Hi!
A fenti game és csak az hibázik, méghozzá a szokásos opengl hiba, mikoris az objectek szép kockák lesznek.
Minden játék kifogástalanul megy.
Van valakinek 5lete hogy mitől lehet ez?
OpenGL renderer string: GeForce 7600 GS/AGP/SSE2
OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 169.12
Linux pch-desktop 2.6.24-21-generic #1 SMP Mon Aug 25 17:32:09 UTC 2008 i686 GNU/Linux
Section "Device"
Identifier "Device0"
Driver "nvidia"
Busid "PCI:1:0:0"
Option "AddARGBGLXVisuals" "True"
Option "NoLogo" "True"
Option "RenderAccel" "True"
Option "TripleBuffer" "1"
Option "DisableGLXRootClipping" "1"
Option "NvAGP" "3"
Option "BackingStore" "1"
EndSection
Section "Module"
Load "glx"
Load "i2c"
Load "bitmap"
Load "ddc"
Load "dri"
Load "extmod"
Load "int10"
Load "vbe"
Load "dbe"
Load "v4l"
EndSection
Section "DRI"
Mode 0666
EndSection
pch
- 1550 megtekintés
Hozzászólások
szia
-ha GLX-es nVidiád van, miért használod a direct renderinget?
-nvagp nem jobb, kéziben próbálod előbb az agpart-ot, majd az nvidia megoldást? így most tök automatán van. azt tudod legalább, hogy melyik megy?
-"AddARGBGLXVisuals" biztos, hogy kell a 32 bit? nVidia doksi nagy kappan betűkkel írja: "ENABLE AT YOUR OWN RISK"
-"TripleBuffer" nekem ez lenne a leggyanúsabb, mint bug alap.
-"BackingStore" ezt pontosan miért kapcsolod be? tényleg szükséged van rá?
bocsi, csak tapogatózok, de látod: van miből válogatni, ha hibalehetőségeket keresel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kiprobálgatom.
drit meg szerintem régi megszokásbol irtam..
pch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
#-tem a triplebuffert az addargbt és az nvagp-t.
de semmi változás.
pch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam ezekkel a beállításokkal sosem volt baj:
Section "Module"
Load "dbe"
Load "extmod"
Load "fbdevhw"
Load "glx"
Load "record"
Load "freetype"
Load "type1"
Load "v4l"
Section "Screen"
Identifier "Screen0"
Device "nvidia0"
Monitor "Monitor0"
DefaultDepth 24
Option "DisableGLXRootClipping" "true"
Option "CursorShadow" "on"
Option "NvAGP" "3"
Option "NoLogo" "on"
Option "AllowGLXWithComposite" "true"
Option "RenderAccel" "True"
Option "AddARGBGLXVisuals" "True"
Option "TripleBuffer" "true"
SubSection "Display"
Viewport 0 0
Depth 24
Modes "1280x1024" "1024x768" "800x600" "640x480"
EndSubSection
EndSection
Section "Extensions"
Option "Composite" "Enable"
EndSection
Szoktam ut2004-et nyomni rajta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel ugyanaz a hiba.
pch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van valami oka, hogy nem a legújabb drivert használod? Kipróbálhatnád.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kubiba ez van még szerintem.
pch
szerk: megvan a legujabb is, csak envy néven. teszt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 173.14.12
Nah ezzel tökéletes.
Köszi az 5letet
pch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni