Btel

 ( bitvadasz | 2012. július 10., kedd - 7:46 )

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Én több évig voltam az előfizetőjük, igaz nem üzleti csomagra, de azt mindenképpen szeretném leírni, hogy az ügyfélszolgálatuk rettentően kedves, gyors, segítőkész és rugalmas. Minden tekintetben meg voltam elégedve velük.

üdv: pomm

A 852-es kídlap telepötúsa sikeresen befejezádétt

Szintén nem üzleti ügyfél vagyok náluk, de a kezdeti köhögések után (amiről már írtam is a HUP-on) rendbejött a dolog, teljesen OK a szolgáltatás.
Az ügyfélelhárító szolgálat szerintem is gyors, és nem néznek hülyének.

Most, hogy megszűnik a cég, leírom.
Bámulatos, hogy később mennyire megváltozott a véleményem :D

Hali,

két napja próbálom őket hívni. A hibabejelentő (1442) számon az automata nem kapcsol humanoidot. Az általános ügyfélszolgálat vonala (1235) 4 perces várakoztatással indít, fél percenként bemondja, hogy még mennyi van vissza, majd mikor már a kezelőnek kéne jönnie bontja a vonalat. A vezetékes általános hívószámuk viszont bemondja, hogy technikai okok miatt nem elérhetőek, majd javítani fogják. A hibabejelentési címre írt mail-re nem válaszolnak. Még egy automata válaszlevél sem jön amiben tudatnák, hogy nyugi paraszt majd jelentkezünk.

Tud esetleg valaki valamit?

--

kincza

A btel megszűnik. Helyette Vidanet Zrt lesz. 2014. november 01-től. Lehet nem érdekli a bteles munkatársakat a problémád. :D

ADSL ügyfél állományának egy részét, amelyik nem a cég saját hálózatán van, értékesíti a Vidanet Zrt.-nek.

____________________________
www.szerverplex.hu

+1

ugyan ezt tapasztaltam pár éve

asszem nekem volt adsl tőlük. asszem 1x volt valami adsl hiba, na utána felhívtak soxor, hogy megjavították, amúgy nem volt baj velük. Akkor pöccentem be, mikor valami párfilléres (<10ezres) párhetes tartozás miatt elkezdtek telefonon zaklatni hajnali 8kor.

Lakossági előfizetésem volt nálunk. A szolgáltatás sem volt hibamentes de még elfogadható.
A számlázásuk viszont rossz. Költözés miatt lemondtam a szolgáltatást, küldtek egy jóváírót tört havi díjról de levonták csoportos beszedéssel az egész havit. Weboldalukon belépve túlfizetést mutatott a rendszerük. Több hónapnyi e-mailben és telefonon könyörgés (mindig az volt a válasz hogy továbbítjuk a pénzügyi osztálynak), után végül a hatóság felszólítására voltak hajlandók visszautalni a pénzt.

torolve

Elég döcögősen megy az átállás. Óbuda, Bokor utcában üzleti előfizetésünk van náluk. Okt. 27.-én volt egy bő félnapos szolgáltatáskiesés, de péntek dél óta (kb. 51 órája) ismét nincs internet...