— Gabor Micsko (@gmicsk0) April 23, 2022
Fél 3-kor felmentünk saját autóinkkal a boxutca háta mögé, majd regisztráltunk, kitöltöttük a felelősségnyilatkozatot. Ezután hátulról beléphettünk az előkészített boxokba.
— Gabor Micsko (@gmicsk0) April 23, 2022
Kisvártatva felhúzták a boxok célegyenesre néző ajtajait és mindenki megláthatta az autókat, amelyekre befizetett. McLaren, Ferrarik, AMG Mercedes, Lotus, Ford Mustang-ok ... és persze a Lamborghini ...
— Gabor Micsko (@gmicsk0) April 28, 2022
Beröffentették közben a formaautót is ...
— Gabor Micsko (@gmicsk0) April 23, 2022
Eljött a perc, amikor átléphettünk a Pit-Lane vonalat és beléphettünk arra a területre, ahol az F1 autók kerékcseréje is történik. Kezdődött a fényképezkedés.
Lamborghini Huracán @ Hungaroring pic.twitter.com/FvF8JFsgod
— Gabor Micsko (@gmicsk0) April 24, 2022
Végre testközelbe került az autó. Meglepően, az összes autó közül a Lambo volt a legalacsonyabb. Melléállva látszik csak, hogy milyen lapos. Kb. mint én guggolva ... Belül sok hely nincs, de hát ebbe nem is pakolunk bevásárlást ... :D
Padlógáz ... pic.twitter.com/DqOlYCyucU
— Gabor Micsko (@gmicsk0) April 24, 2022
Ezután irány a pálya, az instruktor az első körben végig mondja az ideális íveket és a tempót, majd a célegyenesben mehet a padlógáz. Következő körben a tudáshoz mérten lehet már nyomni, a kérés mindössze annyi volt, hogy a rázóköveket kerüljük el. Belső kamerás felvétel:
Sajnos gyorsan véget ér a 3 kör, de nagyon nagy élmény végigmenni egy ilyen autóval az ikonikus pályán! Megannyi F1 történés jut eszébe az embernek és rácsodálkozik minden kanyarban, hogy mennyire más belülről mint a TV-ből nézve. Trükkös kanyarok, de a Lambo nagyon kezesen viselkedett. Igaz, "csak" Strada és nem Corsa módba volt állítva, de ez is bőven elég olyannak, aki sem az autót, sem a pályát nem ismeri.
Gokart @ Hungaroring pic.twitter.com/kdu1e7Ylfs
— Gabor Micsko (@gmicsk0) April 24, 2022
A tesztvezetés után volt még egy kis gokart a Hungaroring saját gokartpályáján, majd irány haza.
A szerverés első osztályú volt, látszik, hogy kb. ezredszerre csinálták. MicroSD kártyán odaadták a belsőkamerás GoPro nyers felvételeket és a fényképeket, illetve, készítenek egy megvágott filmet, amin lesz drónos felvétel stb. is.
Remek kis apa-fia program volt! Próbáljátok ki!
- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 942 megtekintés
Hozzászólások
"Remek kis apa-fia program volt! Próbáljátok ki!"
Három lányom van. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez csak akkor probléma, ha rosszul nevelted őket.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rosszul?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól van nevelve a gyerek, akkor nemétől függetlenül szívesen van akár az anyjával akár az apjával és részt vesz vele közös programokon. Imádom, amikor a szülő csak azért hagyja otthon a gyerekét, mert az ilyen vagy olyan nemű.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én saját magamat is otthon hagyom. Magamtól soha nem fizetnék egy ilyenért. Ha a gyerekem akarná, akkor talán. Ha fiú gyerekem lenne, akkor erre nagyobb az esély. Ez esetben nem sok örömöm lenne benne, ha barbizna és sminkelné magát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Előttem egy csaj ment. Szép számmal voltak lányok is az autókban.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csörgedezik szláv vér is ereidben?
Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Adidas, guggolás .. gyanús.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De nem szlav. Az igaziban a segged hozzaer a bokadhoz. pl en akar egy orat is tudok igy ulni tabortuz mellett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akarok belezavarni a bő nyálas circlejerking-be, de megjegyezném, hogy az összes résztvevő lefényképezése a szervezők által biztosított fényképész által így történt:
- Kérlek állj az autó mellé (katt-katt-katt-katt ...)
- Kérlek guggolj az első kerék mellé (katt-katt-katt-katt ...)
- Kérlek ülj be (katt-katt-katt ...)
Tehát, a résztvevők 100%-ról készült ilyen kép és az is előfordult, hogy másik is voltak Adidasban ;)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mostmár értem mit keresett ez az autó egy lepukkant pesterzsébeti gumisnal nem régen
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
T'od feltették az olcsó, újrafutózott szetteket a magyaroknak. ;)
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Gáz el, fékezzük meg..."
Apja f.szát, hadirokkant éticsigák dinamikusabban mozognak ennél :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Adtam volna neki még én is jobban, de azt is negértem, hogy óvatosak. Tetemes kárt lehet okozni rövid idő alatt. 🙂 Kb. fél milliárd forint értékben volt kint a pályán autó ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát azért a célegyenesben felvett külső videón ment az szépen. Biztosan így is nagy élmény lehet egy ilyen autót vezetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ment egyébként, ment volna jobban is, ha verseny üzemmódban lett volna. Padlón mentem a célegyenesben, lomhán váltott. Utcai üzemmód nem a gyorsulása van kihegyezve.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondtam én, hogy a "Lambo" a legjobb. Tényleg az! Király lehetett!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az sem lenne rossz, ha a te autóddal körbe lehetne told.. saját felelőségre persze. Tehát ha nem osztják az észt mellőled meg ilyesmi. Szerintem a 10-15. körre csak’ király lenne, bár a nürburgringes hasonló videók törései mégis óvatosságra intenének. De amúgy biztos király lenne, én megpróbálnám.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet ilyet csinálni de nem sok utcai autó bírja ki. Pláne nem úgy, hogy utána ne kelljen mondjuk minimum féktárcsát+betétet cserélni.
Ezért (is) extra pl. a 911-es, az utcai változattal simán bemész, nyomatod nyélen amíg tetszik, aztán szépen hazamész.
BMW-k sem bírják, talán csak az M széria.
Mindentől függetlenül egy ilyen nyllt napon ha semmi extra nem történik az autóval akkor volt 100ezerben, szóval nem való ez mindenkinek :)
zászló, zászló, szív
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
BMW-k sem bírják, talán csak az M széria.
De nem acél féktárcsával. Még a Rába ringet sem bírta :)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Okés persze, de Csarliék mégis 120-as Skodával ropták a németeknél, megpakolt csomagtartóval :).. Rosszul emlékszem?
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A versenyfék a lényeg, lehet az Skodán is, csak nem gyárilag.
zászló, zászló, szív
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Big like, de basszus, milyen pici vagy (egy Huracan-hoz képest) és milyen cérnavékony a hangod, aztaaaa!!! :D (bocs, közel 20év HUP tagság alatt ez csak most realizálódott! :D)
~200cm testmagassággal és 138kg zsírral már gondolom esélytelen még csak megközelíteni is egy ilyen méregzsák Matchbox-ot... :/
Mondjuk ezt a túlbuzgó, nyikhaj instruktort én már a box-ból kiállás során pofán vertem volna, ha milliárdokkal gurulunk, ha nem... ;)
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voltam én is egyszer 105 kg, de az nen volt egészséges 🙂 200 cm-rel nem fogsz beférni, nekem is full hátul volt az ülés. Az olaszok magukhoz mérnek mindent 🤣
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D pedig régi álmom egy Viper SRT-10 ne'adj ég, egy Hennessey Viper Venom 1000 Twin Turbo élményvezetés... De, minden reggel, amikor meglátom már csak a napi Air Jordan nyelvén a "49.5" címkét, nyugtázom, hogy ez nem az én ligám... :P Azért örülök, hogy megosztottad velünk ezt az élményt! ;) Grat még egyszer!
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viper (a Mustangok mellett) nekem is kedvenc az amerikai izomautók közül, van is otthon egy fullos fém Viper makettem (szigorúan kékben, két fehér csíkkal) :D Viszont élőben nem mozgott olyan szépen a pályán.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Normális futómű nélkül hiába a nagy motor és nehéz is. Kanyarban mindenkin hozok a "Zsuzsimmal". :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát igen. Ha sportkocsi, akkor alacsony építés, középmotor. Tehát: Lambo, Ferrari, McLaren stb. Az izomautók nem egy olyan technikás pályára valók, mint a Hungaroring. A videó kétharmadában hallani egyébként, hogy utolértem egyet, le is kellett húzódniuk. Pedig nem verethettem kemény tempót.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak a Ferrari "romlandó" és sok bajuk is van. A Lambo nem az. Ezért esik ki nálam, mint "autó". :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
911-el mentem pár éve ugyanitt.
Nekem az tetszett a legjobban, hogy milyen kultúráltan adja le az erőt.
zászló, zászló, szív
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 911 némelyik szériájának motorblokkjai gyárihibásak! FOS anyagból készültek. Ez tény.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A NIKASIL bevonattal kapcsolatos problémákra gondolsz, vagy az IMS csapágy hibákra?
Általánosságban véve nehéz a 911-esekről beszélni, mert a hatvanas évek óta igen sok mindent hívtak 911-esnek, amiknek technikailag semmi közük egymáshoz. A 911-esek nagy része egyébként a legcsodálatosabb tárgyak egyike, csak nem fogalmatlanul kell őket megvásárolni. Ismerd meg először a konkrét évjárat és motor tulajdonságait.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó kis beszámoló volt, köszi. Annyit sajnálok csak, hogy a belsős videón nem látszott, hogy mikor mennyivel megy az autó, az még érdekes lett volna, mert a látszat csalóka 🙂
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan túl gyorsan nem mehetett, mert akkor az esemény nem ~olcsó kapudrog lenne.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott a célegyenes videó. A Hungaroring célegyenesének hossza ismert, órátok van. v=s/t
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni