Duke Nukem 3D: Megaton Edition linuxos bétateszt a Steam-en

Címkék

Azután, hogy a Duke Nukem 3D: Megaton Edition bétája elindult a Steam-en márciusban, a linuxos bétateszt is útnak indult. A fejlesztők örömmel vesznek minden visszajelzést.

Hozzászólások

ércsed mán' be kéne tesztelni a steambox-hoz. ráadásul +1 játék ami úgy vonulhat majd be hogy "VALVE b+ ááá Linux Gaming eddig nemvót áááá össze kék számolni hhhe több lesz mint vót hhe áááá" @ lamers.

Ryan már ""pár"" éve legyártotta a linuxos binárist. a ravage mappában a publikus forrásból (kb pont tíz éve, cvs source :D) általa épített ELF binárishoz ott a Loki-alapú telepítő az egységsugarú társainknak is. az meg, hogy az eduke alá esetleg odapakolhatod a HRP csomagot így esetleg OpenGL kapcson keresztül HD grafikával nyomhatod akár x>2000px felbontásban 500FPS-el úgy látszik le sem kell szarni.

szóval így van, gog-on megveszed fele pénzért és védelmek nélkül. csupán az adatcsomagok miatt, a többi ingyér van és multiplatformos.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

(idézek)

Run the game!

You need to have the original Duke Nukem 3D files and the newly created EDuke32 executables in the same place. So, you could create a new folder (example eduke32_linux) and copy the original game files and the newly created EDuke32 executables there. To run the game open up a terminal window, move to the proper directory and type :

./eduke32

To use the Polymost High Resolution Pack you can pass the -grp parameter :

./eduke32 -grp duke3d_hrp.zip polymost_hrp_update-*.zip

To use the Polymer HRP you can pass the -grp parameter :

./eduke32 -grp polymer_hrp.zip polymer_upd.zip

Note that polymer_upd.zip may not be available. It is also possbile to add additional packs such as remade music and Z-Pack.

Using the autoload folder :

Copy mods or HRP files in the $HOME/.eduke32/autoload folder and it will be automaticaly loaded without additional parameters.

ennyit a root jog szükségéről elöljáróban. egyébként akármikor használtam Linux alatt, tőlem sem kért kiemelt jogkört, és minden beállítást a saját mappámban tárolt.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Megnézted a két linket? (Amikor megláttam ezt a hatalmas mennyiségű szöveget, megijedtem, hogy ennyit válaszoltál, de szerencsére nagy része csak idézet)

A feature lista legutolsó pontját vesd össze a második linken levő képpel ;)

Szerk.: Amúgy igaz, hogy lemaradt a ":)" az előző végéről, de félig-meddig szándékosan.

BlackY

Az origi DN3D elfut a telefonomon, ugyanezzel a grafikával.
Tíz euróért kicsit erősnek érzem.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

Meglehet, de ma egy ilyen extrémrégi cím, kőkori grafikával sosem lesz 70$
Legalább a HRP-t hozzácsapták volna, esetleg mellédobnák a totálbukott többi cuccaikat.
Végülis mindegy, én nem veszem meg, és szerintem kevesen fogják megtenni.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

Örülök, hogy összekaparták a kiegészítőket és telehányták DRM-mel.
______________________
this comment is cc by-nc 2.5

Nem értem, hogy mi lehet a célközönsége egy olyan játéknak 2013-ban, amely már megjelenésekor (1996) is elavultnak számított az ugyanazon évben megjelent Quake-hez képest.

A nosztalgia fíling lehetne, de erős a gyanúm hogy az akkori felhasználók manapság inkább az Asszony v1.0-t és a Gyerek v2.0-t tolják.

Nekem személy szerint ingyen se kéne...

--
http://csuhai.hu

Persze, a GUS alatt TED szintű hangeffekteket is imádtuk. Egyébként Duke Nukem "beszólásai" jók voltak, de nálam a grafika és a hangeffektek nem jöttek át.

Öszehasonlításként az ugyanabban az évben megjelent Quake tényeg 3D-s grafikával rendelkezett (a hardeveresen gyorsított glquake valamivel később jött, de a szoftveres is valódi 3d-s volt)
és a Trent Reznor (Nine Inch Nails) által komponált zenék és hangeffektek is nagyságrendileg magasab színvonalat képviseltek.

Persze ízlések és pofonok, meg amúgy sem akarok senkit magamra haragítani. Máig van olyan infós haverom aki szerint a Duke3D istenkirály volt technikailag is, és lehetetlen észervékkel meggyőzni arról hogy az már akkor is egy technológiailag elavult, "húzzunk le mégegy bőrt egy eredetileg sikeres projektről" című rettenet fos volt. Szerintem
--
http://csuhai.hu

Mert a D3D vicces volt, a Quake/Quake2 meg csak egy sima FPS :)

Nem véletlen utálta JC a D3D-t, hogy tudott sikereket elérni az id mellett. De így jár az, aki techdemókat és engineket fejleszt játék helyett, amit utána megpróbálj játékként eladni. :)

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Ez talán még műhely támogatást is megfogja kapni.