FFFFUUUUU!!!!

nemrég vettem két hangfalat, 1 év garanciával. adtak hozzá papírt, hogy ha beregisztrálom a forgalmazónál, akkor 5 évre meghosszabbodik a garancia. why not?
ott kezdődik, hogy a papíron lévő webcím nem létezik... pff. de sebaj, a google kidobja a forgalmazó honlapját, ahol lehet a regisztrációt csinálni.
ehhez azonban regisztrálni kell náluk egy fiókot. pff... sebaj, eldobható emailcímmel beregisztrálok. még a cipőm méretét is kötelezően tudni akarja a form... de a legdurvább: alul van egy pippantási lehetőségbepipálható checkbox, hogy "igeeeen, szeretnék reklámokat kapni az email címemre!" az igeen! sőt, ez nem hogy lehetőség, hanem a regisztrációhoz KÖTELEZŐ bepipálni! különben nem enged tovább. ja és a regisztrációs form valami ótvar félig lengyel fos. ultragáz. sejtettem, hogy baj lesz, de most már mindegy!
na beregisztráltam.
akkor most jöhet a termék regisztráció. viccesen egy darab szériaszámot lehet beregisztrálni, a két hangfalhoz. amiknek két szériszáma van ugye... pfff... help vagy valami, hogy ilyenkor mi a teendő, az nincs. zseniális szakértelemmel felépített form, tényleg! látszik, hogy szakemberek, gondoltak mindenre!
na sebaj, jobb híján beírtam a két szériaszámot egy mezőbe, vesszővel elválasztva, hátha.
el is fogadta a marhája, ámde utána jött a mél, hogy a rendszer nem tudta értelmezni a szériaszámot és ezért majd a munkatársak kézzel végzik el a regisztrációt, stb. és majd erről értesítenek.
hát azóta is csak úgy értesítenek... :S
ellenben már 3 darab lengyel nyelvű, kép-only spam jött tőlük. izé reklám.
na erre gondoltam, hogy ...va anyjukat, lesz..om a garanciát, kocsog banda, törlöm magam tőlük.
hát persze azt nem lehet. b+! milyen már? nem tudod törölni a profilodat!
pff...
na 9 órakor emelem a telefont fel, a hangommal egyetemben...
rohadt banda.

update #1: 1. hívás -> nem veszik fel. 2. hívás -> foglalt. 3-5. hívás -> nem veszik fel.
#2: még mindig nem veszik fel...
#3: még mindig nem.... jó kis infovonal...
#4: hihhhetetlen, sikerült felvenniük a telefont fél11-kor! (nyitvatartás 9-17h) beszéltem egy magyart enyhén törve beszélő (valószínűleg lengyel) hölggyel, aki konkrétan nem tudott segíteni, csak adott egy mél címet, hogy továbbítsam el oda a saját rendszerüktől érkező emailt (pff...), és majd holnap lesz bent a "garanciális kolléga", majd ő foglalkozik vele. mondtam neki azt is, hogy töröljenek kifelé a rendszerükből gyorsan, merthogy ...., ezt nagyon készségesen egyet is értett, hogy igazam is van és hogy tudja, hogy én nem a reklámokért regisztráltam hanem a gari miatt, stb, szóval megértőnek mutatkozott. hmm. hát kíváncsi leszek... elküldtem nekik a mélt, beleírtam, hogy töröljenek a rendszerükből.
update #5: ahogy ígérték, megkerestek a cégtől és sűrű bocsánatkérések közepette, és felajánlottak kárpótlásul egy 6 millió forintos erősítőt a hangfalaimhoz, 1500 év garanciával, és 4 malájk*rvával, akik énekelni is szépen tudnak, 3Hz-87kHz közt +/- 0.1dB, bikábelezéshez felkészítve (duál banándugó aljzat mindegyiken). (nem is! lóf×szt se írtak.)

Hozzászólások

OMHG Milyen márkájú a cucc?
---
"Próbálta bekapcsolni/kikapcsolni?"

levelet kaptam lájf!
azt írta a magyarultörvebeszélő hölgy, hogy meghosszabbították a garanciámat, és hogy többet nem fogok kapni reklámot! \o/
a dolog szépséghibája az, hogy erről nem küldött semmilyen papírt...