UT2004 opengl hiba

 ( pch | 2008. augusztus 27., szerda - 18:50 )

Hi!
A fenti game és csak az hibázik, méghozzá a szokásos opengl hiba, mikoris az objectek szép kockák lesznek.
Minden játék kifogástalanul megy.
Van valakinek 5lete hogy mitől lehet ez?

OpenGL renderer string: GeForce 7600 GS/AGP/SSE2
OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 169.12

Linux pch-desktop 2.6.24-21-generic #1 SMP Mon Aug 25 17:32:09 UTC 2008 i686 GNU/Linux

Section "Device"
Identifier "Device0"
Driver "nvidia"
Busid "PCI:1:0:0"
Option "AddARGBGLXVisuals" "True"
Option "NoLogo" "True"
Option "RenderAccel" "True"
Option "TripleBuffer" "1"
Option "DisableGLXRootClipping" "1"
Option "NvAGP" "3"
Option "BackingStore" "1"
EndSection
Section "Module"
Load "glx"
Load "i2c"
Load "bitmap"
Load "ddc"
Load "dri"
Load "extmod"
Load "int10"
Load "vbe"
Load "dbe"
Load "v4l"
EndSection

Section "DRI"
Mode 0666
EndSection

pch

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

szia

-ha GLX-es nVidiád van, miért használod a direct renderinget?
-nvagp nem jobb, kéziben próbálod előbb az agpart-ot, majd az nvidia megoldást? így most tök automatán van. azt tudod legalább, hogy melyik megy?
-"AddARGBGLXVisuals" biztos, hogy kell a 32 bit? nVidia doksi nagy kappan betűkkel írja: "ENABLE AT YOUR OWN RISK"
-"TripleBuffer" nekem ez lenne a leggyanúsabb, mint bug alap.
-"BackingStore" ezt pontosan miért kapcsolod be? tényleg szükséged van rá?

bocsi, csak tapogatózok, de látod: van miből válogatni, ha hibalehetőségeket keresel.

--
senki földjén, senki fia

kiprobálgatom.

drit meg szerintem régi megszokásbol irtam..

pch

#-tem a triplebuffert az addargbt és az nvagp-t.
de semmi változás.

pch

Nálam ezekkel a beállításokkal sosem volt baj:

Section "Module"
Load "dbe"
Load "extmod"
Load "fbdevhw"
Load "glx"
Load "record"
Load "freetype"
Load "type1"
Load "v4l"

Section "Screen"
Identifier "Screen0"
Device "nvidia0"
Monitor "Monitor0"
DefaultDepth 24
Option "DisableGLXRootClipping" "true"
Option "CursorShadow" "on"
Option "NvAGP" "3"
Option "NoLogo" "on"
Option "AllowGLXWithComposite" "true"
Option "RenderAccel" "True"
Option "AddARGBGLXVisuals" "True"
Option "TripleBuffer" "true"
SubSection "Display"
Viewport 0 0
Depth 24
Modes "1280x1024" "1024x768" "800x600" "640x480"
EndSubSection
EndSection

Section "Extensions"
Option "Composite" "Enable"
EndSection

Szoktam ut2004-et nyomni rajta.

Ezzel ugyanaz a hiba.

pch

Van valami oka, hogy nem a legújabb drivert használod? Kipróbálhatnád.

kubiba ez van még szerintem.

pch

szerk: megvan a legujabb is, csak envy néven. teszt

OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 173.14.12
Nah ezzel tökéletes.
Köszi az 5letet

pch