- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 12288 megtekintés
Hozzászólások
Gyenge forint, magas árfolyamkockázat, magas áfa, tulajdonképpen mit várunk?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a postást a OnePlus 3-mal Kínából. ;o)
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/apps/developer?id=Artex+Games
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
xD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem már megjött. Tudsz átlátszó szilikon tok lelőhelyet az ebay-en kívűl? :D Mert egy helyet találtam de ott is elfogyott a múlt héten, most az S6 edge+ tokját használom, ami csak hátul a kameránál nem passzentos, kicsit tehénen a gatya esete :) (mondjuk mivel a kamera üvegre is rálóg picit, így tuti a kamera nem érintkezni az asztallal.Lehet jobb is mint az eredeti)
-[Lenovo y510p SLI]-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erős ország, erős gazdaság. Megengedhetjük magunknak.
...
ja nem.
--
GPLv3-as hozzászólás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értem a negatív hangokat. Inkább örülnétek, hogy a magyar iPhone I Am Rich app-pal a legmenőbb státuszszimbólum a világon. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
Kéne hozzá gyártatni olyan iPhone hátlapot, hogy "Magyarországon vásárolt iPhone. Mert megtehetem!". :D
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bazzeg :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:))))))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
20% afanal 241000 lenne. Ugy mar sokkal jobb.
Amugy meglett mondva hogy fogyasztas alapu adozas lesz. Tetszettek volna forradalmat csinalni
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
'hideg' polgárháború mar van, csak idő kérdése hogy forró legyen..
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Par hozongo nyugdijas es nehany liberalis gondolkodasu porog a mediaban meg a facebookon ezekkel. Hangos kisebbseg. Demokracia van lehet csinalni.
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hát ja.
a többség, - már aki még itthon van - az vagy azon gondolkodik hogyan vigye ki a pénzét, - ahogy az magyar 'nemzeti' nagytőke tette/teszi - vagy azon, hogy mehetne a pénze után amíg még van közlekedés. és/vagy benzin. a maradék gyűjti a 7,62-es tüzelőt télire..
:))
vicces lesz, ha a zembernek van saját bunkere..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát állítólag sok pénzt küldenek haza, akkor szoljál a hülyéknek, hogy elnéztek valamit.
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sokat küldtek haza sokan, megélhetésre az itthon maradottaknak, nem pedig a megtakarításukat tették a magyar bankokba, és főleg nem befektetéshez.
valamilyen fura ok miatt orbán lánya sem a közszolgálati egyetemen tanul(t) itt pesten, hanem abban a rohadt piszkosmocskos multibarát leberáldemokrata liberalmocsok svájcban.
- biztos példaképeitől, pity-putyintol vette a példát, v. erdogantól, v. a nagy vezetőtől (sen)kim dzsongun-től -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
itthon meg a magyar egyetemek meg már az 500-ból is kiestek..
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te is svajcba tanultal? Gondolom ha olyan jo
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én nem tudom hogy jó-e avagy se, de azt látom, hogy az összes hadúr oda küldi a kölkeit tanulni és/vagy maga is ott tanult..
na meg a brit egyetemekre.
érdekes módon a teheráni v. a timbuktui egyetemen egyik sem akar tanulni :))
biztos az túl drága nekik :))
aztán persze nem költöznek haza, hanem párizsba, meg londonba meg az istentudja hova a liberális mocsokba költöznek, ott lesznek üzletemberek, szállodások, meg bankárok..
apuci meg közben (félre)vezeti a nemzetet..
néha az ember sokat lát ám azzal is, ha csak néz..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és persze ott cseszik/szórják el apuka nehezen összelopott közpénzét, csak úgy félkézzel..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Menjen parizsba aki akar. Meg a londoni metroba...
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem hiszem hogy bármely városban látott volna metrót belülről.
te meg biztos jobban éreznéd magad a jereváni egyetemen :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dobbenet. Te egy latnok lehetsz...
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A svajciak kulon allatfajok az elmondasok alapjan. Nem mervado.
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyakorlatilag most rengeteg UK-ben elo adja el Mo-i ingatlanat aminek ellenerteket viszi is kifele jol.
Mi is ezt csinaljuk az arfolyam miatt most eleg tetemes osszeget lehet ezen szakitani...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es ott annyira jo hogy ingatlant lehet venni ebbol a penzbol, azonnal bekoltozheto, nem luk hanem 100 m2 vagy tobb es jo helyen van nagy kerttel. Zoldovezetben ofkorsz
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért pont 20% áfához viszonyítasz? 10 vagy 5%-kal még jobb lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na igen, 2005 telén Gyurcsány levitte az áfát 20%-ra, amit 2006 tavaszán szja emeléssel kompenzált. 2009-ban Oszkó visszaemelte 25%-ra és csökkentette a bérre rakódó adókat, belátva, hogy zsákutca volt az egész.
Tudom, idővel az ember csak a szépre emlékszik...
20%-os áfa gyk. sosem volt, a kieső 5% államadóssággá alakult. Magyar viszonyok között a 25%-ra csökkentés reális.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aztán azt is meg lehet nézni, hogy azóta az szja hogy alakult. Egy átlagos fizetésnél is havi 20-30e Ft-tal több nettó jön ki, mint mondjuk 2008-2009-ben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
„Egy átlagos fizetésnél is havi 20-30e Ft-tal több nettó jön ki, mint mondjuk 2008-2009-ben.”
Emlékeim szerint amikor az új szja rendszert bevezették, akkor az átlagos fizetést kapok külön bérpótlékot kaptak, hogy ne csökkenjen a fizetésük. Aki átlag felett keresett, annak tényleg több lett a fizetése.
Bár úgy is felfoghatjuk, hogy aki átlagfizetést kap, az ne vegyen iPhone-t. Esetleg úgy is fogalmazhatunk, hogy akinek nem telik iPhone-ra, az annyit is ér. Ezt először szerényebb körülmények között élő rokonaink körében hangoztassuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet ezen ironizálni, de mindig is voltak és lesznek is, akik nem tudnak iphone-t venni, ugyanúgy, ahogy nem tud mindenki BMW-t sem venni.
Az szja változás miatt a minimálbér közelében keresőket kellett kompenzálni első körben -ha jól emlékszem-, mert korábban a minimálbéren ugye nem volt szja, de az egykulcsos már arra is vonatkozott. De időközben nőtt ám a minimálbér és a -középfokú végzettséghez kötött- garantált bérminimum is, nem is kicsit. Google szerint 2009-ban még bruttó 70e Ft volt (nettó 57) a minimálbér, a garantált bérminimum pedig br 87e. Most br 111e Ft (nettó 73) a minimálbér és br 130e Ft a garantált bérminimum.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos, az egykulcsos adót 2011-ben vezették be, és emiatt létezik a bérkompenzáció is. Igen, még most is sokan kapnak ilyet, tehát nincs olyan, hogy első kör.
- 2011-ben a minimálbér 78 000 forint volt
- 2011-ben 94 000 forint a garantált bérminimum
- 2011-ben 216 805 forintig járt bérkompenzáció
- 2011-ben 213 100 forint volt az átlagkereset (ez utólagos adat, tehát tényleg ennyi volt)
Most, 2016-ban:
- a minimálbért, és a garantált bérminimumot írtad (111 eFt, 129 eFt)
- bérkompenzáció felső határa: 243 000 Ft
- átlagkereset: 257 700 Ft (január-májusi adatok alapján, az év végig ez változhat)
Így az igaz, hogy aki most eléri az átlagot, annak már nem kell bérkompenzációt adni.
Az átlagkereset egyébként elég bonyolult kérdés, mert vannak olyan ágazatok, amelyen belül az átlag jóval a nemzetgazdasági átlag alatt van, illetve más ágazatokban pedig jóval felette.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egykulcsos adó más kérdéskör, lehet rajta vitatkozni. Azon azonban nem lehet vitatkozni, hogy a minimálbér is adózzon-e.
Minden normális államban az adófizetők tartják el az államot és nem az állam az adófizetőket hitelekből. A vállalatoknak kell megfizetni az munkavállalókat és nem az államnak kell kompenzálgatnia azt, amit a Tesco/Lidl/Aldi/... elmulaszt.
2010-ben Magyarországon 1 millió ember tartott el 9 millió másikat a kiskapuk, adókedvezmények, adómentességek miatt.
Ki lehet jelenteni, hogy nemzetgazdasági szinten a 16% adó ráverése a minimálbérre hasznos volt. A felső kulcs eltörléséről ugyanakkor lehet vitatkozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maradjunk annyiban, vannak olyan országok, ahol ha nem is a minimálbér az, de van egy alsó határ, ami alatt nem kell adózni. És innen, messziről nézve elég normális országnak néznek ki általában. Olvasmányélményeim alapján Anglia is köztük van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olvasmanyelmenyeid alapjan mi mas kulonbseget velsz felfedezni a ket orszag tortenelmeben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minket mindenki bánt. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem jövők rá, hogy mire akarsz utalni a történelemmel. Talán már megváltozott angliában az adórendszer, és most már nincs adómentes sáv? Mivel úgy rémlik, hogy újabban ott dolgozol, így ilyen kérdésekben nem szállok vitába veled.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra gondolok, hogy ket nyertes vilaghaboru utan, egy szigeten, egy gyarmatbirodalom egykori fenntartojakent talan tobb mindent megengedhetnek maguknak, mint mi, akik kettot vesztettunk, utana meg meg megkaptuk az aldast is a nyakunkba negyven evig.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az okos emberek azt mondják, hogy azért kell ismerni a történelmet, hogy tanuljunk a hibáinkból, és ne kövessük el újra ugyanazokat a hibákat. Ebből a szempontból nekünk sokkal jobb, mert van bőven miből tanulnunk. :-( Csak rajtunk múlik a dolog.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pl. hogy hajlandóak voltak egy királyt lefejezni egy olyan apróság miatt, hogy - az adott kor viszonyaihoz képest is - önkényuralmat akart bevezetni..
- miközben persze később sok helyen elnyomó rendszert vezettek be, a gyarmataikon. de az már egy másik mese :) -
vagy hogy hajlandóak voltak ragaszkodni a már bevált törvényeikhez, és nem írták felül azokat lépten-nyomon, főleg nem visszamenőleg :)
fura egy népség..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyurcsány a dolgozók béréből finanszírozta a nyugdíjasok jólétét. Ha 5% ÁFÁ-t kiengedsz, 12.5% SZJA emelés szükséges a kompenzációhoz. Ezt meg is lépte, a gond ott volt, hogy a munkavállalók finoman kifejezték, hogy nem finanszírozzák tovább a kuplerájt és tömegesen tűntek el az országból, vagy az adófizetők közül.
A nyugdíjas társadalom Magyarországon ezt igazságosnak gondolta. Meg azt is, hogy 55 évesen előrehozott nyugdíjba mehessen, ehhez pedig a dolgozók elegendő nyugdíjat biztosítsanak, akkor is ha nincs meg 20 év munkaviszony sem.
Borzasztó állapotok uralkodnak itthon a fejekben. Csomó nyugdíjas pampog, hogy nem lehet kijönni a minimálnyugdíjból, előtte persze ahol lehetett ott csalta el az adót, 4 órát dolgozott hivatalosan bejelentve, nem volt meg a 20 év munkaviszonya sem, 57 évesen leszázalékoltatta magát és nekem sajnálni kellene.
Amikor elmagyarázom, hogy jelenleg meg kellene köszönni a minimálnyugdíjat, mert ő maga a büdös életben ezt ki nem fizette, akkor néznek, mintha a Marsról jöttem volna.
Családban is ment a szokásos pampogás, hogy a német nyugdíjas mennyire meg van becsülve, itthon meg semmi. Ilyenkor mondom, hogy a német nyugdíjas 67 évesen megy nyugdíjba, ha itthon is ennyi lenne a korhatár, itthon is másként alakulna a matek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Gyurcsány a dolgozók béréből finanszírozta a nyugdíjasok jólétét"
Orbánék pedig 3000 milliárdnyi megtakarítást tüntettek el.
De messze nem egyszerű a képlet (ideértve a magyar szociális és munkaerőpaci helyzetet) és teljesen értelmetlen Németországhoz hasonlítani magunkat, a mi pályánk most már Románia vagy Bulgária.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a penz sosem volt a tied. Ha a tied lett volna hozzaferhettel volna. De nem.
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt mondtak, egyeni szamlakra vezetik at az allami nyugdijpillerben. Hol vannak az egyeni szamlak?
Masreszt ez nem penz, hanem vagyonelem. Sok ember nem kepes felfogni, mit jelent az illikvid meg likvid vagyon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tanits mester, ird csak le mi az az illikvid vagyon!
Olyan amihez nemengednek hogy hozzaferjel? Milyen vagyon az amihez nem fersz hozza semmilyen modon?
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Peldaul van egy hazad, de neked penz kene, es nem tudod eladni, mert nincs ra vevo. Van vagyonod, megsem tudod penze tenni, illikvid.
Illikvid vagyon peldaul egy 5 ev mulva lejaro allamkotveny is, mert nincs piaca, nem tudod penzze tenni. Pont ezert nem tudtal hozzaferni keszpenzkent az MNYP-hez: torveny kotelezte oket, hogy vagyonuk jelentos reszet hosszulejaratu allamkotvenyben tartsak. Ezert is lehetett gyorsan allamadossagot csokkenteni azzal, hogy az MNYP-k fele szolo adossagot szepen bevontak es semmisse tettek.
Ezzel persze a lakossag nagy vagyona szunt meg: eddig hiteleztek az allamnak parezer millard forintot MNYP-n keresztul, majd az allam azt mondta, hogy ezt bevonja, nem fizeti ki, talan majd a nyugdijakat kifizeti majd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A házamra azon az áron nincs vevő, amennyiért adom, de olcsobban van, bukoval, de kiszálltam, hozzájutottam a pénzhez. Államkötvény ugyanaz, bukoval de beláthato idő belül hozzájuthatok. Saját döntésem. Az hogy a pénztárak hol tartották a pénzt, nem számít, törvényben volt, hogy nyugdíjadig(30-40 vagy több évig) nem juthatsz hozzá. Se bukoval, sehogy. Akkor most az enyém vagy nem?
szerk:
és látod milett. nem lett a pénz sehova. ergó sosem volt a tied.
------------------------
Jézus reset téged
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokáig a Fideszt támogattam, de be kell ismerni, hogy tényleg ellopták azt a pénzt.
Selmeczy Gabika a száját tépte, hogy lesznek egyéni számlák, mindenki válthat az állami rendszerbe, de amint megkapták a pénzt fuccs.
Én visszaléptem az állami rendszerbe, mert megtévesztettek (voltam olyan hülye, hogy elhittem a sok rizsát).
Értelemszerűen, ha nem lett volna belengetve az egyéni számla, nincs az a rizsa, hogy visszalépjek.
Bocsánat, de a megtévesztés útján történő pénz szerzés egyértelműen kimeríti a bűncselekmény kategóriáját.
Nyugodtan, pártállástól függetlenül ki lehet mondani, hogy loptak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nyugdíjkorhatárnál az 57 és 67 év között 10 év van. Ha ez idő alatt nem fizetnek neki nyugdíjat és ő fizet helyette TB járulékot, ki lehet számolni, hogy mi a végeredmény. A 33%-kal magasabb nyugdíj csak a legalsó becslés.
Személyesen volt tapasztalatom ilyet látni és mindig a rossz irányba döntöttek. Inkább csúszó pénzzel leszázalékoltatta magát, ahelyett, hogy 3 évet lehúzott volna, hogy meglegyen a 20 év munkaviszonya. Az önkormányzattól házhoz jártak ki állásokat ajánlgatni, ők meg büszkén mesélték, hogy elzavarták, hogy "magát azért fizetik, hogy cseszegessen bennünket"?
Ajánlottak 110-ért 10 éve éjjeli őr állást: "komplett hülyének nézik az embert".
A gond sajnos a fejekben van, ezen pedig igencsak nehéz segíteni. A végeredmény meg az, ami.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hál' Istennek felírtam még vagy két másik dolgot is az áfán kívül, ami magyarázat lehet. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Gyenge forint, magas árfolyamkockázat, magas áfa, tulajdonképpen mit várunk?"
