél. A probléma felvetésekor a segítőkészek azt javasoltál, hogy regisztráljak másik címmel, de az azonos telefonszám miatt talán nem fog menni. :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10 ev alatt mar 4x irattam at a regi cimemet a banknal, valahogy minden esetben "visszairodott".
Iden megint sikerult oda kuldeniuk egy levelet valahogy. Minden mas kuldemenyuk meg jott a jelenlegi cimre.
Ezentul nincs tobb kerdesem.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hasonló "élményem" volt a Lufthansával. Lufthansa.com és Miles&More regisztrációm is volt. Megpróbáltam átíratni az email címet, ami a felhasználói név is volt. Egyik helyen sikerült, másikban nem. Már felvettem a kapcsolatot a LH belső fejlesztőivel is. Pingvineztek, így elengedtem a dolgot.
Aztán jött a Travel ID migráció. Megint megpróbáltam átíratni. Néhány kör (kilép-belép, vár 1 napot stb.) után sikerült elérnem a célom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Allianz - bohóc egy brigád. Kiküldik a levelet, hogy legyek környezettudatos, fizessem be online a számlát. Mondom ok. Először megnézem az ő weboldalukon, felismeri a szerződésazonosítót, azt írja, hogy nincs mit fizetni (van, hisz kiküldték papír alapon). Mondom OK, megnézem a Díjneten, van Allianz, elindítom a regisztrációt, megadok minden adatot. Pár nap múlva jelzik, hogy elutasítva. Ügyfélszolgálat nem ad semmilyen ezzel kapcsolatos felvilágosítást telefonon, csak ha valaki bemegy aláírási címpéldánnyal az egyik ügyfélszolgálatra. OK, bementünk. Olyan régi a szerződés, hogy ezt nem lehet elektronikus fizetésre állítani. XXI. század.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom, másoknak is voltak ehhez hasonló rossz tapasztalatai. Köszönöm, hogy megírtátok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> A bejelentkezés az új e-mail címmel megy. Hurrá! A számlák azonban sajnos továbbra is a régi címre jönnek.
ilyet nekem az MVM csinal... de leszarom, a regi cim at van iranyitva ugyis az ujra :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a szerencséd, hogy a régi cím még működik.
Bizony mondom, ki vagyunk szolgáltatva az agyatlan szoftvereseknek! Egyszer reklamáltam a Budapest Banknál, miért 111/B-re végződik a címem a fejlécben, de csak 11-re a boríték ablakában? (Sebaj, a postás bácsi rutinos, odatalált a levél. ;)) Az ügyintéző kifordította a képernyőt és megmutatta az igazságot: A három címnek fenntartott, különböző méretű mezők közül az egyikbe nem fért bele a cím. :-D Megjegyzem, hogy a Magyarországon előforduló legbonyolultabb cím - helységnév és irányítószám nélkül - 58 karakter.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni