Nos, ennyi, gondoltam megosztom veletek a meglepetésemet
- Névtelen blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1045 megtekintés
Hozzászólások
Legalább tudom, miért nem érem el az otthont egész nap... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Múltkor egy idős hozzátartozómmal a tv előfizetést akartuk lemondani. Az ügyfélszolgálaton épp nem ment a rendszerük. Persze ezt is csak utólag nyögte ki az ügyintéző, amikor nem voltam hajlandó abba belemenni, h e-mailben igazolják vissza a felmondást és ragaszkodtam hozzá, h papírt állítson ki erről ill. a kütyük átvételéről és mutassa be a végelszámolást.
Egyéb iránt pedig ne felejtsük el, h ez az a cég, ami azzal a meglepetéssel szolgált korábban, h "ráutaló magatartásként" kívánta értelmezni a szolgáltatásuk igénybevételét az egyoldalú és a felhasználók számára előnytelen szerződésmódosításuk elfogadása kapcsán! (link)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt a ráutaló magatartásos dolgot a telenor és a T is eljátszotta tavaly, ha jól rémlik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hittem azon lepődtél meg, hogy bekéri a címedet, mikor amúgy globális problémájuk van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Múltkor ugyanígy, nem volt net, hívtam őket. A gép azt mondja, hogy a számom alapján azonosított, a környékünkön hiba van, ha kérek sms értesítőt, nyomjam meg a mittudoménmelyik számot. Megnyomtam, s pár óra múlva jött az sms, hogy a szolgáltatás újra él.
Szóval vannak jó dolgok. (Már csak egy olyan routert kéne adniuk, ami rendesen működik bridge módban is...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szokás hogy miután megadtam, az ügyfélszolgálatosnak szintén el kell mondanom."
Konkurens cégnél 2 adat kell azonosításra. Értelme annyi lehet, hogy lehet, hogy rossz azonosítót írsz be, amit valahogy elfogad a vaslédi, ekkor pl névvel lehet biztosítani, hogy jó adatot lát bent a zűrintéző.
"Kolléga rögtön beolvassa" - csak úgy adatot adnak ki?
Néha lehetne nyílt nap, körbenézni egy call centerben. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mentségére nem a pontos címet olvasta be, az utcanévig jutott, én meg rávágtam, hogy igen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is pozitív tapasztalatom van velük.
Péntekről szombatra éjjel tönkrement a modem tápja (kb. 5 év használat után).
Szombat reggel jeleztem nekik a problémát a 1221-en, és vasárnap reggel 8:02-kor csengetett a technikus (0800-1200 közé volt lebeszélve), és pár perc alatt kaptam új tápot, így rendeződött is minden probléma.
Ha nem tudtak volna vasárnap kiküldeni valakit, akkor sokkal fájdalmasabb lett volna a csere.
-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.
Slackware Linux 14.1 | 3.10.96-janos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni