Hali!
Múlt évben (dec 20 körül) bementem telenorhoz, hogy én "okostarifát" kérek, és kaptam is sms-t, hogy megváltozott a tarifacsomagom.
Aztán megpróbálam felmenni netre (samsung galaxy s2), és kaptam egy olyan sms-t, hogy "adatforgalmadat kizárólag online apn-el tudod igénybe venni"
Hivtam az ügyfélszolgálatot, csak állandóan foglalt.
Próbáltam ezt is:
http://www.telenor.hu/android/mobil/beallitasok/magyar/
De lófütty.
Valakinek ötlet esetleg?
- 23484 megtekintés
Hozzászólások
Nálam a 'net' APN van beállítva, ezzel (is?) tökéletesen megy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Próbáltam azt is, nem megy. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyébként most kaptam egy sms-t a Telenortól, hogy "Hibás csatlakozási kísérletet észleltek, ezért elküldik a beállításokat", a dolog azért érdekes, mert telefoncsere után most kipróbáltam, hogy megy-e még a 'net' APN-el és működött.
Ez hozzáférési pontként az "online"-t állította be,
Felhasználónév: nincs
jelszó: nincs
Azonosítás: normál
(tehát, a lapjukon levő beállításokat)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez úgy múködik, hogy a "net" APN-t kell annak használnia, aki forgalomarányosan fizet, aki pedig adatforgalom keretre fizetett elő, az használja az "online" APN-t. Elméletileg ha rossz APN-t állítasz be, akkor azzal nem fog működni, tehát azért kaptad az sms-t gondolom.
Szóval neked az online nevű APN-t kellene használnod, de hogy az miért nem működik, az már jó kérdés, arra csak az ügyfélszolgálat fog tudni neked válaszolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is pontosan ugyanígy váltottam.
Csak át kell írni az apn-t net-ről online-ra.
Részletek:
http://www.telenor.hu/android/mobil/beallitasok/magyar/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni