Fórumok
Hali!
Múlt évben (dec 20 körül) bementem telenorhoz, hogy én "okostarifát" kérek, és kaptam is sms-t, hogy megváltozott a tarifacsomagom.
Aztán megpróbálam felmenni netre (samsung galaxy s2), és kaptam egy olyan sms-t, hogy "adatforgalmadat kizárólag online apn-el tudod igénybe venni"
Hivtam az ügyfélszolgálatot, csak állandóan foglalt.
Próbáltam ezt is:
http://www.telenor.hu/android/mobil/beallitasok/magyar/
De lófütty.
Valakinek ötlet esetleg?
Hozzászólások
Nálam a 'net' APN van beállítva, ezzel (is?) tökéletesen megy.
Próbáltam azt is, nem megy. :(
Egyébként most kaptam egy sms-t a Telenortól, hogy "Hibás csatlakozási kísérletet észleltek, ezért elküldik a beállításokat", a dolog azért érdekes, mert telefoncsere után most kipróbáltam, hogy megy-e még a 'net' APN-el és működött.
Ez hozzáférési pontként az "online"-t állította be,
Felhasználónév: nincs
jelszó: nincs
Azonosítás: normál
(tehát, a lapjukon levő beállításokat)
Ez úgy múködik, hogy a "net" APN-t kell annak használnia, aki forgalomarányosan fizet, aki pedig adatforgalom keretre fizetett elő, az használja az "online" APN-t. Elméletileg ha rossz APN-t állítasz be, akkor azzal nem fog működni, tehát azért kaptad az sms-t gondolom.
Szóval neked az online nevű APN-t kellene használnod, de hogy az miért nem működik, az már jó kérdés, arra csak az ügyfélszolgálat fog tudni neked válaszolni.
Én is pontosan ugyanígy váltottam.
Csak át kell írni az apn-t net-ről online-ra.
Részletek:
http://www.telenor.hu/android/mobil/beallitasok/magyar/