Xbox One: hátraarc

 ( sh4d0w808 | 2013. június 23., vasárnap - 15:25 )

Úgy tűnik, mégiscsak számít a show: a Microsoft visszakozik az új generációs konzolt érintő korlátozásoktól.

Nem lesz: állandó online jelenlét, korlátozás a használt játékok kezelésében, régiókód.

Részletek itt.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Így már korrekt ezek voltak legfőbb indokok ellene.:)

milyen szar is lett volna egy steam szeru valami. olcso, akcios jatekok egy kattintassal, szerencsere nem lesz ilyen!

--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability

Nyugtával dicsérd a napot! Sokan megveszik, majd a korlátozásokat szépen visszahozzák, apránként.

+1

megpróbáltak egyszerre lenyomni mindent az emberek torkán. Nem jött be. Így most taktikát változtatnak, hogy fogyjon a konzol.
Szépen megvárják, míg a gép elterjed. Aztán elkezdik behozni a korlátozásokat. Egyszer csak az egyik szoftver frissítés után nem megy majd, csak állandó netkapcsolattal. a következő frissítésnél beugrik a régiókód és így tovább... Lesz egy kis anyázás minden alkalommal, de közel sem akkora, mint így az elején. Ráadásul nem is az anyázás a lényeg. Most az MS számára sokkal nagyobb baj, hogy ha így adja ki a konzolt, akkor a felhasználók egyszerűen vesznek mást, és kész. Tehát az MS-nek valaghogy el kell érnie, hogy az ő konzolját is megvegyék. Ha pedig már az emberek megvették az új xbox-ot, akkor onnantól az MS van nyeregben és azt csinál, amit akar... Nyilván lesz, aki széles kurvaanyázások közepette vesz mondjuk egy playstation-t, de a többség maradni fog az xbox-nál. Azaz a Microsoft lőőő... Gól... :( Eléruik ugyanazt, amit akartak eredetileg, csak nem egyenesen, hanem egy kis kerülővel.

Én nem értem a problémát. Az xboxot nem hurcolnám magammal a BKV-n, nem vinném el nyaraláskor, stb. Akkor viszont a kérdés: kit érdekel, hogy internet kell neki?

Helyesbítek. Nagyon sok ember felháborodott, így a kérdés helyesebben: miért érdekli ez az embereket?

Már elképesztően hosszú ideje van otthon netem. Évek óta nem volt leállás (vagy ha igen, akkor max hajnalban, amikor amúgy is aludnék xboxozás helyett). Még az sem elfogadható érv, hogy a wifi instabil. Mert nem.

Szóval, miért baj az, hogy egy konzolhoz 2013-ban internetelérés kell? Ráadásul (bár lehet, hogy tévedek -- nem követtem annyira az eseményeket), de mintha nem is 24/7 elérés kellett neki, hanem 24 óránként egyszer, vagyis a net megszakadása sem borította volna meg.

Ezt a felháborodást én sem értettem, de valószínűleg nem is azt zavarta a népet, hogy "kell neki" az internet, hanem inkább a miértje. Megfigyelés, NSA, összeesküvés elmélet.
____________________
http://szoftvervasarlas.co.hu - elérhető árú, legális szoftverek itthon

Szerintem az igazi gond az volt, hogy "An internet connection will not be required to play offline Xbox One games". Persze, van net, amúgy is online a gép, a konzol, kit érdekel. Ám ugye a nagyszerű UBI is felült a szopórollerre a folyamatos online check bevezetésével, és gondolom pár ember nyugtalan lett volna ha a nem ingyen kapott konzolon nem tud játszani a szintén nem ingyen kapott (offline) játékkal, mert valami miatt épp megszédült az Xbox Live (vagy mi).

Illetve a másik: kihoznak egy új terméket, szolgáltatást, amit ugyan nem kötelező megvenni, de Héló csak arra lesz (gondolom :D), viszont cserébe korlátozottabban használható mint az elődje.

Sokan vannak, akik biztosak szeretnének lenni abban, hogy a drágán megvásárolt különösen kedvelt gyűjtői kiadásaikat 10+, 20+ év múlva is játszani tudják a jó állapotban megőrzött vason. Akkor is, ha az ms-nek azóta már nem nem éri meg fenntartani a hitelesítő szervereket, esetleg (bár ez erősen valószínűtlen) megszűnik az egész.
Erre az egyetlen biztosíték az lehet, ha az offline játékokhoz nincs folyamatos online hitelesítés.
(Meg azért emlékeznek az emberek az Ubisoft/EA fiaskókra is, ahol a hitelesítő rendszer hibái miatt rendszeresen nem lehetett játszani -> már általában bizalmatlanok az ilyen technológiákkal szemben)

Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn.

Szerintem a használt játék biznisszel volt bajuk, illetve a korlátozott játék hozzáféréshez, azonos xbox-on több felhasználónál.

Amióta az 50-60 dolláros játékokból már elvétve se nagyon jön ki demó, azóta nem tudok azonosulni a problémájukkal.

A jelen helyzetben a preorder a divat, ami amúgy külön vicc.

Illetve a F2P játékok, amik viszont egyre jobban tetszenek, és ezek, ahogy látom, a konzolokon is léteznek.

A világ nem chippelt felén, ezeket a játékokat meg is veszik 50-60$-ért ami szerintem nem sok egy normális darabért. Nekem az a tapasztalatom, hogy demózni azt szokták ami problémás lehet.

nem a tény zavaró, hogy net kell a konzolnak. Nekem is fix-re be van kötve az xbox a hálózatba. De az, hogy a netet villanypásztorként használják, attól nekem is kinyílna a bozótvágó a zsebemben.
Most ha offline a konzol, akkor a játékok egy része max. közli, hogy nem tud bejelentkezni és bizonyos funkciók nem érhetőek el. De ettől függetlenül játszani zavartalanul tudok
Ha a program közölné, hogy nem indul el épp akkor, amikor játszanék, mert hitelesíthetnékje támadt, de nem tud hitelesíteni. (nincs net, szar az Xbox Live, ezer és egy oka lehet) Hát én sem lennék felhőtlenül boldog, és sok Microsoft-os édesanyja csuklana. Az ügyfélélményem és ügyfél elégedettségem meg erősen konvergálna a nullához.
Szerintem "kicsit" furán veszi ki magát, hogy egy rakás pénzt kifizettek a konzolért + a játékokért és még engem szopatnak azok miatt, akik patchelt konzollal és másolt játékokkal játszanak. Fizető ügyfelet szivatni a nem fizetők miatt elég rossz üzletpolitika.
Persze, lehet azzal jönni, hogy úgyis mindenkinek fel van törve a gépe. Az enyém nincs. És nem is lesz, azt a 1-2 játékot, amivel évek óta néha van időm játszani, azt meg tudom venni. De esetleg csak használtan, mert már csak úgy kapom meg. Nem veszek meg minden újdonságot azonnal.

Ha kevés a bevétel váltsanak üzleti modellt. Csináljanak pl. online antikváriumot, ahol adnak-vesznek-cserélnek. És máris részesülnek a használt játékok forgalmából. Hadrvergyártók ezt már rég kitalálták, pl. lásd HP remarketed szerverek. Remarkethez az MS-nek nem is kellene sok, max cserélnek egy-egy törött tokot vagy nyomtatnak egy új borítót a szakadt helyett, felpolírozzák a lemezt ha kell, és kész a Microsoft remarketed game, amit jó marketinggel még meg is tudnának támogatni. Nem hiszem el, hogy rajtam kívül ez az MS-nél senkinek nem jutott eszébe...

Ettől függetlenül nincs kétségem afelől, hogy a mostani hátraarc csak ideiglenes, és szép lassan és csendben körbekerítik az xbox one felhasználókat a villanypásztorral.

"Csináljanak pl. online antikváriumot" Az ördög a falra lett festve és én ezt el is tudom képzelni.

Múltheti viharban elment az egyik fázis a háromból a házban. Nyilván az amelyiken a modem lógott. Fél napig szerencsétlenkedett az ELMŰ, XBOX360-ba bedugtam a lemezt és elütöttem az időt. Persze vehetek dobkábelt, hogy keresztül húzzam a fél házon, hogy tudjak _single playerezni_.
Másik: megvettem eredetibe a TwoWorlds játékot. Telepítettem volna föl, közölte, hogy több mint három gépre már telepítettem, írjak supportnak. Support válaszolt, mondták, hogy kinullázták a számlálóm, újra használhatom. Eddig nem is lett volna különösebb gond, de nyomtam volna az aktiválásra és közölte, hogy pillanatnyilag nem elérhetőek az aktivációs szerverek. 3-4 nap alatt sikerült életre keltenem az eredeti játékom hála az online szopatásnak.
Harmadik: mindig online+kinect-et is be kell dugva tartani /eredeti fölállásba/...
Illetve azt se felejtsük el, hogy ott a PS4, játékok 90% arra is megfog jelenni, ráadásul 100USD-al olcsóbb és azt csinálsz vele amit akarsz. Ráadásul Sonynak sikerült megoldania, hogy egyáltalán nincs warez a konzoljaira.

@@
"You can hide a semi truck in 300 lines of C."