- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3048 megtekintés
Hozzászólások
Nem hinném, hogy sok esélye van az UBER-nek, mert Olaszországban egy taxi engedélyt csak örökölni lehet vagy venni egy taxistól.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valaki tudja hogy melyik _torveny_ alapjan mondtak ki hogy uber == taxi, es tobbi szemelyszallito ceg != taxi?
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Számít? Ha nem akarják, akkor nem lesz. Ha nincs rá törvény, hát csinálnak rá egyet. Még kitalálni sem kell nekik semmit, mert simán másolhatnak akár minket is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyébként mi alapján lehet azt mondani, hogy uber != taxi?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy nagy általánosságban ugyanaz a kettő. Mind a kettő pénzért elvisz a városon belül A-ból B-be on demand alapon.
--
arch,debian,retropie,osmc,android,windows
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az ubr tul agresszivan terjeszkedik, ami egyreszt ellenszenves, masreszt krva sokba kerul
a kiadasai 3-4x-se a beveteleinek
az uber tulajdonosai még tomik penzzel, mert azt gondoljak, hogy az uber lesz a vezeto szemelyszallitasi platform a vilagon
ez olyan piac, ahol 'csak egy maradhat'
minel tobb utas van, annal tobb sofor megy oda, mert sok a fuvar, minel tobb a sofor, annal rovidebbek a varakozasi idok, vagyis az utasok azt valasztjak nem a konkurenciat
nade a vilag legnagyobb ilyen cege nem az uber, hanem a didi guanxi
400millio utassal, és havi 200millio feletti utazassal
--
Live free, or I f'ing kill you.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1 országban ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tiltsák csak vadkapitailstáékat! Nekem nem fognak hiányozni, sem itthonról, sem Olaszországból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL azért ezt fusd át :-) http://www.kiservinegon.hu/2016/07/masfel-honapot-voltam-amerikaban.html
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De az, hogy az Uber miért nem taxi, azt azért ő sem tudja megmagyarázni (nem mintha a taxisokat túl szimpatikusnak tartanám, de tagadhatatlan, hogy jóval több a költségük, mint egy Uberesnek, a munka meg ugyanaz).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Uber pont annyira taxi, mint amennyire a villamos konflis. Amit a villamos tett a konflisokkal, pontosan azt teszi a Uber a taxikkal. Nem azért, mintha a Uber messiás lenne - azért, mert ez a fejlődés. Mert ma már _nincs_szükség_taxikra_ (értsd: agyonszabályozott és agyonadóztatott személyszállító hiénákra). Pár lokális porfészek belefullaszthatja magát a konflisok lószarába, de attól a világ még kacagva szalad tovább előre. Magyarországot és Olaszországot hátrahagyva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A a konflisból villamos az valós technikai fejlődés. Az Uber meg a taxi közt csak adminisztrációs, szabályzási változások vannak (az, hogy jóval kevésbé van szabályozva). Meg az, hogy taxitársaságból minden városban másik van, az Uber meg amolyan "franchise" rendszerben működik. Amúgy ha csak Uber marad, akkor hol a szabad piac és a verseny? Vagy csak nem szállnának el úgy az árak, hogy megint le kéne szabályozni a piacot?
Ha Olaszországban most lenne egy taxitárasaság, akinél egy appal hívhatsz kocsit, hogy elvigyen A-ból B-be, kiírná, hogy mennyi lesz a fuvardíj, akkor azt nem használnád, mert nem Uber?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az Uber meg a taxi közt csak adminisztrációs, szabályzási változások vannak"
Szerintem ezt rosszul látod. A Uber lényege:
- nem szabályozott működés (törvényileg)
- átláthatóság (bankkártyás fizetés miatt nulla az adócsalás)
- a vevő értékel, és ez erősen visszahat a teljes piacra (ha bunkó sofőr vagy, nem lesz utasod)
- a sofőrök is értékelik az utasokat, tehát ha bunkó utas vagy, nem vesz fel senki
Mindezt természetesen bármelyik taxitársaság "megcsinálhatja" magának. Jó kérdés, hogy miért nem teszi ;-) Inkább "nem érdekel! tilcsák be aszt kész!" :-D /o\
Egyébként a betiltást _helyeslőket_ tényleg nem értem. Az isten szerelmére, nem arról van szó, hogy _betiltják_a_taxistársaságokat_!
Arról van (lenne) szó, hogy a vevő szabadon eldönthesse: az agyonszabályozott taxival utazik, vagy a Uberrel. Nem-e lehetne-e, hogy hagyjuk békén a másikat? A Uber-hívők soha nem mondják azt a taxizóknak, hogy utazzanak Uberrel. Akkor a taxi-hívők miért erőltetik rá az akaratukat/véleményüket a Uber-hívőkre?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor ennyi erővel én is nekiállok házakat építeni, előre megmondom, hogy mennyibe fog kerülni, akár értékelhetnek is a végén. Akinek meg kell az drága képzett mérnök, az is nyugodtan megfizetheti, én nem mondom, hogy ne tegye. Vagy nyitok egy büfét ANTSZ vagy mi van most engedély nélkül.
Aki személyszállítással foglalkozik, annak jelenleg a törvény szerint a taxis szabályokat be kell tartani. Az nem innováció, hogy én kitalálok új szabályokat, és azt mondom, hogy nem kötelező velem jönni. Az más kérdés, hogy a törvény jó-e vagy sem, de elvileg nem anarchiában élünk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Aki személyszállítással foglalkozik, annak jelenleg a törvény szerint a taxis szabályokat be kell tartani."
https://hup.hu/cikkek/20170410/olaszorszag_kitiltotta_az_uber-t#comment…
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én az olasz törvényeket nem ismerem, a magyar rendelet itt van: http://www.hallotaxi.hu/_upload/editor/_nagy/176-2015_orszagos_taxirend…
A Kormány 176/2015. (VII. 7.) Korm. rendelete
a személygépkocsival díj ellenében végzett közúti személyszállításról
Hogy ezt Ubernek hívják, vagy Johnny Taxinak, az tök mindegy szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Uber: Megrendeled a kocsit, beállítod az uticélt, térképen látod a pontos útvonalat, és az előre megállapított viteldíjat levonja a számládról, szükség esetén kiállítja a számlát.
Taxi: Amikor az ötödik hídon haladsz át a déli pályaudvarról a Moszkva térre tartva, a taxis mesélni kezd róla, hogy Budapest szigetekre épült.
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attól, hogy a taxis tisztességtelen, az Uber nem lesz törvényes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Uber törvényes volt, amíg a lex-Uberrel a Kedves vezetőink nem tették illegálissá.
Egyébként a belem kifordul, ha a pesti taxisokra gondolok. Szándékosan általánosítva:
Katona voltam, mikor az egyik unokatestvérem ballagására igyekeztem volna Egerbe. Olyan későn engedtek el a lakótanyából, hogy mire az Erzsébet térre értem, már nem volt esélyem Egerbe eljutni. Ott álldogáltam kimenőben, és eszembe jutott, sebaj; tudtam, a nagybátyám valahol az Oktogon mellett lakott. Gondoltam, ott alszom, és reggel az első adandó alkalommal eljutok Egerbe. Vagy 20 taxis álldogált a téren, én meg megkérdeztem naivan, hogy hol, merre van az x.y. utca. Hümmögtek, vakarták a fejüket, térképeket nézegettek. Majd az egyiknek - a leghiénábbnak - "beugrott", hogy ő már egyszer járt arra. Pattanjak be, elvisz. Nem sok pénzem volt, izzadtam is, hogy ne legyen messze. A tököm tudta - nem ismertem a Budapestet, csak nagyon felületesen -, hogy csak 20 perc gyalog. Szóval, a 1,5 km-ért elkért 1992-ben 500 Ft-ot. Ez most talán 6-7000 Ft lehet, vagy még több. Nagybátyám nem volt otthon. Vártam, majd hogy az utolsó elérjem, visszasétáltam, és az utolsó filléreimen hazabuszoztam. Otthon senki sem volt. A szomszédtól kértem pénzt ennivalóra, és buszjegyre, hogy vissza tudjak menni a lakótanyába.
Örökre belém égett a kép, hogy egy sorkatonával szemben is mekkora kőbunkók a taxisok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az Uber törvényes volt, amíg a lex-Uberrel a Kedves vezetőink nem tették illegálissá."
Egy fenét volt. Csak ők próbálták előadni úgy, hogy rájuk nem vonatkozik, mert nem taxi, ügyet sem vetve arra, hogy személyt szállítani ma magyarországon úgy lehet.
Ritka egy ellenszenves banda egyébként, én nem értem, hogy miért tapsikol nekik mindenki 12 kézzel, mikor kb. arról szól az üzleti modelljük, hogy leszarjuk a személyszállítás helyi feltételeit, sharing economy címen úgy csinálunk, mintha nem lennénk munkáltatók, ezzel leszarjuk a munkavégzésre vonatkozó szabályokat, továbbá max nagy kegyesen előadjuk, hogy ha a helyi adóhatóság hajlandó a mi rendszerünkhöz igazodni, akkor valamit még fizetünk is talán.
Szerintem is sokkal jobb lenne egy ennél (sokkal) nyitottabban működő piac, van benne egy csomó hülyeség, de pont a jóféle magyar viszonyok között azért az nagyon nem baj, hogy le van szabályozva, hogy pl mi van a biztosítással, ha mondjuk baleset van, és arra sem kifejezetten vágyom, hogy az ipari forradalom óta (hint hint, gyerekek a gyárban orrvérzésig) kialakult munkajogi szabályozást a sutba dobjuk. Azt meg szívesen megnézném, mennyire rohad rá másra a műanyag lakat, ha előáll azzal, hogy "kedves NAV, az én programom ilyen exportot tud, leszel szíves, szarok a te keretrendszeredre". Kell ezeket a kérdéseket bizgetni, még azt is értem, hogy az uber ilyen szempontból mást nem nagyon tud csinálni, de azt a bicskanyitogató arroganciát látva amit művelnek, nem is nagyon értem, hogy nem borultak már egymás kedvére viktorékkal :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> nem szállnának el úgy az árak
> megint le kéne szabályozni a piacot?
de ugye arra emlékszel, hogy amikor nálunk "szálltak el" az árak, és "le kellett szabályozni" a piacot, akkor drágább lett taxizni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, de ezzel együtt jött a kötelező min. EURO IV-es, max 10 éves, x tengelytávú, y csomagterű, sárga taxi is. Ebből az Uberes az a max. 10 évet kell, hogy betartsa, bár azt se minden városban, nem beszélve az egyéb kötelező dolgokról. Így nem nehéz versenyezni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig oké, de miért nem fér meg egymás mellett a kettő? Lenne egy "rendes" taxi (sárga, használhatja a buszsávot, nagy csomagtér, stb.) és egy büdzsé változat, ha mondjuk nem sietek, nem kell a buszsáv, és nincs nagy csomagom?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem hinném, hogy a taxi üzemeltetéssel járó többlet költségeket ellensúlyozza a buszsáv használata. De egyébként ha mindenekinek ennyire fontos volt az Uber, akkor miért nem volt Uber melletti tüntetés? Mert én csak a taxisfelvonulásra emlékszem. A közösségi platformokon siránkozás érthető módon nem igazán hatotta meg azokat, akik a döntést hozták, hogy taxi lesz, nem Uber.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálatok hány taxis van a családban? :-)
Nem kell ám annyira félni - sem az innovációtól, sem mástól.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs egy sem, nem is ismerek egyet sem, meg annyira jó véleményem nincs is róluk. De itt hol az innováció? Az lenne az innováció, ha nem személyautóval vinnének A-ból B-be (ez ugyanaz a taxinál is, meg az Ubernél is), hanem mittudomén fluxuskondenzátorral teleportálnának. Mint a lovaskocsi->motorizált taxi. Itt az innováció az volt, hogy ők azt mondják magukról, hogy nem taxi, úgyhogy rájuk nem vonatkozik a törvény.
Az Ubernél csak van egy app, ami az egész világon ugyanúgy működik, tehát ismerős lehet mindenkinek. Mint a McDonalds. Csakhogy a McDonaldsnak is meg kell felelni ugyanazoknak az élelmiszerbiztonsági előírásoknak, mint a Maris néni kifőzdéjének. Ha az Uber is megvalósította volna a taxisrendelet előírásait, valószínűleg már nem is nagyon érte volna meg nekik az üzlet. Miért nem versenyeznek úgy, hogy nekik ott a mindenki által ismert Uber app? Ez nem elég előny? Így nyilván hátrányba kerülnek azok, akik a rendelet alapján működnek. Ez tisztességes szerinted? Ha idejön egy kajáscég, aki azt mondja magáról, hogy "közösségi étkezető cég", és szarik az ANTSZ előírásaira emiatt, az vajon tisztességtelen előnyre tesz szert Maris néni kifőzdéjével szemben?
De még mindig azt mondom - ha a lakosság úgy gondolja, hogy a taxi már idejétmúlt, nem kell nekik sárga kocsi, PÁV-os sofőr, hatósági ellenőrzés, miért nem tüntetett senki az Uber mellett? Mert én eddig csak taxistüntetésről hallottam világszerte.
Még valami: mostanában én úgy vettem észre, hogy az innováció manapság annyit jelent, hogy amit eddig meg tudtál oldani valahogy, ahhoz most már a mobiltelefonodat kell használni. Ha személyszállítást mobilappal tudsz megrendelni, innováció. Ha fizetni tudsz a telefonodon, innováció. Ha wc-det le tudod húzni a telefonnal, innováció.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De még mindig azt mondom - ha a lakosság úgy gondolja, hogy a taxi már idejétmúlt, nem kell nekik sárga kocsi, PÁV-os sofőr, hatósági ellenőrzés, miért nem tüntetett senki az Uber mellett? Mert én eddig csak taxistüntetésről hallottam világszerte.
Kérlek vedd figyelembe azt a tényt, hogy a hagyományos taxisvállalatokat senki nem akarta betiltani soha. Tehát nem arról kell beszélnünk, hogy taxi VAGY Uber. A taxiscégek maradhatnak, maradjanak is, és akinek nem tetszik a Uber, az utazzon taxival. De könyörgöm: akiknek herótjuk van a taxis hiénáktól hadd utazzanak már Uberrel!
Az egész vita egyébként lent a mélyen erről szól:
- bizonyos emberek (akik taxiznak) meg akarják mondani a többieknek, hogy ők ne Uberezzenek, hanem taxizzanak ők is
- a Uberezőknek viszont az tetszik, ha mindenki szabadon eldöntheti, hogy taxiba ül, vagy Uberezik.
Ahogyan egyébként egy normális országban a TAXISOFŐR is eldöntheti, hogy taxisofőr lesz, vagy Uber autót vezet. Amíg Pártunk és Kormányunk nem tiltotta be a Ubert, a taxisofőrök is szabadon átülhettek volna Uber-autóba. És tudod miért nem tették? Mert nekik ez a visszacsatolásmentes és minősítésmentes világ tetszik. Ahol a következő utas tudatlanul száll be az autójába, nem tudván, hogy az előző utasnak milyen utazási "élménye" volt.
A Uber betiltását tehát kizárólag az UTASOK szívják meg, de nagyon. A taxis-hiénák pedig elérték amit akartak. És most már nem kell elmagyaráznum ugye, hogy a Uber miért innováció :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> a taxisofőrök is szabadon átülhettek volna Uber-autóba.
sokan amúgy át is ültek, tele volt az uber sárga autókkal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért innováció, mert pontozhattad a taxist? Ne már...miből állna egy taxipontozó appot csinálni, ha ez a legnagyobb fájdalom? Amúgy itt ez a taxify, lent írták, hogy milyen bunkó volt a sofőr, pedig ott is lehet pontozni, meg appról rendelni. Szóval akkor csak az a jó, ha Ubernek hívják a céget? Nekem egyébként diszpécser küldte taxival még sose volt bajom, utcáról meg nem ülünk be, ez alap. De ezt az Uberrel se csinálhatod.
Az Uberezőnek nyilván tetszik, hogy szabadon eldönthetik az emberek, mert úgyis tudja, hogy ő az olcsóbb, ezért őt választják.
Akik kivonultak tünteni, az mind hiéna volt? Ha olyan jó biznisz lett volna nekik az Uber, valószínű átült volna mind. De lehet, hogy némelyik tudott számolni, és rájöttek, hogy nem marad a nagy Uberezésből annyi, mint taxisként. Itt ki is számolták: http://index.hu/gazdasag/2016/01/21/mennyit_keresnek_taxisok_uberesek/
Egyébként ha te nyitnál egy boltot, amibe a HACCP meg tököm tudja milyen előírások miatt milliókat invesztálnál, majd a szomszédban valaki teherautóról kezdené árulni ugyanazt féláron, papírok nélkül, amit te, akkor úgy fognád fel, hogy ő győzött a versenyben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem igazán értelek. Fentebb már kérdezték, hogy van-e taxis a családban, de egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy értelmesen gondolkodó ember, minden szemellenző nélkül ilyen bambaságokat ír mint te.
Tegyük fel, írnál egy appot. Miért éri ez meg neked?
Tegyük fel, találsz rá valami motivációt, és megírod.
Hogyan tartod fent? Hol lesz az "adat"?
Rábeszéled az Amazont/Microsoft/Google-t, hogy ugyan legyen már olyan jótétlélek és adjon neked sok kilences rendelkezésreállással szervererőforrást, adatbázistárhelyet, etwas, ami a működéshez háttérinfrastruktúra kell? Ezt hogy?
A diszpécserrel rendelt taxis is csak egy lázálom! Az első dolga a taxisnak, hogy felmér, milyen kaliber vagy és ha rutintalan kis kezdőnek mutatkozol, ugyanúgy lehúz a vérbe!
Egyébként nem vagyok a taxik ellen!
Volt nekem is pozitív élményem velük: Amikor céges ügyben kellett kimennem a reptérre. Kp.-t egy vasat nem adtam! Taxicsekk! Kapok egy fecnit a munkáltatómtól. Ráírja az összeget a taxis. Kapok valami blokk-szerűt. Azt leadom nálunk a könyvelésen. Ő meg a saját példányát a sajátjukon, és a két cég meg elszámol egymással.
Mivel elég sok helyen visszakövethető, még ha rutintalan is vagyok, biztos vagyok benne, hogy meg se próbál átszabni, mert keményen megütné a bokáját, mert sok ponton sok részletnek nyoma van.
Ha meg érkezik egy panasz, akkor nem csak engem buknak el, de az egész céget aki az ügyfelük.
Az meg akkor menne másik taxiscéghez, és az ebből eredő bevételkiesés már kicsit jobban fáj nekik.
Minden más esetben, ha választhatok, és saját zsebemre megy: Az übert választom! Pontosabban csak választanám...
Egyébként érdekes módon, itt Írországban:
#1 eszméletlen jó fejek a taxisok, mind utasként, mind közlekedőpartnerként csak dicshimnuszokban tudok róluk beszélni!
#2 van app, amivel tudok taxit rendelni, vagy épp hailo-t. A hailo is szabályos taxi, csak épp nem kell neki kp-vel fizessek. A taxirendeléskor is meg tudom adni, hogy honnan hová lenne a fuvar, és már előre megjósolja az app, hogy várhatóan mennyit kell fizess. Aztán a végén max. 5 eur-ral kevesebbet fizetsz. Szinte úgy néznek rád, mint az ufóra, ha még borravalót is akarsz nekik hagyni.
Volt olyan, hogy leintettem egy taxit, mondtam neki, hogy nincs kp-m, kártyát tud-e. Mondta nem. Mondom sebaj, az utcában ahol le kell fordulni, ha továbbmegyünk 50 métert, ott van egy atm. Meg tud-e várni, és utána hazadobni.
-> Semmi baj, let's go!
11,xx valamit mutatott az óra.
Taxis: Adj egy 10-est és rendben vagyunk!
Szóval, ha otthon is ilyen lenne a taxiszolgáltatás: including hailo app, including normális hozzáállás (including akkor is, amikor épp nem az utasa vagy, hanem csak közlekedésben partner!) akkor azt mondanám, hogy jó, ne feszegessük a szabályokat, tartsuk be mindet, mert tényleg valami garanciát adnak.
De nyissuk már ki a szemünket!
Az Über kínált volna egy sokkal életképesebb alternatívát. (Talán az sem tökéletes! De a jelenlegi valós helyzethez képest, (bármennyire is tagadod) akkora innováció mint a villamos a konflishoz képest!
Magyar reakció: Nyírjuk ki!
Gratulálok! OV vagy valaki a sleppjéből véletlenül nem rokonod?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyu,
Összekeverted az országokat. A hír Olaszországról szól.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most, hogy kiorbánoztad magad, remélem megnyugodtál.
Én is megvilágosodtam azóta, és rájöttem, hogy bizony az Uber soforőrök azok szent emberek, akik kizárólag csak az utasai boldogságáért élnek. Ha csak Uber maradna a piacon, biztos nem lenne köztük ügyeskedő, hiéna, meg bunkó paraszt, főleg, hogy Uberből kevesebb a kereset, mint taxizásból.
Néhány megtévedt lélek azért mégis csak van ott is, és nem itt nálunk:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4047614/Uber-drivers-boosting-e…
Közlekedőként meg nem tudod, hogy az előtted menő az Uberes, míg a taxisról látod, aztán ha nem indexel, akkor bunkó taxis. Miközben a közlekedők 50%-a nem indexel (már a buszvezetőknél se szokás). De ez se helyi specialitás, Németországban sem (a precíz németek). (Múltkor egy dohánybolt előtt pont a megállni tilos tábla tövében állt meg egy taxis. A bunkó állat. Másnap ugyanott egy nem taxis. Lehet, Uberes lenne, ha még lenne.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pedig latszik, hogy a fel eleted a nyugati vadkapitalizmusban töltöd, olyan felvilagosultnak es tajekozottnak tünsz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szomorúan látom, hogy egyre több az irreleváns hír a portálon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Uber volt az egyik legjobb dolog ha taxizasrol volt szó.
Ahol tudom csak azt használom, sosem volt panasz
Most bejott Magyarországra a Taxify.
Egyszer próbáltam és akkor is a taxis (mivel rendes taxisok is használják) próbált fennhangon kioktatni hogy inkább neki fizessek és ne appon keresztül.. Út közben rá is kellet szólni hogy tegye le a telefont ne beszéljen rajta amíg az utasa vagyok.
Akkor inkább saját autó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Etikus:
Another day, another revelation of an ethically questionable business practice by Uber
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vicc innovációnak hívni egy piac becsatornázását. Az Uber kb annyira innoválja a Taxit, mint a Nemzeti Dohánybolt a Trafikot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez nagy butasag a reszedrol. majd ha a taxik tudnak nekem digitalis szamlat adni, ami integralodik a global ceges fizetesi rendszerrel es bekerul az e-szamla rogton, es nem az autoban kell a kartyaval bibelodni, akkor beszeljunk!
(sokat taxizom, pesten is. ha tehetem, mindenutt Uberezek, ahol tudok, vagy a helyi appot hasznalom, pesten altalaban a City-vel. januar 1 ota a ceges AMEX-et nem fogadjak el, mert a helyi kartyafeldolgozojuk keptelen a chipkartyas AMEX-eket rendesen kezelni [januar 1-tol a magneskartya a chipes AMEXeken csak masodlagos azonositonak minosul, es a chipet kell hasznalni elsodlegesen]. gondolom az Uber payment processora is elorebb jar ennel. vagy a sebessegrol ne beszeljunk, amig a taxis megirja a szamlat kezzel...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, az Ubernél nem félnek használni a modern informatikát :D
https://www.hwsw.hu/hirek/57146/slice-intelligence-unrollme-email-adatv…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amit írtam az gazdaságilag igaz. Ha belegondolsz helyben leveri a taxisok bérét és a profitot átcsatornázza egy másik államba egy olyan tevékenység ami korábban teljesen helyiérdekű volt. Az országnak ez nem érdeke. A sofőröknek sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
point iz moot
amióta van jobbtaxi nemzeti taxi, nem volt problémám a taxizással. az összes többi társaságnál előfordultak tuskók, itt nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni