- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 694 megtekintés
Hozzászólások
A "kötelező" szót kicsit erősnek érzem. Hirdetés esetén, ha az eladó nem kókler, saját érdeke, hogy válaszoljon a feltett kérdésekre.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Viszont ott tartunk, hogy nem is hangzanak el kérdések, veszik anélkül a legtöbb terméket, azt se tudják pontosan miért.
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1. Nem kötelező, de ha kérdezek és nem felel, akkor valószínű nem tőle vásárolok.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
eloszor is koszi hogy kitetted trey!
alapvetoen arra gondoltam, hogy a hirdetesek megkulonboztethetoek legyenek az alapjan hogy a hirdeto vallalja e a valaszadast, vagy nincs szandekaban
tobb hirdetes eseten lattam, hogy egy user megvalaszolja a felveteseket, viszont maskor csak kikerul a hirdetes es senki ra sem bagozik ha felmerul kerdes
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk az nem artott volna ha ez a kerdesedben definialva is lett volna. Halvany lila gozom sem volt mire vonatkozik a kerdes ezert nem is szavaztam semmire:
HUP-os hirdetesek? Webshopok? TV? (mint lathatjuk sokan arra asszocialtak es egybol megjelentek a nem ott vasarolok etc)
A tobbieket lathatolag ez nem zavarta es nyomtak mindent ami el es mozog :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jogos, alapbol a HUPbol indultam ki
no meg formailag is itt van ra lehetoseg, szemben pl egy TV reklammal
egyebkent ez pont jol peldazza miert lenne jo ha a hirdeteseknek is ketiranyu lenne a kommunikacio :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megbocsáss de ezzel a "kötelezőséggel" attól tartok te itt olyasvalamit akarsz megváltoztatni, aminek vagy nem ismered a hátterét, vagy nagyobb annál, mint amekkorának gondolod. :-)
A marketinget a marketingesek intézik. Ezzel van egy kisebb, meg egy nagyobb probléma. A kisebb, hogy a marketinges a legritkább esetben szakmabeli. A marketinges az marketinges. A nagyobb, hogy ez - rajtad kívül - nem igazán érdekel senkit. Még a marketingest se.
A PR cikkek úgy születnek, hogy a marketinges szól Szakmabeli Dezsőnek, vagy ha ő nem elég készséges akkor Dezső főnökének, hogy kellene egy cikk. Mivel Dezső a céges tápláléklánc alján tartózkodik, mindenképpen cikket fog írni. Ha akar, ha nem, ha van írói vénája, ha nincs. Írni fog, ha beledöglik is.
Hogy mit, az már egy másik kérdés. De ha Dezső elég átlátóképességgel rendelkezi, akkor gyorsan rájön, hogy igazából akármit írhat. A főnöke azért nem fogja elolvasni, mert jobb dolga is van annál, mint hogy ilyen szarokat olvasson. A marketinges azért nem fogja elolvasni, mert úgyse érti, mi van odaírva. Az első ember, aki el fogja olvasni, te leszel. ;-)
Így esett meg, hogy annak idején, mikor még magam is szerkesztettem egy bizonyos sajtóterméket, kaptam olyan PR cikket, aminek konkrétan egy mondat közepén volt vége. És senkinek nem tűnt fel. Talán hajnali kettőkor Dezsőnek lecsukódtak a szempillái és billentyűzetre hanyatló busa fejével megnyomta a Send gombot, talán a szomszéd szobában felsírt a gyerek, vagy menni kellett az értekezletre amin csoportos leépítést jelentettek be amely sajnos Dezsőt is érintette.
Mégis kitől várod el kötelező jelleggel, hogy válaszoljon a kérdéseidre?!
Dezsőtől? (Legalább te hagyd már békén!)
A főnökétől? (Gondold érdekli?)
A marketingestől? (Hülye vagy? :-))
Hát így megy ez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor szerintem te ezt is érdemled, a jelzőiddel együtt, bocs :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem állítom biztosan, hogy felfogtam az egysoros válaszod üzenetét, de ha jól veszem ki, akkor te ezt a dolgot még mindig nem érted, vagy érted ugyan, csak nehezedre esik elfogadni.
Én egyszerűen leírtam neked egy rendszer (PR/marketing) működését eddigi élettapasztalataim alapján. Erre szerintem értelmetlen azt válaszolni, hogy én ezt érdemlem. Már csak azért is, mert amúgy ez az egész engem nem különösebben izgat, hiszen - veled ellentétben - nem várok tőle semmit.
Senki nem ezt érdemli, de attól még ez van. A téli, depresszív, borús időt se érdemeltük ki, mégis ez van egy hete.
Vegyük tehát át röviden még egyszer. :-)
Neked van egy olyan prekoncepciód, mely szerint a PR cikkek célja, hogy te, vagy bárki más ezektől jól érezze magát, válaszokat kapjon a kérdéseire, valamint satöbbi. Ezért - gyakorlatilag kötelező jelleggel - elvárnád a rendszer résztvevőitől, hogy az igényeidet kiszolgálják.
Namost ez egyszerűen nem így működik. A marketingesek célja, hogy a kezelésükbe adott területek reklámanyagait valahogyan szétosszák egymás között.
Ennyi.
Nem érdekli őket, hogy neked ez tetszik vagy nem, nem érdeklik őket a kérdéseid, nem is tudják rájuk a választ és nem is kívánnak azzal foglalkozni, hogy keressenek neked valakit, aki majd válaszol rájuk. Te ebben a rendszerben senkit nem érdekelsz. Egy kattintás vagy egy bazi hosszú listán, meg esetleg egy okostojás nicknév lehetnél egy küldetése szerint szakmai portálon, már ha a marketingesek olvasnának szakmai portálokat (de nem).
Én értem, hogy ez, amit most leírtam, számodra egy trauma, egy felismerés, ami próbára teszi a pszichés alkalmazkodókészségedet, de rám hiába haragszol miatta. Bíztatásul csak annyit tudok neked mondani, hogy az ember személyisége az ilyen krízisek során fejlődik. ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
teljes mértékben értettem amit írtál és a válaszom is pontosan a fenti nézetedre vonatkozott:
ha nekem el akarnak adni valami, akkor elvárom, hogy tiszteletben tartsák amit várok tőlük
ha te megelégszel azzal, amit a képedbe nyomnak, "mert ez így működik", akkor nem is érdemelsz mást
remélem így három sorban egyszerűbb értelmezni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor ezek szerint én is jól értelmeztem a helyzetedet: érted amit leírtam, csak nem tudod elfogadni.
Folytassuk hát a terápiát!
Van egy névtelen, arctalan rendszer, a marketing, amitől "elvárod" hogy "tiszteljen" téged, szintén név és arc nélkül. Mert hiszen te vagy tiszteletreméltó NE0, ami vagy egy hálózati interfész, vagy Neo a Mátrixból az ASCII matyóhímzés szabályai szerint stílizálva.
Nem tudom, te hogy vagy vele, én nem szoktam tiszteletet érezni Malacka vagy Róbert Gida iránt, és UTP kábelt se szoktam imádni napkeltekor. Mondjuk nem is írt ki egyik se szavazást a HUP-on.
Ez az egész valahogy olyan gyermeki.
Eleve azt képzelni, hogy egy HUP-os szavazás bármin változtathat, igen komoly idealizmus egy felnőtt embertől. Egy átlag marketingesnél nagyobb adrenalinlöketet vált ki, ha lepattant a műkörme, mint ha megjelenik a HUP-on egy szavazás, amire érkezik egy Petabájt hozzászólás.
Aztán hogy a marketingeseket is védjem egy kicsit, képzeld el, mi történne, ha elvárásodnak megfelelően tényleg tiszteletteljesen idegyűlnének és elkezdenének válaszolgatni a kérdésekre. (Most tekintsünk el attól a ténytől, hogy erre eleve képtelenek.)
Talán lenne néhány értelmes kérdés, de mivel a HUP gyakorlatilag moderálatlan, demokratikus közeg, bizonyosan megjelenne az "internet népe". Ők azok, akik a portál és a szál témájától, meg úgy általában mindentől függetlenül mindent megkérdeznek, megvitatnak. Előbb a céget és marketingesét kezdenék anyázni, aztán egymást. És ettől a ponttól kezdve kialakulna az a rendszer, amit a fizikában önszerveződő kritikus viselkedésnek hívnak. Ez eredményezi többek között a fraktálokat.
Esetünkben egy dinamikus, önfenntartó hülyeségfraktál képződne, ami akkor is fennmaradna, ha a marketinges közben elmenne ebédelni, aztán kilépne a cégtől és elvégezné a pszichológus szakot. Egy haszna lehetne az egészből: 5 év múlva pöpec szakdolgozatot írhatna a rendszerből, amelynek születésénél ő maga bábáskodott.
Persze van egy egyszerűbb megoldás is. Ha egy rendszer hajlamos az önszerveződő kritikus viselkedésre, akkor azt véletlen fluktuációk is kiválthatják belőle. Mondhatni begerjesztheti önmagát, például egy szavazással.
A marketingesnek tehát nincs semmi dolga, hiszen akár hozzászól, akár nem, a végeredmény ugyanaz lesz. Akkor meg minek törje magát. A megbízói díjat így is úgy is megkapja.
Hát ezért nem válaszolnak neked a gonosz marketingesek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eleg serto az altalanositasod, hogy minden marketinges tojik a vevore. Szerintem vannak nagyon jo peldak.
A maradek pedig ha fele annyi energiat forditana az ugyre, mint te a cinikus szofosasaidra, akkor tokeketesen elegedett lennek :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor most már csak azt nem értem, hogy ha szerinted sértő az általánosításom a marketingesekre nézve, mely szerint nem tudnak és nem is akarnak foglalkozni a vevők egyéni gondjaival, akkor miért írtad ki ezt a szavazást?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mert kíváncsi voltam, hogy mások is hiányolják-e a hirdetők felelőségét, ahol nem válaszolnak a kérdésekre
ezek szerint igen
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És most, hogy már tudod, szerinted mi fog történni?
a; Minden marketingest kirúgnak, a helyükre pedig egetverő szakértelemmel és az internetes közönség kezeléséhez föltétlen szükséges kötélidegekkel rendelkező übermenscheket vesznek fel.
b; Minden marad a régiben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lucifer revíziót tart a pokolban, megfelelően gondoskodnak-e az ördögök a rájuk bízottakról.
Az első kondér alatt vígan lobog a tűz, a kondér mellett egy tábla:
NE MÁSSZ KI! Lucifer kérdésére az ördög így felel:
- Ezek itt a németek. Tüchtig nép, betartják a szabályokat.
A következő kondér is mintaszerű, ám tábla helyett itt egy géppisztolyos őr áll.
- Ezek itt az oroszok. Ha valamelyik megpróbál kimászni,
az őr a géppisztollyal visszakényszeríti.
A harmadik kondérnál is minden stimmel, de Lucifer felvonja szemöldökét:
- Nem látom az őrséget, és tábla sincs.
- Ide nem is kell, ezek a magyarok. Ha egy megpróbál kimászni a többi visszahúzza.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaj drága forradalmár honfitársam, dehogy tartóztatlak én téged ebben a kényelmes meleg kondérban.
Menj csak és harcolj a marketing démonával! Esetleg írjál néha helyzetjelentést, vagy ha nem, az se gond, majd megkérdezem a marketingeseket hogy mi volt, mikor ideérnek.
Én meg azt hiszem szólok ennek a Lucifernek hogy töltse már újra a pezsgőspoharamat.
És ami azt illeti egy kis eper is jólesne hozzá...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egészségedre!
remélem segít kicsit lazítani a görcsös cinizmusodon :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kötelező :D Szabad tudni mi volt a konkrét kérdés ami szavazásra buzdított?
Termék és márkafüggő, de lehet, hogy jobban jársz ha nem a kereskedőt kérdezed, hanem a gyártót.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom az eheti mikroszoftos "legális licensz=automatikus örökélet és ingyensör, vs. kalóz windows=wannacry sátánhalál" hwsw-s fizetett hírdetés alatt feltett kínos kérdésekre érkezett nagy semmi miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valoban az volt ami indukalta, de mar elozoleg is zavart ha "nagy" cegek csak bedobtak a reklamot, aztan magara hagytak a topicot mikozben osszegyult jopar erdekes kerdes amire valaszt varunk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És így, hogy nem válaszolták meg a feltett kérdéseket, gondolom nem is fognak sokan olyat vásárolni, amiről fontos információkat nem tudtak meg. Szerintem ne kötelezzük a multikat eredményesebb hírdetési formákra, ha maguktól nem jönnek rá.
Nagy Péter
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eleve hülyeségnek tartom ezt az egész reklámos-hirdetős baromságot, ha venni akarok valamit, úgy is keresek először egy megfelelő webáruházat, ahol a termék paraméterei is le van írva. Eleve baromság ez az egész reklámozósdi, eddig még semmit sem vettem meg azért, mert reklámozzák.
Ha normális leírás is van a termékhez, akkor meg minek kérdezősködni? ... ennél meg már csak az a rosszabb, ha fel kell hívnom, vagy e-mailt kell írnom, hogy megtudjam valaminek az árát :D
-fs-
Az olyan tárgyakat, amik képesek az mc futtatására, munkaeszköznek nevezzük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Eleve hülyeségnek tartom ezt az egész reklámos-hirdetős baromságot, ha venni akarok valamit, úgy is keresek először egy megfelelő webáruházat, ahol a termék paraméterei is le van írva. Eleve baromság ez az egész reklámozósdi, eddig még semmit sem vettem meg azért, mert reklámozzák.
És a webshopok listáját, amiket használsz, azt úgy születésedkor kaptad? :) Vagy ajánlásból, mindet?
> Ha normális leírás is van a termékhez, akkor meg minek kérdezősködni? ... ennél meg már csak az a rosszabb, ha fel kell hívnom, vagy e-mailt kell írnom, hogy megtudjam valaminek az árát :D
Sokszor futottam bele, hogy a gyártó se gondolt rá, hogy még ezt vagy azt bele kéne írni, mert pl. engem érdekelt. Megkérdeztem, jobb esetben megválaszolták, néha még bele is írták. Van ám ilyen is.
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“És a webshopok listáját, amiket használsz, azt úgy születésedkor kaptad? :) Vagy ajánlásból, mindet?”
En speciel azokra is rakeresek. Nem a reklam fogja eldonteni mit akarok venni, hanem a szukseg, aminek felmerulese utan alapos vegzek, hogy mi lenne a megfelelo.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt ugye tudod, hogy a google keresési találatai nem egészen isteni kinyilatkoztatások az egyetlen igazságról, hanem, dobpergés, marketingesek munkájának eredményeként születnek? És azt tudod-e, hogy nem ritka már a fórumokon se a fizetett vélemény, evangelizáció és influencelés nem annyira tiszta módja?
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tisztaban vagyok vele sajnos, es gusztustalan, ahogy van, de nem lehet megkerulni. Minimalizalni szukseges a (barmilyen formaju) reklamoknak valo kitettseget, ezt lehet megtenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Beütöm a google-ba hogy "terméknév ár ft", aztán válogatok a tengernyi cucc közül, tengernyi webáruház oldalán. Aztán nyilván azt választom, ahol a legjobb leírás van a termékről és legjobb az ár/érték arány. Úgyhogy nem kell lennie válaszadási kötelezettségnek, ha jó a cucc, és jó a leírás, akkor ott fogok vásárolni, nem pedig a "nesze, valami, vedd meg" hirdetésből, úgyhogy szerintem az eladónak is érdeke, hogy rendes leírást adjon a cuccáról.
Ezeket az "irányított hirdetéseket" meg nem sokra tartom, már rég megvan az adott termék, és még akkor is reklámozza nekem.
-fs-
Az olyan tárgyakat, amik képesek az mc futtatására, munkaeszköznek nevezzük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen. valószínűleg azért él és virul a reklámszakma és a rá épülő iparágak, mert senkit nem érdekelnek a reklámok :)
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Onmagaban mar ez is boduletes problema, hogy igy lehet. Egy normalis vilagban ez a “szakma” mar regen ehenhalt volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyébként szerinted ha nyitok egy cipőpucoló üzemet valahol, hogy kéne ügyfeleket szereznem máshogy, mint reklámmal? Megvárom, hogy rámtaláljanak? Vagy mindenki csak buszmegállókba és forgalmas utakra építse az üzletét, még a rétegtermékekkel rendelkezők is?
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akar, vagy egyszeruen egy jegyzek is eleg lenne. Nem vagyok kivancsi ra, hogy egyebkent a kornyeken kinek van cipopucolo uzeme. Ha viszont szuksegem van a szolgaltatasra, egyszeruen kikeresem, hogy van-e a kornyeken es ha a tied az es minden egyeb parameter megfelel, elmegyek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igy van. Google maps + review-k, pl. De egy sima shop kereso + review site is megteszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te még úgy tudod, hogy a review-kat nem hamisítják? Vagy hogy a kereső találati listáját nem befolyásolják? Ha több is van a környéken...
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ezek a jegyzékek hogy készülnek? Úgy, hogy a vállalkozók fizetnek, hogy bekerüljenek. Ha egy kicsit többet fizet, akkor kap keretet, kiemelést, első lesz a találatokban, stb. Ez már megint csak reklám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jegyzékben mi alapján választasz? Amikor így működött a világ, akkor hirtelen sok "A" betűs cég jelent meg, majd AA, majd AAA. Vagy lett olyan, akinek a neve feltűnő más okból. A Zetamaximilianus Corp. valahogy nem kapott sok hívást.
Amiket leírsz, azok problémáinak megoldásaként született a mostani problémás rendszer. A jövő nem biztos, hogy visszafelé van.
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan tudom milyen volt regen. Nem engednek pl. semmifele priorizalast a megjelentek kozott, se plus penzert eloresorolast, se kiemelest, semmit. Egyszeruen egy kvazi plain text jegyzek boven eleg lenne, pl. teruleti bontasban (varos/kerulet/utca), ugyis az az egyik elso szempont, hogy milyen kozel van egy uzlet, aztan ha az megvan, lehet jobban informalodni az arakrol es hasonlo feltetelekrol.
Ertem en, hogy ez a hirdetoknek a mostani helyzethez kepest rossz, kenyelmetlen, stb - de ne legyen felreertes, nem is azt akarom, hogy nekik legyen jobb vagy kenyelmesebb. A felhasznaloknak legyen az pl. azaltal, hogy nem omlik a szemet reklam mindenhonnan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nem a közelség a lényeg, velem mi legyen?
Értem a törekvésed, de lefutott körnek tekintem. Azt mondod, hogy nem engednéd, mármint én nem állíthatok majd össze szaknévsort, google jellegű keresőt, semmit, mert reklám tevékenységet csak így vagy úgy lehet majd csinálni? Mi van ha írok egy blog-ot ahol ajánlok éttermeket. Az reklám vagy sem?
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kedvencem a faszkalap autónepperség magyar csúcstartója, az örökgörény AAAAAAAAAAAAAAAutó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igy van. Csak epp az emberek tulnyomo tobbsege (60-80% saccra) sajnos egy bamba, befolyasolhato, gondolkodni nem is akaro idiota.
Ok a reklamok celpontjai.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak hát elfogadta az emberiség, hogy nem lehet mit kezdeni a hülyékkel, még csak a szavazati jogot se lehet megvonni tőlük, nemhogy az önmaguknak való vásárlás jogát, nemde? Hát, nincs mit tenni. (Érezd a szarkazmust, kerülgethetjük a kérdést, de valójában az intelligencia hiánya az eredő, mindkét oldalon, mert az etikátlan marketinges sem intelligens, ha nem látja be, hogy amit tesz az tönkretesz mindent.)
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a hirdetésektől eleve meg kéne követelni, hogy tartalmazzanak infót a termékről.
Lógok a szeren (K. Frigyes)
Lógok az ereszen (Sz. József)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És mi alapján választanád ki, hogy mit tartalmazzon a hirdetés? Pl. egy banner.
Ha nem válaszolnék kommentben, hát küldj privátot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van. És ha már K. Frigyesnél és a groteszknél tartunk, szerintem a költőktől is eleve meg kellene követelni, hogy mellékeljenek a versükhöz elemzést, elvégre ki a rossebnek van ideje meg kedve azt találgatni, hogy mire goldoltak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a baj a hirdetésekkel manapság, hogy nem a termékről szólnak, sokkal inkább politikai üzenetek. Nem bírom ezt az embert, de itt érdekes és elgondolkodtató dolgokat írt:
https://www.valaszonline.hu/2020/09/02/schiffer-andras-nagyvallalatok-f…
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nem válasz/nincs válasz is válasz! Minek ezt túlbonyolítani?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát én megőrülnék, ha pl. el szeretnék adni egy monitort és jönnének a kérdések, hogy pontosan hány mm a káva? A fekete műanyag az "mennyire fekete"? Vagy, hogy szerintem fel lehet rögzíteni a falra egy 80-as facsavarral?
Majd, ha nem válaszolok maradéktalanul, akkor törlik a hirdetésem. Nem vágyom rá, bár nem is nagyon hirdetek....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te képviseled a monitor gyártóját a hírdetésedben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, de a kérdésben ez nem is szerepelt. Használt eszköz hirdetéséréről beszélek. Pl. jófogás. De pl. árukeresőn lévő, új terméket forgalmazó bolttól sem elvárható szerintem, hogy mindig, minden kérdésre azonnal válaszoljon. Főleg, hogy egyáltalán nem elvárható, hogy mindent tudjon róla. Rendelje be nagykertől, bontsa ki és mérje meg? Utána hogyan tudja bontottan eladni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amiket felsoroltál paraméterek, általában a gyártó oldalán HITELESEN fellelhetőek. Attól hogy a sarki PC bolt kiírja a specs-et, még elbaszhatják, de erre van az apróbetűs, h. a technikai specifikációk csak tájékoztató jellegűek, ha biztosra akarsz menni keresd a gyártó hivatalos oldalát. Egy magánszemély eladótól ne várja el senki h. a speca sheet-et felmondja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mindig is lesznek "üres körök" és építő visszajelzések
egy értékesítőnek szerintem ezt tudnia kell kezelni, ez is a dolga
ha viszont mindenttől elzárkózol, akkor lemaradsz azoktól az ötletektől, amik segítenének jobbá tenni a termékedet
pl. ha sokan kérdezik a "hány mm a káva" kérdést, akkor át kell gondolnod hogy érdemes annak csökkentésével foglalkozni, hisz ez egy fontos szempont
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nincs termékem, a kérdésben sincs erre kitétel. Ha egy nem általam gyártott készülék kávájának a méretét kérdezi valaki, akkor miért is kellene és miért nekem csökkenteni azt? Ráadásul honnan tudjam, hogy azt szeretné-e, hogy kisebb legyen? Nem vagyok értékesítő, de ha az lennék, akkor sem hinném, hogy írogatnék pl. az LG-nek, hogy csökkentsék a káva méretét mert már 4-en megkérdezték a webshop-omon, hogy mekkora....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
feljebb említve volt, hogy az MS hirdetésben a gyártó és hirdető azonos
egyébként az pedig a gyártó és kereskedő megegyezése, hogy ki vállalja ezt a feladatot, nekem mint vásárlónak teljesen mindegy, csak meg legyen válaszolva a kérdésem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kötelező sosem lehet. Egészen egyszerűen, nem életszerű, hogy külön-külön alkalmazottat dedikáljanak minden egyes elmebetegnek, aki egész nap hülyeségekkel árasztja el a céget. Sok ilyen elmebeteg van, aki nem dolgozik, hanem az elmebetegségével megszállottan rászáll valamire vagy valakire.
A reklámok kapcsán pedig a már eddig is létező szabályokat kellene betartatni. Felismerhető legyen, hogy ki és mit hirdet, ebből lehet tudni kit lehet akár felelősségre vonni. A tartalma pedig ne legyen félrevezető, illegális. Ha valami nem szabályos, akkor pedig a hatóság fog eljárni, nem pedig valami önjelölt elmebeteg zaklatását kell elviselnie a cég alkalmazottainak.
Az pedig, hogy egy cég válaszol-e értelmes kérdésekre vagy készít-e olyan tájékoztatót, amiből a gyakori kérdésekre kiderül a válasz, ez üzleti érdek kellene legyen. A vásárló pedig a pénzével tud szavazni, hogy szerinte megfelelő-e a cég, a termék és a reklámja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni