Ingyenes Skype ügyfélszolgálatot használ a Next-IT Hungary

A
Next-IT Hungary partnerei az internet telefonálás egyik legnépszerűbb programjával, a Skype használatával már egyszerűen, ingyenesen hívhatják az ügyfélszolgálatunkat.

Hozzászólások

Én örülök ennek, de:

2.1 License. Subject to the terms of this Agreement, Skype hereby grants You a limited, personal, non-commercial (at home or at work), non-exclusive, non-sublicensable, non-assignable, free of charge license to download, install and use the Skype Software on Your computer or PDA, for the sole purpose of personally using the internet telephony applications provided by Skype and any other applications that may be explicitly provided by Skype.

Lehet, hogy nem vágom az angolt, de nekem úgy tűnik, hogy közületi felhasználást nem tesz lehetővé a licensze...

Ha félreértettem, javítsatok ki!

Aze wgy gond csak van, a nincs neted, akkor huhoghatsz, max a baglyok szeretnek beled....

Innentol ertelme sincs mert a, rohadtsokba kerul az elo emberrel beszelni, b, ugyanolyan (sot rosszabb) mintha megirna levelben (az is csak akkor megy ha van internete epp...)

Tobb ilyen kene. Az agyam durran el a sok ***** reklammal teleb.szott automata "helpdeskektol".

"Hallo, nem működik az internetem! Hallo! Halloooo!..."

"Cseng, cseng, hallo on a XY telefonos ugyfelszolgalatat hivta... Legujabb akcioink... (fel ora blabla), az egyes gomb megnyomasaval (fel ora blabla), 0 gomb technikai segitseg. Kerjuk adja meg azonositojat es jelszavat... (megadod, mar 40 perce nyomkodod a telefont mint a nintendo gameboy-t),

- Hallo miben segithetek?

- Megallt az internet, nem tudok csatlakozni, valoszinuleg router hiba, mert a pppd azt irja, hogy nem jut el az authentikacioig, a sync led vilagit, igy valoszinuleg onoknel van a problema, szeretnek technikai emberrel beszelni.

- A windows controll panelen megnezte a halozati beallitasokat?

- Ez egy Linux, BSD, tetszoleges nem windows gep

- Kattintson a talcan levo ikonra.

- Jo hagyjuk, szeretnek egy technikai emberrel...

- Kapcsolom.

(Kapcsol, fel ora csengetes. Visszamegy a vonal hozza, elkezdem mondani, hogy en voltam elobb az aki, .... de itt belefaradok, es leteszem, es varom, hogy tortenjen valami.)

Ennel jobb a skype, mert ha belehuhogok, es nincs valasz, akkor nem rabolom az idomet ertelmetlen 40 percet telefon trip-ekkel.

(Talalos kerdes: Melyik szolgaltatora ismert ra?)

Ha nincs nete akkor hogyan fogja skype-on hivni a helpdesket?

Azert jopofa. :P

Érdekes, de én pl. TVNet-es vagok és ott még eddig mindig hozzáértő emberrel beszéltem. Mondjuk ez régebben volt, az utóbbi 1-2 évben egyáltalán nincsenek ilyen gondjaik. Csak olyan fordul elő néha (talán évente egyszer), hogy egy egész kerület megy el, de ilyenkor azt bemondja az automata.

Chello ról már nem lehet ugyanezt elmondani. A legjobb az volt, mikor azt mondták az ismerősnek, hogy telepítse újra a Linuxot.

a.) Szomszédból

b.) Ismerőst megkér, hogy ugyanmár, szóljon oda, és értesítse...

c.) munkahelyről

d.) van net, a probléma más jellegű (pl. számlázással kapcsolatos)

e.) van net, csak lassú, szakadozik, bizonytalan

stb.

A Silihost -nál ez már a kezdektektől fogva megy :-D

Termeszetesen a T-* ra :) Hihetetlen, hogy maguk se tudjak mit hol hogyan lehet megvaltoztatni.

30 perc utan felveszi a kedves ugyfelszolgalatos, aki megprobal meggyozni, hogy en vagyok a hulye, nalam a hiba, majd ad egy masik szamot. Folhivom, varakozas, megint ertetlenkedes aztan azt kapom, hogy hivjam az 1234-t, en mondom hogy onnan jovok, de azert hivjam azt, nekem az kell... na ilyenkor menjenek a francba.