( gee | 2017. 04. 18., k – 02:33 )

Csak ostoba az a rendszer, ami nem ismeri fel, hogy nem tudok kártyát bedugni, mert nem kártyával fizetek.

Az Android Pay-ben pl. a Mastercardom úgy működik, hogy egy új, spec. kártyaszámot generált, amikor regisztráltam. Feltételezem, van annyi esze a rendszernek, hogy tudja, hogy ezt a második kártyaszámot kizárólag paypass fizetésre lehet használni, így nem kéri azt, hogy dugjam be, akárhány darab paypass tranzakciót is hajtottam végre (eddig még sosem kérte, ennyit tudok).

Az Amex viszont különutas, ők nem integrálódnak az Android Pay rendszerbe, hanem az Amex saját alkalmazása végzi a paypass fizetést. És ők persze nem is generáltak külön kártyaszámot, tehát a kivonaton is úgy jelenik meg, mintha a fizikai kártyával fizettem volna, meg a POS terminál se tudja, hogy a telefont nem tudom bedugni az elején a vékony kis lukba.