( gee | 2020. 09. 03., cs – 20:46 )

Abban igazad van, hogy nem minden cikk jó.

Pl. tegnap olvastam egy cikket, amiben a szerző hölgy leírta a véleményét, és mint sokan mások, teljesen félreértette az alapfelállást, és az ő cégénél szokott rossz gyakorlatot véve példának próbálta bizonyítani valami másnak a vacakságát.

Mivel értek a témához, az első pár mondat után láttam, hogy ez egy szar cikk.

Ha lenne egy komment szekció a cikk alatt, nem hiszem, hogy bármit segítene. Lenne egy halom ember, aki leírja, hogy igaza van, az egész szar. Mások leírnák, hogy de hiszen a nő hülyeséget írt. Megadná a rendszer a lehetőséget, hogy én is leírjam, amit előttem mások, hogy ez hülyeség.

Tegyük fel, nem értesz a témához. A céged be akarja vezetni ezt a dolgot, amit a nő pocskondiázik. Google, rátalálsz erre a cikkre. A cikk elolvasása után van egy benyomásod. Ezután ránézel a komment szekcióra, és azt látod, hogy 1000 ember azt írja, hogy igaza van, mind az 1000 ember személyes példákat hoz. Másik 200 ember azt írja, hogy hülyeség, és a nő nem tudja, mit beszél. Ennél a konkrét cikknél én tudom, hogy a 200-nak van igaza. De egy másik cikknél lehetne az 1000-nek igaza. Te, aki idetévedtél, nem tudod magad eldönteni, hogy a komment szekcióban a sok egymásnak ellentmondó ismeretlen közül kinek higgyél. Akkor hogyan segít az, hogy hozzáfűzték a véleményüket?

Sőt, tovább megyek. Ha olvasok egy ilyen cikket, és látom, hogy hülyeség vagy látom, hogy jó, akkor se nézek bele a komment szekcióba, ha létezik, mert nem érdekel a fogalmatlan amatőrök által keltett zaj. A 99,9% nem ad semmit a cikkhez, és nem fogok 30 percet azzal eltölteni minden cikk alatt, hogy átrostálom a trágyát, hátha valaki egy gyöngyöt elrejtett valamelyik hozzászólásba.