Acer márkaszerviz tapasztalatok

 ( kormanyos | 2015. július 6., hétfő - 16:17 )

Sziasztok,

Néhány hónapja vásároltam egy Acer Aspire E15 (E5-571G-31E6) típusú notebook-ot. Kezdetben nem is volt vele semmi probléma, azonban kb. egy hónapja a jobb oldali usb csatlakozók megadták magukat egyik napról a másikra. Felvettem a kapcsolatot a márkaszervizzel, ahol azt a választ kaptam, hogy azon az oldalon külön USB panel van, nem az alaplapra integrált. Amennyiben a csatlakozók nincsenek eltörve, akkor garanciális a hiba. A kérdésem arra vonatkozna, hogy ti már igénybe vettétek-e az Acer háztól házig garanciáját? Ha igen, mik a tapasztalatok? (javítás időtartama, adatvesztés, stb.)

Köszönöm előre is.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Hali,

Nekem touchpadot kellett javitgatniuk, GLS futar jott, a szerviz szalitassal egyutt pontosan 1 het volt. Utana fura szaga volt a notinak :D valszeg ranyomnak vmi fertotlenitot vagy illatositot. Egyebkent minden okes volt, gyors volt, szep volt, jo volt.

Köszi, remélem én is hasonló tapasztalatokról számolhatok majd be. :)