Hogy megjöjjön az eszed. A forint az egyik legstabilabb valuta a térségben, a jegybanki alapkamat 0.9%, a 3 hónapos állampapíroknál már csak 0.6% körül van a hozam, és a 10 éveseknél is 3%. Ráadásul a 10 évessel együtt az összes államkötvényre folyamatos túlkereslet van, az éves kibocsájtási terv valamikor nyár közepén teljesült.
Az ÁFA-val speciell igazad van, de az nem indokolna ekkora árkülönbséget.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attól, hogy stabil, még lehet gyenge. Stabilan gyenge. Az ÁFA meg nem kérdéses, hogy a legmagasabb a világon. No, te eszed úton van már?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk ezzel igencsak mellé trafáltál.
Móricka példa egy elképzelt világban:
ha 10 Ft-tal nő a termék ára, 1%-kal kevesebben vesznek belőle, 0 Ft-ért mindenki elviszi.
Keressünk a maximumát a következő függvénynek:
(x)(100-x/10) -> -x2/10 + 100x
egyszerű deriválással: -2x/10 + 100 egyenlet adódik, aminek megoldása x=500 Ft, ennyiért kell a terméket adnod.
Nyomjunk rá az egyszerűség kedvéért 25% ÁFÁ-t. Ilyenkor az ár 75%-át kapod, viszont a vevő 100%-ot fizet.
(0.75x)*(100-x/10) -> -0.075*x^2 + 75x
deriválással: -0.15x + 75 -> 500 Ft, tehát ugyanaz, mint az első esetben.
Monopolista tőkés esetén (iPhone, vagy semmi) az ÁFÁ-t egy az egyben az eladó fizeti a profitjából. Hiába emel árat, mert a bevétele mindenképpen alacsonyabb lesz. Egy dolog érdekes a történet szempontjából, hogy 10 Ft áremelés hány embert bátorít el a vásárlástól.
Minthogy Magyarországon mindenki iPhone-t akar, lehet növelni az árat, a 27% ÁFÁ-t meg beszívták, mint a torkosborz, a képletben nem oszt és nem szoroz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak 1-esek akarnak iphone-t
2-esek már nemannyira
a 3-asok meg már telephont sem akarnak..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott hibázol, hogy nem az ár 75%-át kapod vissza, hanem az ár 80%-át.
Ha nettó 100 forint egy termék, akkor 25% ÁFA-val 125 forintba kerül.
Te a végfelhasználói ár 100/125 = 80%-át kapod vissza.
Azaz
(0.8x)*(100-x/10)-t kell maximalizálni
- 0.08x^2 + 80x
-0.18x + 80 = 0
x = 444 forintnak kell lennie a végfelhasználói árnak.
Ekkor te termékenként 355.2-t keresel.
Míg ha nem lenne ÁFA, akkor 500 lenne a max, és te termékenként 500-at keresnél.
"Monopolista tőkés esetén (iPhone, vagy semmi) az ÁFÁ-t egy az egyben az eladó fizeti a profitjából."
Ez hülyeség. Nem a profitból, legfeljebb a bevételből fizet, és nem ő fizeti, hanem a végfelhasználó. Az eladó csak adminisztrálja a dolgot. Ezért sem kell fizetni ÁFA-t ha nem végefelhasználónak adod el a terméket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hihi, te is félreszámoltál a deriválásnál. :)
- 0.08x^2 + 80x -> -0.16x + 80
aminek a végeredménye 500 Ft.
A példa ott sántít, ahol tud. A lényeg, hogy ha a kormány 27%-os ÁFÁ-t nyom, nem feltétlen akkor jársz a legjobban, ha 1-1 áthárítod a fogyasztóra. Homályos emlékeim szerint a monopolista tőkés esetén a tőkés fizeti az ÁFÁ-t, tisztán szabad verseny esetén meg a fogyasztó. Tisztán szabad verseny esetén 0 a profit, nem tud lejjebb menni az árral, teljesen ráveri a fogyasztóra, a csökkenő keresletre elbocsájtásokkal és a termelés visszafogásával reagál.
Mondjuk az iPhone közelebb van a monopolista tőkéshez, mint a szabad versenyhez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na baszki, nem tudok szorozni. Na most elkullogok :D
Amúgy át KELL terhelni a fogyasztóra, mivel a fogyasztó fizeti meg teljesen.
Ha van egy céged, tudod jól, hogy megy ez. AZ állam felé bejelented, hogy volt X ÁFA-s bevételed y ÁFAkulccsal, és ekkor az X*y összeget be kell fizetned az államkasszába.
Nincs olyan, hogy "nem hárítod át a fogyasztóra".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem így megy. Van egy csipp-csupp meló (max 20 perc), villanyszerelőt felhívom: azt mondja 30.000.
Ha 15-ért megcsinálta volna, lett volna irgumm-burgumm, de megrendeltem volna. Így magam fogom a cuccot bekötni.
Engem nem érdekel, hogy ki mit miért és kire hárít át. Nem érdekel, hogy mennyi adót kell befizetnie, nem érdekel, hogy mekkora az ÁFA, nem érdekel, hogy a cég 100kg-os kabalakutyuskája mennyi kaját eszik meg naponta.
Kérek egy árajánlatot, amit vagy elfogadok, vagy nem. Értelemszerűen addig lehet "átterhelni" rám a költségeket, amíg ebben partner vagyok.
Ha pedig mégsem sikerül átterhelni, marad a régi bevált megoldás: lehúzni a redőnyt, vagy csökkenteni az árat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tele is van Budapest bezárt boltokkal. Aki mindennap látja, annak talán fel sem tűnik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk erről a rendszer tehet.
- csillagászati adók, amiből sok segélyest/hivatalnokot/közmunkást/40 éves kisnyugdíjast el kell tartani
- sok a segélyes és kisnyugdíjas, aki a csillagászati adók miatt nem kap munkát
Azért nem árt beszélni arról, hogy érdemlegesen először a Fidesz kormány lépett fel a folyamat ellen.
- maximalizálni a szociális juttatásokat
- online pénztárgép, EKÁER, hogy ne a becsületesek tartsák el az adócsalókat
- korengedményes nyugdíjazás szigorítása (nem eléggé sikerült)
- kizárni a segélyből, aki nem fogad el valamilyen munkát
- közmunka, hogy ne tudjon segély mellett feketén dolgozni
A segélyt sikerült érdemlegesen visszafogni, az adók mértékét csak minimálisan.
De már az is nagy szó, hogy legalább előre megyünk és nem hátra.
Ami nagyon hiányzik, hogy a munkaerőhiányt a közszférából leépített emberekkel pótolják.
Egy szavam sem lenne, ha Matolcsy barátnője a versenyszférában termelné ki a milliós fizetlését, nem az MNB-nél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- maximalizálni a szociális juttatásokat
Ezt hol lehet észrevenni?
- online pénztárgép, EKÁER, hogy ne a becsületesek tartsák el az adócsalókat
Ez talán ha működne és nem fenn gazdagodott volna meg a pénztárgép/sim eladásból valaki. :)
- kizárni a segélyből, aki nem fogad el valamilyen munkát
Lassan nem marad segély se (probléma megoldva) :)
- közmunka, hogy ne tudjon segély mellett feketén dolgozni
Ez a hűbéruraknak és választáskor baromi jól jön ha egy réteg kiszolgáltatott. (egyébként is pofára megy :))
Ami nagyon hiányzik, hogy a munkaerőhiányt a közszférából leépített emberekkel pótolják.
Javaslom próbáld ki az IT-t közszférába imádni fogod. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A rendszer mindig hibás, de azért a multik kapzsisága is vastagon benne van. Ha legalább spanyol béreket adnának, még svéd adóelvonások után is annyi maradna, hogy... például nem mennének el annyian a nyugaton sokkal magasabb fizetések miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" Nincs olyan, hogy "nem hárítod át a fogyasztóra". "
Ez egy régi magyar legenda, nem kevés önsorsrontó hatással.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Minthogy Magyarországon mindenki iPhone-t akar
na de akkor miért magasabb az ios market share az USA-ban, mint nálunk?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akarni/kívánni sok mindent lehet. Ez az a cucc, ami a hanyatló nyugaton konzum, nálunk meg gyak. luxuscikk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Attól, hogy stabil, még lehet gyenge. Stabilan gyenge."
Nem értem. Hogyan lehetne gyenge? És hogyan/miért befolyásolná ez az itteni iphone fontban kifejezett árát?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan ez mint a:
Háború béke
Szabadság szolgaság
Vagy
Tudatlanság erő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nikkel szamovár?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönjük a világrekorder ÁFA-nak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól emlékszem, az iPhone 6s-nél (2015. szeptember) is pontosan ugyanennyi volt az ÁFA. Az euró pedig 311-314 forint volt. (fixme)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont az USD-EURO már nem ugyanaz, a vám százalékban annyi, de mivel több euróért adják, az adott vámszázalék több eurót rak rá, aztán ezt váltják forintra, ami így több forint, az ÁFA is %-os, tehát az is több, valamint a matrica ("jogvédősarc") is rajta van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Matrica feltehetően a 6s-en is volt. Nem játszik.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
volt de azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy 6S esetén 16GB, 7 esetében meg 32GB, amire így drágább matrica kerül
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mekkora összegről beszélünk?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10. Audio, illetve audiovizuális tartalom lejátszására alkalmas mobiltelefon készülékekbe integrált
tárolóegységek
16 GB-ig 3192 Ft/db
32 GB-ig 3724 Ft/db
Majdnem 600 HUF-al több:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kb 500-1000 jó magyar forint a matrica különbsége, ennyivel nő csak ettől a tételtől az alapár amire jön az adó.
De te kiragadsz egy dolgot, azt próbálom mondani, hogy sok apró tényező van, ami emeli az alapárat, amire még rájön az adó, persze ott van még a kereskedők haszna is, de azt tényleg nem tudom mennyi, vagy, hogy változott-e. Annyit tudok róla, hogy elvileg belekalkulálják azt is, hogy stabilan maradjon az ár, tehát ha valami változik, akkor sokáig ne kelljen árat emelni.
A lényeg, hogy itt sok költség van, ami módosítja az árat. Ezért Európában eleve drágább, és bizonyos dolgok miatt itt Magyarországon is drága. Persze szeretném, ha sokkal olcsóbb lenne, szerintem se jó, hogy ez így van, csak ne kiragadott elemekkel példálózzunk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a matrica nem indokolja. A EUR-USD keresztárfolyam pedig ugyanúgy kihat a többi európai országra is.
Csak hogy lásd: a 6s kiadásakor a harmadikak voltunk a listán. Most meg elsők.
Az ÁFA és a forint árfolyam pedig detto ugyanaz mint a 6s idején.
Nekem még mindig a levegőben lóg a kérdés, bár annyira azért nem érdekel, hogy megfeszüljek rajta.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nálunk nem USD->EUR van, hanem USD->EUR->HUF. Kétszer fizetjük ki a céltartalékot az árfolyamkockázatra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak tudnám, hogy hol játszik az USA dollár, amikor Kínából egyenesen Írországba megy a szállítmány.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Apple szerinted euróban fizet a kínai gyártónak vagy dollárban?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom az Apple miben fizet a kínaiaknak. Lehet, hogy jüan-ban. De, hogy hogyan jön ez ide, azt nem tudom.
Az EUR -> HUF nem romlott a 6s óta. Sőt, javult. Az USD -> EUR pedig minden EU-s országra kihat. Akkor, ez hogy is hat ki arra, hogy 3-4. helyről az elsőre ugrottunk? Lehet, hogy nyilvánvaló, de nekem most nem esik le.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit értetlenkedsz itt?! A szar kormány miatt drága az Áfonya, és kész.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerk: lassú vagyok :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
600 Ft.
http://www.artisjus.hu/wp-content/uploads/2016/01/Jogdijkozlemeny_U_201…
A 10-es rész az érdekes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben is mi vagyunk az elsők!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a Big Mac is nálunk a legdrágább Európában PPP alapon:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért azt is vegyük hozzá, hogy hány ország van (még Európán belül is!), ahol egyáltalán nem is lehet kapni, mindjárt jobb fényben tűnik fel. Vajon mennyibe kerülne X országban? (Ahol X egy nálunk is sokkal rosszabb hely, mindenki gondoljon amire akar.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindig van lejjebb
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez így nem igaz. A kereskedők azt az árut, amit nem lehet náluk kapni, általában alacsonyabb áron kínálják, mint a konkurencia. Tehát ahol nem lehet kapni iPhone-t, ott sokkal olcsóbb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es ettol miert is lesz jobb?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az nem volt a requestben, hogy jobb legyen
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az jobb lenne, ha pl. Magyarországon egyáltalán nem lehetne kapni? Tudtommal volt olyan időszak, amikor legalábbis csak késve ért ide. Akkor se lennénk a lista tetején, de nem biztos, hogy az nagy előrelépés lenne, fordítva.
Illetve a hasonlítás azért nem teljes, mert nagyon kevés ország van benne. Ha minden országban árulnák, egyáltalán nem biztos, hogy a lista tetején lennénk. Még mindig jobb, hogy lehet kapni egyáltalán.
Amúgy meg annyira nem érdekel, mert sose vettem Apple eszközt és nem is tervezem. Viszont hülyeségnek tartom, hogy ez is plusz egy dolog, amiért az országot szidják. Van alapja, persze, gazdasági gondok meg minden, de abszolút nem az iPhone árán fog múlni a világ boldogsága.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"abszolút nem az iPhone árán fog múlni a világ boldogsága."
Nem. De a helyzet az, hogy nem csak az egy iPhone kerül itthon pofátlanul sokba az eredeti árához, vagy más országbeli árához képest.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért, mert megveszed. Más országokban gondolom nagyobb hagyománya van az internetes rendelésnek külföldről, mint itthon.
Nekem erről mindig a "Jóban Rosszban" Bodolai Bandija jut eszembe:
- történet annyi, hogy megvilágosult, hogy neki az a hivatása, hogy a kórházban legyen biztonsági őr
- a főnök felajánlja, hogy a régi fizetése 70%-áért visszaveszi, étkezési csekk, egyéb juttatás ugrott
Ha ez a hivatása, akkor csinálja féláron. Ha nagyon kell, akkor fizessen érte.
A dolog mindaddig működik, amíg a kereskedő/főnök/... monopol helyzetben van.
Amint változás áll be a monopol helyzetben, az árképzés is ennek megfelelően megváltozik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magas ÁFA pont rossz duma: http://www.vatlive.com/vat-rates/european-vat-rates/eu-vat-rates/
Nem mellékesen ökölszabályként:
- Minden annyiba kerül amennyiért el lehet adni!
Ezt a terméket úgy látszik ennyiért lehet eladni.
Az áfától, jövedelmi viszonytól függetlenül mindenkinek van egy afféle "egyetemes fontossági sorrendje" amiben el tud helyezni egy bármilyen terméket. Úgy tűnik, hogy magyar országon, sok mindenkinek a sorrendjében, az almás termékek meglehetősen elöl vannak.
----
올드보이
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> A magas ÁFA pont rossz duma
Már miért? Nyilván nem ez az egyetlen tényező, és nem is a legfajsúlyosabb. De:
iPhone ára: USA < EU < Magyarország
ÁFA/sales tax: USA bármelyik állama < EU bármelyik országa < Magyarország
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> A magas ÁFA pont rossz duma
>> Már miért?
Már azért, mert bár az USA -ban 7% (körüli) a forgalmi adó, magyar országon pedig 27%, 20 százalék pont a különbség, de az eladási árban messze nem ennyi az eltérés. Ráadásul a cikket olvasva az ott, erősen nettó árnak tűnik.
----
올드보이
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Méretgazdaságosság! Kis piac, eltérő nyelvvel, nehezen supportálható, sok a garanciális probléma ("nem az én hibám volt, nem lehet nagy a baj, tegnap még ment..."), szolgáltatós értékesítési csatornák (kevesen vesznek függetlenül) és még sorolhatnám...
Hasonló a baj, mint a fejlett nyugati marketinggel: a facebook like arra lett kitalálva, hogy 1000 like után már jön az 1001-ik. Itthon meg a kiscicás videónak van 150like-ja, vicces :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"USA" vs. "magyar ország"? Ezt hogy?
--
"In a cult, there is a person at the top who knows it's a scam. In a religion, that person is dead."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így lesz luxusprofit!
:)
a magyar modilcella a magyar embereké!
nemleszunkmobilgyarmat!
iPhone menjen haza!
rohadtmulti!
békemenetet neki!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Báááár az:
aki-gazdag-rohaggyon-meg
lemaradt, de kb teljes a lista :-P
----
올드보이
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kivéve, ha iPhone-ra van kvóta. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És migránsozni már nem is ?
Hát ezt hogyan képzeled ?
minden egyes drágaájfonos posztra
kell hogy legyen +1 migránsozós is !!
Amúgy is kimaradt a kampányból !!!
Tudta? A migránsáradat óta Magyarországon
a legdrágább az Iphone7!!! ;-)
Ettől lesz aztán népharag !!!
on:
Egyébként ne siránkozzatok, hogy drága az ájfon,
legyetek büszkék, hogy a világon ti vehetitek meg a legdrágábban !!!
Az itthoni ájfonvásárlással is tessék szépen hozzájárulni a költségvetés ÁFA bevételeihez,
meg a fogyasztáshoz (szigorúan onlány péz'tárgépes üzletbe) mer
el kell még ültetni még néhány fideszes oligarchát a kertben, hogy a következő
választásra szépen kivirágozzanak, és növesszenek új szomszédot,
szeretőt, unokatestvért, strómant, annak a nejét, annak vejét, az anyját,
stb. milliárdos jachtot, és ezeknek is mind finom zaftos
közpénzre van szükségük, hogy szépen növekedjenek.
A permetezésnél kell csak vigyázni, mert erdogan és putyin márkájú
permetszert szeretik, a brüsszelitől elkókadnak. ;-)
Sz'al ez így jó !!
------------
Te is húzd ki magad, vegyél fel kacagányt, vagy minek hívják,
menj szépen a felcsúti kisvasútra, meg a
stadionba a puskás meccsre, és csinálod a szelfiket meg keresed
a pokémont az új ájfon 7el. És máris elönt a nemzeti büszkeség.
Meg eltehetsz néhány szotyihéjat, amit egyenesen az ÉLŐ isten
köpköd a nyakadba a tribünről ! Amit jövő hétfőn feltehetsz
a nemzetifogas.hu-ra, hogy más is részesüljön az isteni köpet
kegyből ! :-)
Amúgy sem kell a rinya a magas adók miatt, mert úgy is visszasírod
a 2016-ost, ha meglátod a jövő évi br. cafeteriakereted ;-)
--------
Előállított "Vállalati
Internetszennyező"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őőőő... én csak annyit mondok... azt tudod, hogy nem kell minden sor végére entert ütni? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az új agymosós
szabvány !
Sor végére entert
stílus !!! :-)
Mint régen az író-
gépen :-))
--------
Előállított "Vállalati
Internetszennyező"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Migráncsék be van tiltva az iphone... :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Minden annyiba kerül amennyiért el lehet adni!"
+1
Addig emelik az árát, ameddig még veszik.
Ha bármilyen más, ÁFA-n, vagy árfolyamon alapuló árképzésen múlna, akkor a 6-os is nálunk lett volna a legdrágább, hiszen az ÁFA azóta nem változott, a foriunt meg szintén nem, vagy inkább egy kicsit még erősödött is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért ez nem teljesen így van. Profitot maximalizálnak. Lehet, hogy 1 millióért is tudnának eladni iPhone-t, mert lenne pár ember, aki így is megvenné, csak nem éppen annyit, mint amennyit 300E-ért eladnának.
Nem árat maximalizálnak a cégek, hanem profitot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közgázból tanították annak idején, hogy vannak olyan luxuscikkek (van ezekre valamilyen szakkifejezés is, csak már nem jut eszembe), amiknek a többi árucikkel ellentétben (egy darabig) nő az eladásuk, ha nő az áruk is. Nyilván az iPhone is ilyen, és az Apple szerint Magyarországon 256k-nál van az optimuma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor vonatkoztassunk el az Apple-től, goto Big Mac Index. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amire gondolsz, azok a Giffen-javak.
AZ iPhone miért lenne Giffen-jószág? Akkor 500E forintos áron még többet vennének belőle.
Egyáltalán nem Giffen-jószág.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van, van (telefon) amire 640K sem elég.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nevetséges.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a cikk tényleg ekkorát hazudik vagy én nem értek valamit?
na nézzük, USA ár, nettó, áfa mentes, a feltüntetett magyar ár pedig a bruttó. számoljatok csak utána!
ha leveszem az ÁFA-t a magyar árról, akkor ez jön ki: 700.58£ / 1.27 = 551.637795£, ez ugyan érezhetően drágább az USA árnál (487.75£), de már nem annyival mint az a cikk olvasata alpján tűnik.
kérdés, hogy az angol ár nettó-e vagy bruttó, és ha igen, mekkora a ott az ÁFA. na ez alapján kellene számolni. ez a különbség 23.400.- Ft. ha ebből még levonjuk az artisjus maffia védelmi pénzét, akkor kábé +20.000.- Forint az amivel többe kerül itthon valójában. ez még akár "érthető" is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közelítsünk a másik irányból: (az árak fontban)
- US: 487,75
- US + 20% VAT (UK): 585,30
- US + 27% ÁFA (HU): 619,44
Tehát:
- A UK ár a számított árnál csak ~15 fonttal több (599).
- A magyar ár a számított árnál ~81 fonttal több (700.58).
Az Artisjus 600 forintját számoljuk nagyon bőkezűen 2 fontnak. Akkor is 64 fonttal többet kell itthon fizetni egy iPhone-ért, mint a szigetországban. (Mármint a számított árhoz képest, mert összesen 101 font a különbség.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nagyjából ugyanazt kiszámoltad mint én csak £-ban :)
egyébként az artisjus féle maffiára valaki lentebb ~3700 Ft-ot mond, amin nagyjából 10£, sok kicsi sokra megy ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok. Legyen 10 font. Akkor „csak” 56 fonttal több a magyar ár, mint az angol. (Még mindig az US árból számolthoz képest.) Mindez azért, mert ők jobban élnek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A cikk nem hazudik, a UK-ban 599 font a bruttó ár, az USA-ban pedig 5 olyan állam van, ahol nincsen sales tax, vagyis a nettó és a bruttó ár megegyezik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamiből ki kell fizetni a nyugati béreket. Ezért drágább az iPhone, kisebbek és drágábbak a menük a Mekiben, mint az USA-ban stb.. De sorolhatnám a mobilszolgáltatókat, hipermarketeket, diszkontokat is, amelyeknek már szintén nem megy úgy nyugaton és keleten kell behozni a nyugati olcsóság árát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.globalpetrolprices.com/USA/gasoline_prices/
Ha kifizetnék valaminek a rendes árát, akkor tönkremennének.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 Tényleg ezt ki is hagytam. A jólét árnyékában mindig nyomor van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mo-n mondjuk szerintem 90% akinek ájfónja van, csak adóságba veri magát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cserébe olcsó a sör. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mindegy, hogy ez a Pilsner Urquelle-t vagy a borsodit takarja. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arany Fácánt :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincsenek túl nagy különbségek árban. De az a lista biztosan rossz.
Average Price for 33cl Beer (Supermarket) in USD: 0.41 (azaz kb. 112 Ft)
Average Price for 33cl Beer (Bar) in USD: 4.53 (azaz kb. 1246 Ft)
Szerintem az első túl alacsony, a második túl magas. Azt elhiszem, hogy kocsmákban a külföldit átvágják, de áruházban ő sem tud olcsóbban vásárolni, mint mi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A második azért túl magas, hogy a bárban dolgozónak is magas lehessen a fizetése.
Ami sokba kerül az nem az anyag meg az áru, hanem az élőmunka.
A sör, ami a szupermarketben van, azért kerül ennyibe, mert marha kevés az egy üvegre jutó élőmunka. Nagyon nagy tételben kezelik az árukat, ezért tud olcsó lenni. Maga a sör előállítása nem drága dolog.
Olyan ez, minthogy az olaj is ingyen van, a víz is ingyen van, az arany is ingyen van. Csak éppen meg kell fizetzni az olaj kitermelését, finomítását, a vízhálózat fenntartását stb. azaz a velük való élőmunkát.
Sokan amúgy abban a hitben élnek, hogy az legyen drága, amiben 'sok az anyag'. Francokat. Az drága, amivel sok a munka, amit nem lehet gépesíteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Félreértettél. A honlapon levő számok nem fedik a valóságot. Szerintem saccra 150 Ft körül van a 3dl sör áruházban, és átlagosan 5-600 körül étteremben/kocsmában. Azaz talán még annál is olcsóbb a sör Budapesten, mint amennyire a honlapon mutatják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehát a mai parlamenti "szezonba" mondta Viktor, hogy a Brexit az jó és példát lehet róla venni ... :) Bár azt nem számolta meg, hogy igazából még nincs BREXIT.. mert NB még nem lépett ki az EUból, de az mellékes, az lesz majd egy jó pár év :)
+ mondta azt is hogy nálunk nincs infláció és hogy mi előre törünk ... Hova ?? Külföldre sokan előre törnek az tuti ... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyet hol mondott? Link?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a rothadó nyugat! a szakadék szélén van!
de mi! mi mindig egy lépéssel előttük vagyunk!
:))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valami viccesnek tűnő erőlködést vagy a kormányt és/vagy az országot szapuló hámánkodást nekem is ide kellene hányni, hogy csatlakozhassam ehhez a jó meleg alomhoz... ejjj, mindjárt meg is lesz... :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A piacot a kereslet-kínálat határozza meg.
Nem fogok pánikba esni ha az USA-ban 30.000 Ft a műróka Mikulás, itthon meg 1 misiért adják. Miért ne adják 1 misiért, max nem veszem meg. Ilyen rohadt egyszerű.
Apple: ha a hülye magyarok háromszor annyit is adnak egy iPhone-ért, akkor miért ne kínáljuk 3x annyiért?
Ez mindaddig így fog menni, amíg a sok balfék a kormányt hibáztatja az Apple helyett. Ha 100 iPhone tulajdonosból 90 azt mondaná, hogy kösz fiúk, de húzzatok innen a büdös ...-ba, a cég változtatna az árazáson.
Kereslet, kínálat. Ennyi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Nem a cég a hibás, hogy van olyan h*lye valaki, hogy ennyit ad egy telefonért.
Az apple viszont nem h*lye, ha ennyit adsz érte, el fogja fogadni a pénzedet, és kész. Én nem vagyok ilyen, sokan meg igen. Az apple-nek meg van esze és le is húzza öket szépen :D mind így csinálnánk :)
-[Lenovo y510p SLI]-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rendhagyó egy reklám az biztos, de szvsz hatékony. Itthon mindenki felkapná a fejét a "cerka" vagy "pöcs" vagy "farok" óriás plakátra (helyi pénisz szlengünk), és tuti mindegy mi felette a termék, réztökü bagoly is lehet, meg fogják bámulni. Szerintem ez közel sem baki. Kinézem egy élelemesebb marketingesből, hogy direkt ez a szöveg, és minden csak nem baki. (De ha nem jön be, még mindig lehet mondani, hogy az, és bocsika) :)
-[Lenovo y510p SLI]-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kolbászos rájás pizza
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni