- Fix stuttering mouse cursor issue during longer play sessions.
- Update DXVK to v1.5, which now includes D9VK.
- GTA5's latest update is now playable.
- Restore support for mapped mouse cursor buttons.
Részletek itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 528 megtekintés
Hozzászólások
\o/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végignézve a changelog-ot, a Valve komoly melót tesz ebbe. Szerintem teljesen komolyan gondolják ezt.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nincs mas opciojuk:(
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy érted, hogy a Windowst el fogják zárni a Steam elől, vagy legalábbis lefölözik a hasznát?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy értem, hogy olyan játékokat amiket mondjuk windows 7-es időkben fejlesztettek, és valami nyűgje van az épp aktuális windows verzió alatt nem fixálja senki. (mondjuk az intro videóban kattog a hang, de bármi apróság).
Microsofttól nem várhatják el, hogy 100%-os emulációt biztosítson.
Viszont lehet, hogy ők még el szeretnének adni régebbi játékokat 1-5-10USD értékben.
Szerintem pont a játékok azok, amikhez a legnehezebb a kompatibilitást biztosítani hosszú távon.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Microsofttól nem várhatják el, hogy 100%-os emulációt biztosítson."
Mármint nem elvárható, hogy a WINDOWS 10-en menjen az ami WINDOWS 7-en ment? Szerintem elvárható lenne, sőt, lehet üzleti érdekük is, én most vettem játékot, 10 év kihagyás után, az XP után a 10-es a következő windows-om, frász tudta, hogy nem megy rajta a Deus Ex Invisible War. Ha egy külsős csapat, bármi dokumentáció nélkül, egy jelentős részük hobbiból képes összefoltozni valamit, amivel mennek a programok, akkor nehogymár ne tudjon az MS egy kompatibilitási réteget belecseszni a Windows 10-be. Vagy most az a megoldás, hogy virtualizálgatunk, meg wine-os ubuntu-t boot-olok a direkt gamer gépként használt vason, csak mert nem megy már a DX8 vagy akármi?
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En csak kivulallo vagyok. De szerintem hosszu tavon (10+ ev) nem.lehet a legacy apikat gorgetni egy rendszerben.
Szerintem elobb-utobb emulalniuk kell.
Namost ha a Microsoft emulatort szeretne irni, akkor a wine-hez kepest perpill lemaradasban vannak.
Rengeteg tesztelo kell, akik programokat/jatekokat tesztelnek, amik lehet hogy pont egy windows bugot hasznaltak ki, hogy gyorsabb legyen es most az emulatorban a windows akkori verziojat kell bugosan emulalni.
Szerintem ez iszonyu nagy anyagi befektetes, hogy a steam aztan arulhasson retro jatekokat...
Hol van a money az ms-nek benne?
De ez csak spekulacio a reszemrol.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ezt nekik kell tudni, hogy pénzügyileg pozitív-e, el tudom képzelni, hogy nem az, elég könnyen, viszont a felhasználó oldaláról szerintem nem 100%-osan naív elvárás, hogy az újabb legyen minden tekintetben több, semmilyen tekintetben kevesebb. Mint programozó tudom, hogy néha eszméletlen meló fenntartani a visszafelé kompatibilitást, főleg alapvető változásoknál, és igen, persze, ott van a dobozon, hogy win7-es játék, nem mondta senki, hogy win*, nekem inkább az a furcsa, hogy van egy amatőr project (tudom van pénz mögötte, de nem hiszem, hogy egyáltalán összemérhető az MS-el), ami ezt jobban megoldja, mint maga a fejlesztő (nincs statisztikám, lehet nem jobb általánosan, csak kiragadott példákba futottam bele, amiknél pont a wine volt jobb).
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt a problémát nem is ismertem - régóta nem Windowsosok. Wine alatt ugyanez van, hogy a régi játékok egy részében valami idegesítő apróság, vagy random fagyás van. Viszont tényleg folyton javul, elkezdenek régi dolgok is működni, meg az újak nagyrésze eleve megy Protonnal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az első proton-oknál belenéztem én is, erősen látszódott már akkor is, hogy raknak bele erőt, nem csak csomagolnak egy wine-t, elindítottak egy jó kommunikációt (steam-ben lehetett engedélyezni hogy melyik verzión fusson az adott játék, nem hülyének nézés ment, hanem vastag dokumentálás), biztatónak tartom, szükség is lesz rá (pont most vettem windows-os gépet játékra, de tényleg remélem sikeresek lesznek). Sok játéknál konkrétan jobb ha ubuntu+steam+proton konfigurációval esek neki, mintha windows 10-el.
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért nem a Wine-ba nyomják a commit-okat? Miért forkolták el?
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem egy fork, hanem Wine-ra épülő kompatibilitási réteg Steam-hez. Nyílt forrású, így visszakerülhetnek fejlesztések a a Wine-ba is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem visszakerülhetnek, konkrétan a Valve fizet (talán még alkalmazza is őket) a Protonhoz szükséges dolgok (Wine, DXVK, stb) fejlesztőinek, hogy a szükséges dolgok fejlődjenek. Egyébként ez látszódik is, mert elég szépen beindult a buli, bár ehhez a Vulkan adott egy elég szép lökést. :) Nekem nem is nagyon van olyan játékom Steamen (nem vagyok hatalmas gamer, inkább régebbi játékok), ami nem futna el a Protonnal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni