Tudja valaki mi van a Raiffesennél?

A feleségem náluk van és se netes bankoklás se mobilbank. Mi történt?

Hozzászólások

Az ügyfélszolgálatuk mondott erre valamit?

Én nem tapasztalok problémát, tegnap és ma délelőtt is probléma nélkül léptem be a netbank felületre, mobil applikációs megerősítéssel. Számla egyenleg lekérdézés, számlák közötti pénz átvezetés és átutalás is működött.

Nem a régi mobil appal próbálkozol, amit most vezetnek ki? Az új myRaiffeisen worksforme.

Szerkesztve: 2020. 11. 27., p - 11:30

Nem vettem észere semmi fennakadást! Az app myRaiffeisen!

Én nem a hup népére várnék ha pénzről van szó, hanem a tényleg illetékest (azaz a bankot) hívnám fel.

Nem minden esetben tudunk a bankkal beszélni Felhívod, negyed óráig Csajkovszkij-t hallgatunk, majd felveszi egy hozzáértő, aki elkezd olyan adatokat kérdezni tőled, ami nincs mindig nálad, hogy azonosítson, majd elmondja, hogy minden rendben volt.

 

Meg sok esetben hibásan beállított, mókolt kártyaolvasó is lehetett, amelyik van, de fizetni nem tudsz vele, hogy kp-s fizetés legyen a vége. Budapesten sok taxiban van, de pont most nem működik a kártyaolvasó. Vagy egyik másik kisebb forgalmú étterem, amelyik az adóelkerülés ilyesfajta módját választja a túléléshez jelenleg.