Fairy Mahjong és Elf Ludo az Ubuntu Apps Directory-ban

Címkék

Megjelent a Fairy Mahjong és Elf Ludo című játékunk Ubuntu verziója. A Fairy Mahiong ötvözi a klasszikus mahjong és match-3 játékmenetet. Három különböző nehézségi szint biztosítja, hogy mindenki kellemesen szórakozzon, de ugyanakkor kihívásokkal is szembesüljön. :)

További információk az alábbi linken:
https://apps.ubuntu.com/cat/applications/fairy-mahjong/

Az Elf Ludo a klasszikus táblajáték, a "Ki nevet a végén?" feldolgozása. A játékos három gépi ellenfél ellen próbálhatja a bábuit - a lehető leggyorsabban - bejuttatni a célba.

További információk az alábbi linken:
https://apps.ubuntu.com/cat/applications/elf-ludo/

Jó szórakozást kíván az Artex Games csapata!

Hozzászólások

Ezzel most lehet nem szerzek barátokat, de lenne egy építő jellegű kritikám:
Az a baj ezekkel a játékokkal (már Androidon is), hogy rondák. Nem tudom ki a designer nálatok, de le kéne cserélni...

"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o

Ezek for profit játékok, néhány ember munkáját és megélhetését adva. Szerintem nem jó hozzáállás az, hogy "ezeknek, ennyiért?! jó az...". Pl a Fairy Mahjong alapvetően jó, engem is lekötött amíg el nem akadtam, szoftveresen sem volt vele gond, nálam legalábbis. Csak randa.

BTW szerinted mi a különbség az Angry Birds és a Crush the castle között? Már azon kívül, hogy az utóbbi legalább egy évvel korábbi, és a kutya sem ismeri?
Na ennyit számít a design. Meg persze a PR...

"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o

Valóban vagy egy olyan réteg, aki a hc game-eken nőtt fel, és gagyinak tartja a casual játékok grafikáját. Ebben van is valami, hiszen nem a csúcs 3D effektek dominálnak a sikeres játékokban sem. Sőt!
Meg vagyunk ugye mi, a kis "családi vállalkozás". Mögöttem van úgy huszonöt évnyi játékfejlesztői múlt, de a barátnőm a Fairy Mahjong fejlesztése alatt ismerte meg a Photoshopot, korábban iparművész volt. Ez nem mentség, csak egy tény. Itt kell erősítenünk, ezen dolgozunk. Most éppen a 3D részén. Ez most ennyire volt elég, volt aki kifejezetten szerette a játék grafikáját, volt aki nem. Menet közben azért elég szépszámú aktív játékosállományt gyűjtöttünk, remélhetőleg ez tovább fog nőni, ahogy haladunk előre. Meglátjuk...

Más:
Nem vagyok biztos benne, hogy téged nyaggattalak-e "bevételek alakulása: Android vs. iPhone, és fizetős vs. reklámos" témában, de engem nagyon érdekelne minden ilyen jellegű tapasztalat.
Nyilván senkinek nem akarok a zsebében turkálni, inkább csak arányok érdekelnének...

"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o

Írok egy blogot, ahol van fent ebben a témakörben pár írás, meg egy videó a korábbi Game Developers Forumon tartott előadásból. Talán abban is találsz hasznos információt. Ha azokat átfutottad, és van konkrét kérdésed, akkor itt nagyon szívesen válaszolok rá.
A blog címe: http://artexgames.tumblr.com

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Lol azert egy hardcore gamer 99% hogy collector's edition-t vesz ami kozelebb all a 100 dolcsihoz. Es ebbol nem egyet hanem joparat (3-4 minimum). Es akkor meg tegyuk ide az ingame koltest akkor belathato hogy egeszen mas nagysagrendekrol beszelunk. Ja es az is aki megveszi a hardcore szintu jateklehetoseget.

Csak a történet teljességéhez: volt olyan Androidos freemium mobil játék, amiben egy játékos $20.000-t költött el, teljesen tudatosan. :)

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944