( dotnetlinux | 2015. 02. 15., v – 20:14 )

Értem én, hogy garancia... de sokan túllihegik. Ha nem egy egész cég áll miatta (azaz SLA nem játszik) és a probléma konkrétan detektált (memória modul közül pont az egyik determinisztikusan) talán vehetnél egy másik modult is. Pár ezer Ft lehet, és a garancia rettegést megúszhatod. Illetve az utánajárást.

Elmesélem, mire gondolok. Álljon itt két eset:
- Decathlon kerékpár, benne 2e km. Valami elkezdett recsegni, bevittem a munkahelyem melletti boltba. Ott csodálkoztak, hogy miért nem gariba viszem vissza. Mondom, hogy ha Dunakeszin laknék, akkor is messze lenne. Nálatok meg kb. 3e Ft. 1500Ft-ba került a zsírozás. Nem érte volna meg a gari.
- Céges notebook, garanciális, UPS házhoz jön, elviszi Brno-ba és vissza. Ingyen. De ez 10 munkanap, minimum. A sarki (tényleg kb. 600m) laptopjavítóban 1000Ft-ért azt mondták, hogy még 5000Ft egy új töltőcsonk az alaplapra. 6e Ft-ot megért, hogy azonnal legyen megoldás.

Szóval eredeti doboz legyen meg, könnyebb költözködni vele. De pár 1000Ft-ért nem érdemes bevizsgáltatni, majd pihentetni napokig. Pláne ha munkaeszköz...