- tompos blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 644 megtekintés
Hozzászólások
[pol] vagy [háború] prefix-et légyszíves.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tortenetesen itt az emberi para es a technika a fókusz, full mindegy, h hol es mik voltak az elozmenyek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól tudom ennek nincs zero-zero katapultja (de majd kijavítanak, ha mégis), de ez nem volt messze tőle... nem tűnt se túl magasan, se túl gyorsan repülőnek.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A lényeg, hogy még időben kattintott...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
BTW, mint kiderült később, egy gyakorló repülés volt vmikor a nyáron és nem rakéta találat.
Azért a lényeg maradt ugyanaz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amugy mennyire egeszsegmegorzo acsorogni a mezo kellos kozepen egy narancssarga ejtoernyo mellett, ugy hogy nem tul messze egy 100 meter magas fustolgo roncs van?
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahha. Rakétatalálat a semmiből, műszer nem jelez, gép egyenesen repül, mindezt FHD akciókamerával FPS módban rögzítve és tartva a centert, majd sikeresen megúszva, nomeg haza is jutva.. végül közzé is tenni youtubeon :D bazz ezt ki szopja be??
Kieg: ahh ok, szokásos dezinformáció. Picsáért nem olvasok hozzászólásokat.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
According to preliminary data, the aircraft hit a power line pole.
Annyira azert nem repult alacsonyan.
Vegulis akkor mi tortenhetett? Ahhoz hogy a felvetel az ukranokhoz keruljon, el kellett kapniuk es elvenni a goprot. Egy orosz pilota miert osztana meg egy ilyen felvetelt onszantabol?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy csak letölteniük egy Belgorodi blogger telegram folyamáról...
Ebben a háborúban mindenki lop, csal, hazudik, hogy minél több pénzt harácsoljanak össze emberéletek árán. Csak épp rossz emberek halnak meg, az igazán rosszak meg naponta szerepelnek mindenhol és csak egyre gazdagabbak lesznek...
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Annyira azert nem repult alacsonyan."
de ... de ez itt természetes
a műhorizonttól kicsit lejjebb jobbra, az 1 hagyományos magasságmérő ... ha csal is 1 kicsit, 5m-en belül szokott lenni
200m-en van amikor lerottyan a hajtómű, ~30m-t veszít a döntési idő alatt
felrántja a gép orrát, hogy a maradék sebességből magasságot nyerjen, az átesési ponton való kattintáshoz //~50-80m az mentőernyő feltöltöldése, ha nincs késleltetve//
valószínűleg az alacsonyrepüléshez előírt vészhelyzeti rezsimet követte, persze ezzel dugóba viszi a vasat, de annak akkor már mind1, mert törzs közepéig beégett a hajtómü, az pedig technikai totálkár
aztán, hogy emberünk hogyan hagyta el a fele farkát, és követte el élete legdrágább lucernakaszálását, az más kérdés ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
200m-en van amikor lerottyan a hajtómű
Ezt a 200m magassagot a video alatti kommentekben is olvastam. Nyilvan nem 200m magassagban vannak a villanyvezetekek.
Tehat akkor elotte vmikor joval alacsonyabban kellett repulnie, amikor lenyeste a gep farkat egy vezetek. Vajon onnan fel tudott meg emelkedni 200m-re es onnan katapultalni? Es mitol gyulladt ki a gep motorja?
Ha tenyleg igaz ez a villanyvezetekes sztori, akkor igazan nagy mazlija lehetett a pilotanak, hogy "csak" a fuggoleges vezersikbol nyesett le vmennyit a kabel, es nem a gep orran/pilotafulken/kanyarodas kozben a szarnyan koppant a kabel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így van, a fák előtt ~120m-t mutatott a műszer, hogy előtte mi történt, ki tudja ... jó lenne látni a teljes videót
1 22kV-os vezeték biztos fel tud gyújtani 1 kisgépet ... mert olyat már láttam közelről //a tolólégcsavatos UL gép motorblokkját gyújtotta be a keletkező szikra//
a vezeték általában átcsúszik az áramvolalas fülke fölött, jelen esetben az első ablak páncélüveg //koptereknél van alul felül kábelvágó :)//
... igen, ha húzott fordulóban a szárny kapja a vezetéket, sanszos, hogy a földbe rántja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majdnem igaz a hír, mint a viccben: Csak nem nem most, nem vállról indíthatóval lőtték le és nem Ukrajna felett. Az eset oroszországi Belgorodban történt, június 17.-én, nagyfesz vezetékkel ütközött a gép és a videó elején már égett. Ezért is kezdődik úgy, hogy felfelé néz, mert a periszkópon akar meggyőződni a gép állapotáról. Mikor a hajtómű teljesítményvesztés miatt kezd átesni és dugóba csúszni a gép akkor katapultált a pilóta. A youtubera feltöltött videónak a 4. és 5. másodperce között látható a gép függőleges vezérsíkja, ami cca. 1/3-ánál élesesen le van vágva.
Az esetet először ЧП 31 osztotta meg telegramon.
Az eset eredménye kicsit közelebrőll: https://t.me/bazabazon/12022
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na végre valaki utánanézett...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nem nem most, nem vállról indíthatóval lőtték le és nem Ukrajna felett.
..
full mindegy, h hol es mik voltak az elozmenyek
Lehetne valamely játékból kivágott jelenet is.. (oh várj csak.. :) )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
15 másodpecig videojátéknak tűnik. Vezeték se látszik a képeken.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
félre..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni