( MoltenIce | 2013. 02. 05., k – 21:19 )

Habár alapvetően mindkettőtöknek igaza van, és értem a gondolatmenetet, úgy gondolom hogy mint mindenben ebben is vannak szintek. Az ingyenreklám szálat félretéve, netre tenni egy egyszerűbb oldalt, még akár saját regisztrál domainnel is, viszonylag könnyű feladat. Cég megcsináltatja az oldalt, feltölti, örül (meg fizeti a regisztrációs díjat). Egy mail szerver üzemeltetése viszont már korántsem ilyen egyszerű feladat, és nem minden cég engedheti meg magának. Vannak olyan cégek akiknek a tevékenysége szinte semmilyen formában nem kötődik a net-hez, viszont az elérhetőség miatt mégis szükségük van e-mail címre, de azért a havi 50-60 levélért fölösleges külön mail szervert üzemeltetni. Ilyen esetekben véleményem szerint egyáltalán nem ciki például egy @gmail.com. Ha pedig okosan a cégnevünkkel regisztrálunk akkor már a negatív reklám hatása sem lehet olyan nagy mértékű.
A fentiek persze nagyobb cégek esetén nem játszanak.

----------------
(:> )B