Szoba, munkavallalo, kliens nyilvantarto naptar kerestetik

Fórumok

Sziasztok!

Egy kis rendelot tervezunk letrehozni, amiben tobbfele szakember fog dolgozni.
Tehat vannak szobaink (5 db),
van rendelesi ideje minden munkavallalonak, amikor klienst fogad,
vannak klienseink, akiknek van lefoglalt idopontja, szakembere, szobaja.

Ezt eddig google calendarban tartottuk nyilvan de egy orulet lett belole. Nyilvan, nem erre valo.

Letezik (lehetoleg webes) alkalmazas, ami ilyen adatokat nyilvan tud tartani es atlathatoan megjeleniteni?

Remek ha opens source de nem feltetel. Viszont nyilvan nem kell egy fullos CRM rendszer, csak ennyire van szuksegunk.

Koszonom.

Hozzászólások

Do your homework, ahogy azt mondani szokás.

Mit néztél meg a google találatai közül és mi volt velük a gond?

Illetve bármilyen szoftver kiválasztása előtt érdemes rendbe tenni az adatvédelmi, üzleti folyamatokat és csak ezek után foglalkozni az IT háttér kialakításával.

A Google Calendar amúgy miért nem vált be? A céges változat teljesen jól kezeli a szobák és az emberek foglaltságát. Amikor keresel egy időpontot egy kliensnek, egy helyen láthatod, hogy melyik szakember és melyik szoba mikor elérhető.

OwnCloud, vagy NextCloud (mindben csak a legszükségesebb dolgokat engedélyezve).
Létrehozol egy csoportot.
Létrehozol egy felhasználót a csoporton belül, aki az adminisztrátor, így tudja szerkeszteni mindenkiét.
(Létrehozhatsz egy felhasználót a csoporton belül, aki csak bele tud nézni, ha akarsz ilyet.)
Az öt szobára létrehozol 1-1 felhasználót a csoporton belül. Ezeknek a naptárát megosztod a csoport adminisztrátorával.
Az adminisztrátor külön színekkel fogja látni az egyes naptárakat.