"Gyújt, szív (na jó, feltölt), sürít .... kiég. Mi az?"

Pár évvel ezelőtt dilemmában voltam, hogy milyen motort vegyek. Ducati, Honda, Yamaha közt őrlődtem. Végül a Yamaha mellett döntöttem. Utólag már nem bánom, sőt... Úgy egy másfél évvel ezelőtt autóvásárlási szándékkal kezdtem nézegetni az új autó kínálatot. A Honda Civic volt az egyik jelölt. Akkor már ott szerencsétlenkedtek az F1-ben.

Végül úgy döntöttem, hogy ezeknek pénzt én nem adok. Persze, nyilván nem hatja meg őket. De én így jobban érzem magam.

Hozzászólások

Nyilván akkor most is a Yamaha mellett kell dönteni.
:)

Elmondom neked. Az embereket sokszor az érzéseik, érzelmeik vezérlik. Ezért emberek az emberek. Erre játszanak rá a gyártók a reklámokban, amikor meg akarnak nyerni arra, hogy az ő termékeiket vedd meg. Ha gondolod mondok neked számtalan példát.

Ez is egy reklám volt. Negatív. A pozitív reklám vevőt hozhat. A negatív meg vihet máshova.

És mielőtt nagyon elkezdenél kötekedni... A Forma 1-ben a teljesítés nagyon is fontos. A Red Bull tulaja szerint a Renault motorja miatti szar szereplés nekik káros az üzletükre. Pedig nem autót (érted F1 - autó összefüggés) árulnak, hanem cukros vizet.

Hát ennyire komoly az összefüggés.

--
trey @ gépház

Azzal egyetértek, hogy a Honda(motor) F1-es szereplése és ahogy említetted a Red Bull szereplése is befolyásolja az eladásokat, tehát van gazdaságilag összefüggés.
De az utcai autók minősége és az F1-es szereplés között már nem nagyon van összefüggés. Attól nem lesz rossz egy utcai Honda Civic, mert a F1-ben szereplő Honda motor "nem túl megbízható", maximum kevesebben fogják megvenni. Attól, hogy a MotoGP-ben a Honda a 3-dik helyen van még nem lesz jobb a Honda CBR 900rr, maximum többen fogják megvenni.

----
FreeBSD, Solaris, Debian, LMDE

Semmit nem mondtam a Honda utcai autóinak vagy motorjainak minőségéről. Nem állítottam, hogy bármi összefüggés lenne. Annyit mondtam, hogy örülök, hogy ezekhez a bohócokhoz nem került egy fillérem sem, illetve érzelmi dolgokról tettem említést.

BTW: ez a fostalicska megállt megint, nincs öt perce az időmérő Q1-ében. Én lassan 30 éve nézek F1-et, de ilyen fosra nem nagyon emlékszem.

--
trey @ gépház

a harakiri vagy mi mar nincs divatba?

tehat hihetetlen mit csinalnak

HRT nek volt 13 RET 2010 be 19 versenyen
McLarennek van 12 a 17 bol es meg van 2 futam (ha jol szamoltam)

nem ertem hogy mi van.. es az nem igaz h nem lehet fejleszteni.. mert ugy tudom a "megbizhatosag" es a "biztonsag" indokkal ev kozbe is lehet matatni a motorokon

hullani kell telen ott az embereknek hondanal is meg a mclarennel is

--
http://blog.sartek.net | https://twitter.com/sartek

Félreértés ne essék, én ezt az évet nem vártam jóra. De ez nem hogy nem jó, nem is rossz. Ez értékelhetetlen. Ezt az évet én még a szezonkezdet előtt odaadtam nekik azzal, hogy semmi elvárásom sincs. Ha elkezdik a 20. helyekről és látok javulást a szezon végéig, egy kurva kukkot nem szólnék.

De az, hogy 2 futammal a vége előtt az ember nem tud kifutni úgy a Q1-re, hogy a felvezetőn ne álljon meg alatta a foshalom, arra a rémálmaimban sem gondoltam.

Az a baj, hogy én csak ezt az évet adtam oda nekik játszani. De itt már arról van szó, hogy a jövő évet is elbasszák ezek az aprómajmok.

--
trey @ gépház