Sziasztok,
Van még olyan rajtam kívül, aki használja a VoipDiscount szolgáltatót?
Van három regisztrációm náluk és egyik napról a másikra teljesen nullázták mindegyik egyenlegemet. (Utolsó befizetésem 2012. január)
Próbáltam írni az ügyfélszolgálatnak, de nem sikerült mivel nem fogadja el a felhasználónevemet és jelszavamat a rendszerük.
Érdekes módon ha belépek az oldalra ahol a fiók információk és a beállítások találhatók, ott benneged.
- 5302 megtekintés
Hozzászólások
Nekem "ősrégi" fiókom van náluk 2009-es feltöltéssel, de a megmaradt 0.07 Eurom még rajta van. :)
Az viszont érdekelne, miért történt a dolog. Lehet, hogy a többszörös regisztrációt gondolták "megtorolni"?
...vagy rendszerhiba.
Viszont nálam bejelentkezés után a "Customer Services" alól végig lehet kattintani a kapcsolatfelvételig külön bejelentkezés nélkül.
Próbáld meg itt jelezni a problémád, ha nálad is el lehet jutni ide.
Esetleg nézd meg, a híváslistában nincs-e egy óriástétel a végére.
Az eredményt/magyarázatukat jó lenne, ha leírnád majd. Kíváncsi lennék rá...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Próbáltam a Customer Services részt de sehogy sem működik, folyalamtosan kéri a felhasználónevemet és jelszavamat, majd ha megadom akkor nem ír ki semmi hibát csak vissza dob a bejelentkező ablakra.
A híváslistát végig néztem és nincs nagyobb tételem ami indokolná a nullázást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes, ha letöltöm a kliens alkalmazást a telefonomra és azon bejelentkezek, akkor kiírja az aktuális egyenlegemet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Összefüggésben áll a bankártya-adatok kiszivárogtatásával - szerintem.
Nálunk az volt a jelenség, hogy valaki megterhelte egyikünk (amit legutóbb feltöltésre használtunk) bankkártyát 100 dollárral, majd nekiállt az a valaki Kubába telefonálgatni. Szerencsére jött egy e-mail a tranzakcióról, mely alapján hamar kiderült - mielőtt a valós pénzmozgás megtörtént volna - ,így a bank felé is tudtuk tiltani az átutalást. Amennyi kárunk keletkezett az a néhány euró, ami azon az accounton volt, amihez hozzáfért a Kubába telefonálgató.
Nem tudom, pontosan melyik volt az a 3. fél, akik miatt a karácsony előtti bankártyamizéria kitört, de szerintem a Betamax (a VoipDiscount is a Betamax egyik viszonteladója) lehetett, mert a fent leírtakhoz szükség volt a bankkártya számára illetve a Betamax accountra és jelszóra is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem szerencsére Betamaxnál nincsenek bankkártya adatok - Paypallal fizettem rajt...
Lehet, jól tettem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 csak Moneybookers :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Épp' mostanában néztem ezt a Moneybookers dolgot, mert elvileg olcsóbban lehet rajt pénzt fogadni mint Paypal-lal (az is érdekes... valami 3.5% körüli összeget írtak és én 5-nek számoltam a végén).
Annál azon akadtam fenn kicsit, hogy a magáncélú fiókok 1 Euro/hónap díjjal terheltek, amiről a cég lemond (így ingyenes lesz), de felszámolja, ha 18 hónapon át nem használod a szolgáltatást vagy nem lépsz be.
Ez kevésbé tetszett rajt.
Ill. eredeti, pontosabb szöveg:
"Non-business accounts will be charged a monthly service fee of 1.00 EUR (or equivalent). The fee will be waived and thus the usage of the Skrill (Moneybookers) service is FREE if the user has logged into the account or made a transaction in the last 18 months. Otherwise the service fee will be deducted monthly from the account balance."
Ez valóban így megy náluk?
Persze... azért regisztrál az ember, hogy használja... de lehet, ezért fogom törölni az accountot...
Nem használtam eddig még Moneybookerst, csak kicsit elbizonytalanított ez a kitétel. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni