Dühöngő

=== Mocskolódás!! Meg Parental Advisory!! ===

Na mostmár aztán, az összes Inviteles zseninek, illetve, a Tré-Comos / Tré-Offline-os kollégáiknak, kívánok szép, tartalmas, megszorításokban, vagyonosodási vizsgálatokban, végbéltükrözésekben, APEH-ben, VPOP-ban, fenetudja miben bővelkedő hosszú és boldog életet!!!!

Hamár eladják, a sz@rt drágán, ( 1M ADSL ~ 6kHUF ) de akkor legalább ne szakadjon az isten szerelmére! Ráadásul, amikor bejelentjük a hibát, akkor meg mutogatnak egymásra!!

Emellett tököm televan azzal is, hogy a helpdeskes munkatárs csípőből s*gghülyének néz, és hogy az első kérdése az, hogy széthúztam-e már a modemet, emellett, hogy a kiérkező szaki lekezel, hogy ő jobban ért hozzá mint én (ezt el is ismerném) majd utána fél percen keresztül a modem ethernet csatlakozójába próbálja beledugdosni a telefonkábelt!! Tököm televan azzal is, hogy miután a komoly vizsgálatot végrehajtotta a cuccon (megnézte be van-e dugva minden kábel, áram alatt van-e, illetve nincsenek-e rajta falhozb*szkodásból eredő külsérelmi nyomok) és kijelentettehogy modemcsere lesz a dologból, akkor hozzátette, hogy ne én vegyem meg a cuccot, hanem várjam meg amíg az invitelesek küldenek egyet, (két hónapja egyfolytában küldik, hiába na, a Magyar Posta...) nyilvánvalóan, mert úgysem értek hozzá!! Szóval, szerintem, az összes sz*rjon sünt!! Lehetőleg párosával!! A szúrósabbik felükkel kifele!!

UPDATE : Hmm, ma mintha nem csak én kedvelném különösmódon a telkóban utazó cégeket. :D

Hozzászólások

Amikor kijöttek behúzni a lakásba a kábelnetet (emeddig ugyanattól a szolgáltatótól jött ADSL), a szerelő kolléga megpróbált rámtukmálni egy Kábel-routert, mert ugye az előzőleg használt DSL-router már nem jó ehhez a kapcsolathoz. Asszem, konkrétan ez volt a pár napos cirkusz fénypontja, de ha lesz lelki erőm, leblogolom, pontosan mi történt. :)

Mindenk utálja őket, pont ezért. Csak a panelprolik vannak csendben hiszen nekik ha szakadna az elég érdekes lenne.

Én már körülbelül 5 hete vitázom az Invitellel, remek móka, no meg persze a T-vel. Nem tudnak normális sebességet nyújtani ÉS jön mindkét számla. Ilyenkör jön a hallgassák vissza meg a többi... annyira imádom. Minek baszakodni? Előbb utóbb úgyis kiharcolom az igazam de inkább lennék jó ügyfél és csak használnám a netet.

Le a Tré offline-nal! :D Én is utálom őket, de ez van..
Magyarország 2010, én így szeretlek! :D

Lehet hogy velem van probléma de szerintem a gáz, áram, net, víz, ezek mind államilag irányított dolgok lehetnének. Nem értem miért kell Magyarország területén külföldi befektetők kezére terelni a bevételt. (Na jó kár is ilyenen gondolkozni mert mindegyik szolgáltató bérgyilkost fogad amint ilyesmin gondolkozik az ember.)

A kérdésre a válasz: NEM tudom. Nem vagyok illetékes, sem bennfentes. Nem ebben a szakmában utazom és a törvénykönyveket sem fújom kívülről. Nem tudom hogy az államnak milyen szerepköre lenne. Jelen esetben a szolgáltatók rendelkeznek felette, fejlesztik, húzzák le az ügyfelet ahogy bírják. Egzedül az NHH b*szogatja őket, de sokszor olybá tűnik, az se eléggé.

(Nem pont ezt akartam kihozni belőle, de lásd lentebb, próbálok kicsit szájbarágosabb lenni.)

- Átfogalmazom mire is gondoltam. -

Olyasmikre gondoltam inkább, amik végülis állami tulajdonban vannak illetve voltak, s így kerültek rokoni, egyéb szálakon keresztül emberekhez akiktől végül a mostani cégekhez jutott. A lényeg végülis ugyanaz, olyasmin élősködnek ami nem az övüké. Persze, fejlesztettek rajt, de nem ők építették ki legjobb tudomásom szerint. E-on is elnyom minden egyéb szolgáltatót, csak most lett divat hogy több féle is bejöhet és nincs azonnal elnémítva mind.

Az internet is ilyesmi, ott is volt egy meglévő hálózat, amit azért nem éppen buzgón, de fejlesztenek. Például buszoknál is... tömegközlekedés.. én elhiszem hogy a Volán "jócég", de itt is miért fizessek egy külön cégnek? Jó hogy megoldják a szervezést, buszjáratokat, de ettől független itt is a zsebek megtömködése visz el jó nagy részt. Ha állami zsebeket tömnénk, még midnig olcsóbban kijönne a mulatság.

Akkor ezek szerint Luxemburgban virágzik a kommunizmus? (Állami posta-telefon-adsl szolgáltató, a mobilszolgáltatók és a kábelnet az magán.) :o
-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.

Slackware Linux 12.1 | 2.6.26.7-janos

tegnap valami országos probléma volt (témonyák):
a központjuk mindenkit dobált le a login folyamat közben/után egész délelőtt.

--
blackPanther 10.1.1

A helpdesk-es kottából kérdez - ha nem azt és úgy és abban a sorrendben csinálja/csináltatja, akkor valagba/ki lesz rúgva.

A szakadozás, alacsony átviteli sebesség meg a legtöbb esetben sz@r előfizetői szakaszra utal, ezzel első körben nem nagyon tud/akar kezdeni semmit a szolgáltató - átvezetékezni/kábelezni csak a "totálisan alkalmatlan" esetben fog.

De ha nálunk lenne a geb@sz akkor nem kéne folyamatosan szakadoznia a netnek? (Lassulás nincs.) Mármint, ez mondjuk havonta össz-vissz egy kétszer mondjuk, egy fél napig, napig szakad maximum, utána minden működik frankón...

A helpdeskre pedig, akkor meg az produkáljon sünöket, aki a kottát írta! Tökmindegy, hogy neki ki van adva, utálom ha idiótának néznek, ha pedig az vagyok valamihez, akkor meg úgyis kérdezek.

Bármilyen külső zavar (lift, villanytűzhely, elektromos forgógépek, etc.) okozhat alkalmi problémát.

A HD-s folyalamtleírásokat, nyugodj bele, szerencsére nálad okosabb emberek írták. Ha láttál volna normális problémameghatározás és hibaelhárítás témájú dokumentációkat, akkor talán okosabb lennél... Ezeknek a kottáknak biztosan le kell fedni az ügyféloldali, egyszerűen, szerelő kiküldése nélküli hibákat, az egyszerűbben megoldhatóval (kihúz/bedug) kezdve a bonyolultabbakig. Tudod, humán erőforrást kiküldeni drága. Nem kicsit, hanem nagyon.