Üdv!
összeraktam trixbox alapokon egy kis központot IVR-el
Olyan programot keresek amivel nézni tudom hogy
milyen hívószám hol tart a menükben, milyen gombot nyomott (valós időben)
vagy milyen útvonalon jött be.
Ismertek ilyet ?
Üdv Robit
- 1021 megtekintés
Hozzászólások
igen. pl event monitor
viccet félretéve, egész egyszerűen meg lehet írni egy AGI-t ami ilyen csinál
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mire gondolsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudok sajnos ilyen programról.
Mire szeretnéd használni? Gondolom ha csörög valakinél a telefon az jó lenne ha látná valós időben, hogy milyen ágon (milyen gombnyomással) jött be a hívás?
Én valami ilyesmit tudnék elképzelni megoldásra:
- func_odbc.conf-ban írsz egy query-t
- ez egy táblába tárolja a hívások menetét
- tábla: call_event table: id, chan_uniq, callerid, exten, digit_id
- tábla: digit table: id, digit
Ha bejön egy hívás, insertálsz egy sort a call_event-be, majd minden egyes gombnyomást a digit táblába. A végén kapcsolt extent-t pedig beírod a call_event-be.
- megjelenítésre pedig pl. egy web-es felület
- ahol az egyes mellékek folyamatosan láthatják a náluk csörgő hívás folyamatát (adatokat természetesen az adatbázisból szednek az exten alapján)
Ez így első nekifutásra az ötletem. Lehet kicsit bonyolult, kíváncsi vagyok más véleményére is.
Ilyenre gondoltál?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az elso tablaba en dobnek egy datetime mezot is.
--
()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia!
igen erre szántam.
az igazság az hogy nem áll mesze tőlem a kódolás de azt későbbre hagytam volna
egy ügyfél kezelő rendszert kellene másnak sql-re be átírni.
Reméltem hogy van ilyesmi és nem kell gányolni addig valamit.
Üdv Robit
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni