UPC meglepetés

Elment a net, hívom az ügyfélszolgálatot, hogy jelentsem a problémát. Kiválasztom a megfelelő menüpontot, kapcsolják a kollégát, köszönés, röviden vázolom a helyzetet: "Úgy tűnik elment az internetem". Kolléga rögtön beolvassa a címem egyeztetésképp, kis türelmet kér, majd mondja hogy központi hiba van, elnézést és türelmet kér öt óráig.

Meglepődtem.

Amit vártam az nem ez, még akkor sem, ha ez így volt korrekt. Sajnos annyira hozzá vagyok szokva a rossz ügyfélkezeléshez, hogy ledöbbentett az, aminek alapnak kellene lennie. Mert egyébként szokás, hogy az automata bekéri az ügyfélkódomat, amit ha elrontok azonnal bontja a vonalat. Szokás hogy miután megadtam, az ügyfélszolgálatosnak szintén el kell mondanom. Szokás az, hogy a telefonszámomat is megkérdezik amiről hívom őket, pedig nem rejtem el a számom, ott kellene előttük lennie. Szokás még a tökölés, a "nem tudom mi történik".

Nos, ennyi, gondoltam megosztom veletek a meglepetésemet

Hozzászólások

Legalább tudom, miért nem érem el az otthont egész nap... :)

Múltkor egy idős hozzátartozómmal a tv előfizetést akartuk lemondani. Az ügyfélszolgálaton épp nem ment a rendszerük. Persze ezt is csak utólag nyögte ki az ügyintéző, amikor nem voltam hajlandó abba belemenni, h e-mailben igazolják vissza a felmondást és ragaszkodtam hozzá, h papírt állítson ki erről ill. a kütyük átvételéről és mutassa be a végelszámolást.
Egyéb iránt pedig ne felejtsük el, h ez az a cég, ami azzal a meglepetéssel szolgált korábban, h "ráutaló magatartásként" kívánta értelmezni a szolgáltatásuk igénybevételét az egyoldalú és a felhasználók számára előnytelen szerződésmódosításuk elfogadása kapcsán! (link)

Azt hittem azon lepődtél meg, hogy bekéri a címedet, mikor amúgy globális problémájuk van.

Múltkor ugyanígy, nem volt net, hívtam őket. A gép azt mondja, hogy a számom alapján azonosított, a környékünkön hiba van, ha kérek sms értesítőt, nyomjam meg a mittudoménmelyik számot. Megnyomtam, s pár óra múlva jött az sms, hogy a szolgáltatás újra él.

Szóval vannak jó dolgok. (Már csak egy olyan routert kéne adniuk, ami rendesen működik bridge módban is...)

"Szokás hogy miután megadtam, az ügyfélszolgálatosnak szintén el kell mondanom."

Konkurens cégnél 2 adat kell azonosításra. Értelme annyi lehet, hogy lehet, hogy rossz azonosítót írsz be, amit valahogy elfogad a vaslédi, ekkor pl névvel lehet biztosítani, hogy jó adatot lát bent a zűrintéző.

"Kolléga rögtön beolvassa" - csak úgy adatot adnak ki?

Néha lehetne nyílt nap, körbenézni egy call centerben. :D

Nekem is pozitív tapasztalatom van velük.
Péntekről szombatra éjjel tönkrement a modem tápja (kb. 5 év használat után).
Szombat reggel jeleztem nekik a problémát a 1221-en, és vasárnap reggel 8:02-kor csengetett a technikus (0800-1200 közé volt lebeszélve), és pár perc alatt kaptam új tápot, így rendeződött is minden probléma.
Ha nem tudtak volna vasárnap kiküldeni valakit, akkor sokkal fájdalmasabb lett volna a csere.
-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.

Slackware Linux 14.1 | 3.10.96-janos