Sziasztok,
az elmúlt két hétben kétszer volt(van) huzamosabb idejű (72 órát meghaladó) szolgáltatás kiesésem (t-home adsl), a második még jelenleg is tart, immár több mint 92 órája....
Az ügyfélszolgálat "központi" hibára hivatkozik és csak azt szajkózza: várjak türelmesen.
Nektek nem volt az elmúlt hetekben hasonló problémátok? Mit tegyek?
Gratula kedves T-online!
A bejelnetést követő 115. órában sikerült elhárítani a hibát...
Magyaroszág, 2008
- 3617 megtekintés
Hozzászólások
Nekem nem.
T-Home @ Gyor
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
72 órát meghaladó kiesésre kötbér jár vissza. A 72 óra független az ünnepnapoktól, hétvégétől, stb.
Nekem már térítettek vissza 30k fölötti összeget ilyesmi miatt.
Írj nekik, hogy kötbért akarsz. Ha nem állnak kötélnek, menj a Hatósághoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy ügyfelünkél szintén gondok vannak. Tegnap megnéztem: úgy tűnik, hogy név / jelszó probléma lesz. A teszt felhasználó megy (adsl@test / test), de a saját azonosítójával nem tud feljelentkezni. Egyik pillanatról a másikra történt a dolog, biztos, hogy nem ő berhelte, mert nem is fér hozzá a beállításokhoz. Mivel nem volt kéznél a szerződése, reklamálni sem tudtunk; talán ma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elfelejtettem írni, hogy nálam szinkronjel sincs..., tehát meg sem tudom kezdeni a bejelentkezést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amióta itt felénk szerelgetik a Home-cuccocskájukat, azóta folyamatosan problémásak a t-online-os ügyfelek. Gondolom, nem hardver (kábel vagy szerver) hiba, mert aki nem t-s adsl-t fizet elő, azoknál nincs semmi gond.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam is xar az ADSL.
nordtelekom a szolgáltató (T-Com).
VPN felépítés nem megy + FTP sebessége lefelé a 8Mbites vonalon kb eddig 880KB/sec helyett 50KB/sec.
2008.12.28 óta.
Ubuntu Xp alatt router mögül és közvetlenül modemre kötött géppel is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni