Telenor online apn

Fórumok

Hali!

Múlt évben (dec 20 körül) bementem telenorhoz, hogy én "okostarifát" kérek, és kaptam is sms-t, hogy megváltozott a tarifacsomagom.

Aztán megpróbálam felmenni netre (samsung galaxy s2), és kaptam egy olyan sms-t, hogy "adatforgalmadat kizárólag online apn-el tudod igénybe venni"

Hivtam az ügyfélszolgálatot, csak állandóan foglalt.

Próbáltam ezt is:
http://www.telenor.hu/android/mobil/beallitasok/magyar/

De lófütty.

Valakinek ötlet esetleg?

Hozzászólások

Nálam a 'net' APN van beállítva, ezzel (is?) tökéletesen megy.

Egyébként most kaptam egy sms-t a Telenortól, hogy "Hibás csatlakozási kísérletet észleltek, ezért elküldik a beállításokat", a dolog azért érdekes, mert telefoncsere után most kipróbáltam, hogy megy-e még a 'net' APN-el és működött.

Ez hozzáférési pontként az "online"-t állította be,
Felhasználónév: nincs
jelszó: nincs
Azonosítás: normál

(tehát, a lapjukon levő beállításokat)

Ez úgy múködik, hogy a "net" APN-t kell annak használnia, aki forgalomarányosan fizet, aki pedig adatforgalom keretre fizetett elő, az használja az "online" APN-t. Elméletileg ha rossz APN-t állítasz be, akkor azzal nem fog működni, tehát azért kaptad az sms-t gondolom.
Szóval neked az online nevű APN-t kellene használnod, de hogy az miért nem működik, az már jó kérdés, arra csak az ügyfélszolgálat fog tudni neked válaszolni.