Ticketing system

Fórumok

Sziasztok,

Egy olyan hibajegy kezelő megoldást keresek, lehetőség szerint free-t, amely az alábbiakat tudja:
- php alapú (mysql v. pgsql)
- külső authentikáció (ldap)
- csoportok v. részlegek kezelése (userenként szabályozható h. mely részlegek tagja és aszerint "látja" a ticketeket)
Opcióként nem lenne rossz ha tudna magyarul, de ez nem feltétlen szükséges.
Keresgéltem a neten már, de gondoltam tapasztalat alapján hátha bedob valaki valami olyat, amit én meg sem találtam v. fel sem tűnt.

Köszi a segítséget!

Zoli

Hozzászólások

otrs, request tracker jók lehetnének... de ezek perl alapúak.

freshmeat.net oldalon nézd meg, szerintem találsz.

Hello,

A Mantisban nem találtam olyan lehetőséget, bár sokat nem foglalkoztam vele (de minden másban megtaláltam), hogy "Sorokat" definiálhatnék. Projektek vannak, de igazából nekem az kellene ami a perl-es request trackerben is van, hogy több probléma sor van, vagy több részleg. Definiálok majd olyat h. "Karbantartók", "Rendszergazdák", stb. A lényeg az lenne h. ezeket a "sorokat" egyszerűen megtalálja a mezei user is, ez pl. a perl-es cuccban jól meg van valósítva. A Mantis mellett az szólna, hogy használgattuk már és php-s.
Szóval ilyen lehetőség van a mantisban csak béna vagyok? :)