Azért nyitottam ezt a fórumtémát, hátha már valakinek sikerült kikeveredni hasonló szituációból és tud segíteni, mit érdemes tennem?
Vettem kb. 4 hónapja egy ilyen gépet, amit azóta már nagyon bánok.
A gép kijelzője kb. 3 hónap használat után megadta magát és beadtam garanciális javításra.
A szerviz persze néhány napon belül megrendelte az alkatrészt a Lenovótól, de azok nem küldik nekik. Egy hónapja dekkol a gép a szervizben.
Az ide vonatkozó kormányrendeletet (151/2003. (IX. 22.)) átnéztem, de abban a javítás időtartamára nincs semmilyen maximum meghatározva.
Szerintetek mi a fenét csináljak, hogy megjavítva visszakapjam a gépet?
Vagy csak annyit tehetek, hogy mindenkinek elmondom, hogy eszébe ne jusson Lenovo terméket venni, én meg veszek másikat?
- 1872 megtekintés
Hozzászólások
Amúgy azóta van valami fejlemény?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem egy R60-as gépem van, az IBM szervízbe vittem az infoparkban.
Alaplapot kellett cserélni a szervizes srác mondta, ha nincs magyarországi raktárban belőle akkor sajna egy hónap is lehet a javítás, de szerencsére volt így két hét alatt készen is lett, és mivel fődarab csere volt az alaplapra kaptam újabb egy év garanciát.
Remélem, hogy azóta te is visszakaptad a géped.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni