Segítségüket előre is köszönöm.
A következő választ kaptam:
Köszönettel vettük Ügyfélkapcsolati Központunkhoz eljuttatott levelét.
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a Webshop-ban (Aranykártya pontokért is) rendelhető termékekről sajnos nem rendelkezünk információkkal, ezért kérjük, látogassa meg internetes oldalunkat a http://www.t-mobile.hu címen, ahol a Vásárlás/Webshop/Tartozék címszó alatt tekintheti meg a tartozéklistát. Az üzletben megvásárolható termékekről T-Pontban tudnak kollégáink felvilágosítást adni Önnek.
Üzleteink elérhetőségét és nyitva tartását a http://t-mobile.hu/egyeni/vasarlas/uzleteink/ linken találhatja.
Amennyiben a továbbiakban a segítségére lehetünk, kérjük, forduljon bizalommal kollégáinkhoz a T-Mobile hálózatán belül éjjel-nappal, díjmentesen hívható 1400 hívószámon, illetve készséggel állunk rendelkezésére az kkv_ugyfelkapcsolat kukac telekom pont hu e-mail címünkön is.
Na, akkor még egyszer az eredeti levelem, és a T-mobile válaszai közérthetően:
Nokia E51 készülékhez keresek mono (egy fülhallgatós), vezetékes (nem bluetooth) fejhallgatót (headset).
Tudok ilyet webshop-ban vásárolni? Esetleg aranykártya pontokért?
Nem tudjuk. Menjen el a webshopba, és nézze meg.Ha nem tudok, akkor melyik T-mobile ponton vásárolhatok ilyet?
Nem tudjuk. Hívogassa végig a T-Pontokat, és kérdezze meg tőlük.
Idáig süllyedt a hajdan oly remekül működő Westel ügyfélszolgálat.
RIP.
- styg blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 5673 megtekintés
Hozzászólások
már vagy 10 éve gondolom úgy, hogy
vesztel, ha westel-lel veszel...
A stílusuk számomra sosem volt megnyerő.
----
Hol van a kígyónak farka? Minek annak az a nagy karkötő?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sablonválasz, minden bejelentés/hibajegykezelő rendszerben van ilyen -- az ügyi lusta volt értelmezni a kérdést, rábökött az általános válasz c. gombra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni