[Megoldódott] Support probléma

Fórumok

A teljes storyt egyszer leírom egy blogbejegyzésben. A lényeg: win xp-ről win 7-re migráltam egy kis civil szervezet irodáját. Minden szép is lenne ám egy toshiba e-studio120-as kis multifunkciós gépnek nincs win7 támogatása. Csak xp. Az iroda fizet a supportért ám ezt nem hajlandók orvosolnh. Mondván ők distributor. Ha nem tetszik menjek a toshiba cégvezetőhöz,vagy vegyek új eszközt.
Mit tehetünk?
Szerk.: Köszönöm a segítséget a probléma megoldódott. Buta fejemmel a szervizesnek hittem és nem néztem utána van-e driver. Az általatok aditt linken letöltöttem és kisebb-nagyobb (inkább nagyobb) hákelések árán feleröltettem.
A lényeg működik!
Köszönöm mindenkinek!

Hozzászólások

Nézd meg van-e Vista-s supportja a gépnek, azokkal a driver-ekkel elvileg megy. Ha nincs, akkor "ez ilyen", merthogy előre kellett volna ellenőrizni a terméktámogatást.

Ki fizet kinek, ki nem hajlando megcsinalni mit?

tompos

őőőőő; 1 sec alatt találtam :)
toshiba.com--->support&drivers--->keresőbe beír--->voilá

Bocs, de az említett géphez 1 perc alatt találtam win7-es drivert a business.toshiba.com oldalon.

RPi + linux share over samba. Egyébként meg rohadjon meg az összes gyártó befőttje. Én egy Canon scannerhez nem találtam win7 64bit drivert, csak az én helyzetemet súlyosbítja, hogy még csak 32 bites sincs. Anno egy A3-as méregdrága Canon printer supportja szűnt meg 98-ról XP-re váltáskor. De akkor a jelek szerint Toshibáék is inkorrektek (vagy Canont címkéznek át).

Szerk.:
1. Akkor most lett driver vagy sem?
2. Anno az A3-as nyomtatónál petíciót nyújtottak be a Canonhoz több 10 000 serial numberrel, hogy írjanak már XP drivert, de nem.

-----------
"640GB sokmindenre elég"