Lamborghini Huracán @ Hungaroring

Az idő tökéletesnek ígérkezett. Nem volt túl meleg, nem esett, nem volt túl hideg ... »

Fél 3-kor felmentünk saját autóinkkal a boxutca háta mögé, majd regisztráltunk, kitöltöttük a felelősségnyilatkozatot. Ezután hátulról beléphettünk az előkészített boxokba.

Kisvártatva felhúzták a boxok célegyenesre néző ajtajait és mindenki megláthatta az autókat, amelyekre befizetett. McLaren, Ferrarik, AMG Mercedes, Lotus, Ford Mustang-ok ... és persze a Lamborghini ...

Beröffentették közben a formaautót is ...

Eljött a perc, amikor átléphettünk a Pit-Lane vonalat és beléphettünk arra a területre, ahol az F1 autók kerékcseréje is történik. Kezdődött a fényképezkedés.

Végre testközelbe került az autó. Meglepően, az összes autó közül a Lambo volt a legalacsonyabb. Melléállva látszik csak, hogy milyen lapos. Kb. mint én guggolva ... Belül sok hely nincs, de hát ebbe nem is pakolunk bevásárlást ... :D

Ezután irány a pálya, az instruktor az első körben végig mondja az ideális íveket és a tempót, majd a célegyenesben mehet a padlógáz. Következő körben a tudáshoz mérten lehet már nyomni, a kérés mindössze annyi volt, hogy a rázóköveket kerüljük el. Belső kamerás felvétel:

Sajnos gyorsan véget ér a 3 kör, de nagyon nagy élmény végigmenni egy ilyen autóval az ikonikus pályán! Megannyi F1 történés jut eszébe az embernek és rácsodálkozik minden kanyarban, hogy mennyire más belülről mint a TV-ből nézve. Trükkös kanyarok, de a Lambo nagyon kezesen viselkedett. Igaz, "csak" Strada és nem Corsa módba volt állítva, de ez is bőven elég olyannak, aki sem az autót, sem a pályát nem ismeri.

A tesztvezetés után volt még egy kis gokart a Hungaroring saját gokartpályáján, majd irány haza.

A szerverés első osztályú volt, látszik, hogy kb. ezredszerre csinálták. MicroSD kártyán odaadták a belsőkamerás GoPro nyers felvételeket és a fényképeket, illetve, készítenek egy megvágott filmet, amin lesz drónos felvétel stb. is.

Remek kis apa-fia program volt! Próbáljátok ki!

Hozzászólások

"Remek kis apa-fia program volt! Próbáljátok ki!"

Három lányom van. :)

Ha jól van nevelve a gyerek, akkor nemétől függetlenül szívesen van akár az anyjával akár az apjával és részt vesz vele közös programokon. Imádom, amikor a szülő csak azért hagyja otthon a gyerekét, mert az ilyen vagy olyan nemű.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Csörgedezik szláv vér is ereidben?

Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.

Nem akarok belezavarni a bő nyálas circlejerking-be, de megjegyezném, hogy az összes résztvevő lefényképezése a szervezők által biztosított fényképész által így történt:

  • Kérlek állj az autó mellé (katt-katt-katt-katt ...)
  • Kérlek guggolj az első kerék mellé (katt-katt-katt-katt ...)
  • Kérlek ülj be (katt-katt-katt ...)

Tehát, a résztvevők 100%-ról készült ilyen kép és az is előfordult, hogy másik is voltak Adidasban ;)

trey @ gépház

"Gáz el, fékezzük meg..."

Apja f.szát, hadirokkant éticsigák dinamikusabban mozognak ennél :)

Mondtam én, hogy a "Lambo" a legjobb. Tényleg az! Király lehetett!

Az sem lenne rossz, ha a te autóddal körbe lehetne told.. saját felelőségre persze. Tehát ha nem osztják az észt mellőled meg ilyesmi. Szerintem a 10-15. körre csak’ király lenne, bár a nürburgringes hasonló videók törései mégis óvatosságra intenének. De amúgy biztos király lenne, én megpróbálnám. 

Vortex Rikers NC114-85EKLS

Lehet ilyet csinálni de nem sok utcai autó bírja ki. Pláne nem úgy, hogy utána ne kelljen mondjuk minimum féktárcsát+betétet cserélni.
Ezért (is) extra pl. a 911-es, az utcai változattal simán bemész, nyomatod nyélen amíg tetszik, aztán szépen hazamész.

BMW-k sem bírják, talán csak az M széria.

Mindentől függetlenül egy ilyen nyllt napon ha semmi extra nem történik az autóval akkor volt 100ezerben, szóval nem való ez mindenkinek :)

zászló, zászló, szív

Szerkesztve: 2022. 04. 25., h – 20:19

Big like, de basszus, milyen pici vagy (egy Huracan-hoz képest) és milyen cérnavékony a hangod, aztaaaa!!! :D (bocs, közel 20év HUP tagság alatt ez csak most realizálódott! :D)

~200cm testmagassággal és 138kg zsírral már gondolom esélytelen még csak megközelíteni is egy ilyen méregzsák Matchbox-ot... :/

Mondjuk ezt a túlbuzgó, nyikhaj instruktort én már a box-ból kiállás során pofán vertem volna, ha milliárdokkal gurulunk, ha nem... ;)

A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.

:D pedig régi álmom egy Viper SRT-10 ne'adj ég, egy Hennessey Viper Venom 1000 Twin Turbo élményvezetés... De, minden reggel, amikor meglátom már csak a napi Air Jordan nyelvén a "49.5" címkét, nyugtázom, hogy ez nem az én ligám... :P Azért örülök, hogy megosztottad velünk ezt az élményt! ;) Grat még egyszer!

A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.

Hát igen. Ha sportkocsi, akkor alacsony építés, középmotor. Tehát: Lambo, Ferrari, McLaren stb. Az izomautók nem egy olyan technikás pályára valók, mint a Hungaroring. A videó kétharmadában hallani egyébként, hogy utolértem egyet, le is kellett húzódniuk. Pedig nem verethettem kemény tempót.

trey @ gépház

Csak a Ferrari "romlandó" és sok bajuk is van. A Lambo nem az. Ezért esik ki nálam, mint "autó". :)

911-el mentem pár éve ugyanitt.
Nekem az tetszett a legjobban, hogy milyen kultúráltan adja le az erőt.

zászló, zászló, szív

A NIKASIL bevonattal kapcsolatos problémákra gondolsz, vagy az IMS csapágy hibákra?

Általánosságban véve nehéz a 911-esekről beszélni, mert a hatvanas évek óta igen sok mindent hívtak 911-esnek, amiknek technikailag semmi közük egymáshoz. A 911-esek nagy része egyébként a legcsodálatosabb tárgyak egyike, csak nem fogalmatlanul kell őket megvásárolni. Ismerd meg először a konkrét évjárat és motor tulajdonságait.

Jó kis beszámoló volt, köszi. Annyit sajnálok csak, hogy a belsős videón nem látszott, hogy mikor mennyivel megy az autó, az még érdekes lett volna, mert a látszat csalóka 🙂