Sziasztok!
A véleményetekre vagyok kíváncsi. KGFB-t váltottam, de elfelejtettem a Generali felé a rendszeres utalást letiltani, így januárban is elment a díj. Felhívtam őket, arról tájékozódtam, hogy mikor küldik vissza a tévedésből elutalt pénzemet. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy nem tudják beazonosítani, honnan jött a pénz, így nem is küldik vissza automatikusan. A biztosítékot ezzel a kijelentéssel kiverték nálam:
1, Hogy' lehetséges az az, hogy korábban minden tranzakciómat tökéletesen be tudta azonosítani a közlemény alapján, aztán már azt is lefelejtik, hogy valaha üzletfelük voltam?
2, Hogyan könyvelik el az olyan bevételeket, amik jogalap nélkül érkeznek be hozzájuk? Ezzel nem sértik meg a pénzügyi fegyelmet?
A dolog pikantériája, hogy más, élő biztosításom még mindig náluk van ettől függetlenül, aminek a kiegyenlítése jelen hóban is ugyanarról a számláról megy. Egyébként azt javasolta az ügyintéző úriember, hogy faxon küldjek kérvényt, melyben megfogalmazom a történteket, ők mérlegelik, és visszaküldik a - ellenszámla nélküli (!) - befizetésemet. Szóval könyörögnöm kell(ene)?...
- 745 megtekintés
Hozzászólások
Ne könyörögjél. Egyszerűen fogalmazd meg mit kívánsz tőlük. Én 2 hónappal ezelőtt tévesen küldtem egy (másik) biztosítónak biztosítási összeget. Amikor ezt felismertem, felhívtam az ügyfélszolgákat, kérdezvén mi most a teendő. Az ott javasoltaknak megfelelően levelet (email) irtam nekik (követelmény: aláírásnak lenni kell! miatt csatolt dokumentumban). 5 munkanap után az általam jelzett bankszámlámon már meg is jelent a pénz. Szóval NE könyörögj, de fogalmazd meg egyértelműen hogy milyen összeget miért melyik számládra akarod visszakapni.
myk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OK, rendben van. Eszem ágában sem volt könyörgőre fogni. Engem az zavar, hogy milyen alapon könyvelik, és milyen tételként el, azt, ami befut a számlájukra, de nincs mögötte szerződés. Hogyan működik ez nagyvállalati környezetben.
Persze, azt sem értem, hogy mi a francnak kellene nekem egy mezei telefonhíváson kívül jelezni, hogy kérem a pénzem, hiszen jogosulatlanul tartják azt vissza. Elég lenne jelezni - és még ezt is sokallom -> az informatikai rendszerükben minden bizonnyal látszik, hogy ismeretlen tétel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni