A feleségem náluk van és se netes bankoklás se mobilbank. Mi történt?
- 661 megtekintés
Hozzászólások
Ja és ez már napok óta fennáll.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mármint, hogy a feleséged napok óta náluk van?
Én gyanakodnék... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ügyfélszolgálatuk mondott erre valamit?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem tapasztalok problémát, tegnap és ma délelőtt is probléma nélkül léptem be a netbank felületre, mobil applikációs megerősítéssel. Számla egyenleg lekérdézés, számlák közötti pénz átvezetés és átutalás is működött.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 ma és tegnap is ment a mobilos átutalás is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a régi mobil appal próbálkozol, amit most vezetnek ki? Az új myRaiffeisen worksforme.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Új app van meg van NFC fizetéses app is. Nemrég próbáltam ment. Tegnap meg csop beszedést vontam vissza az is ment.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Uj app van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vettem észere semmi fennakadást! Az app myRaiffeisen!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ma nem tudtam kártyával fizetni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem a hup népére várnék ha pénzről van szó, hanem a tényleg illetékest (azaz a bankot) hívnám fel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végül kiderült mi volt a bankkal?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem minden esetben tudunk a bankkal beszélni Felhívod, negyed óráig Csajkovszkij-t hallgatunk, majd felveszi egy hozzáértő, aki elkezd olyan adatokat kérdezni tőled, ami nincs mindig nálad, hogy azonosítson, majd elmondja, hogy minden rendben volt.
Meg sok esetben hibásan beállított, mókolt kártyaolvasó is lehetett, amelyik van, de fizetni nem tudsz vele, hogy kp-s fizetés legyen a vége. Budapesten sok taxiban van, de pont most nem működik a kártyaolvasó. Vagy egyik másik kisebb forgalmú étterem, amelyik az adóelkerülés ilyesfajta módját választja a túléléshez jelenleg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni