Nagy bank, nagy trehányság?

Szereplők: egy nagy magyar bank - "a" bank sok embernek - és én. Helyszín: bankfiók az Andrássyn és egy ügyfél irodaháza. Ma valószínűleg rossz napom lehetett. Először bementem az Andrássyra, hogy miután elkefélték a dolgokat, 4 hét után megkapjam az új bankkártyámat. Igazából már majdnem mindegy, mert szeptemberben lépni fogok a banktól, akkor átviszem a zsetont, az alapokba fektetett pénzt, ami meg kifáradt lekötés, az rögtön megy is új fiókba. Nos, lehet, hogy megérezték ezt vagy csak natúran szívattak. Első lépés: bankkártya mellé másik boríték: új virtuális kártya. Kérdem ez minek? Új számom is van? Válasz: Ezt én most komolyan kérdezem? - Kösz, udvarias, de inkább lenyelem amit mondani akarok, helyette azt felelem: nem tudom mire számítsak, mert a hölgynek is én szóltam az igénylésnél, hogy a régi kártyát vissza kell venni és szét kell vágni, valamint azt is elfelejtette, hogy igényeltem, igaz nem tettem panaszt. Válasaz: mindenki hibázik, maga nem szokott? Mondom, hogy de, szoktam, a különbség csak annyi, hogy én meg is fizetek érte a banknak. Kedves vén picsa válasza: "Csak"? Csakozgatunk, vádaskodunk? - Hol él ez, elgurult a gyógyszere? Mindegy, sietek ügyfélhez, mert ELMÜ megviccelte őket, napi többszöri áramszünet, switchek meghülyülve - azoknak nem volt szünetmentese - a sok fel le kapcsolástól, pár kliens nem látja a hálót. Beérek, rendrakás stb. Közben szólnak, hogy az utalási rendszerp programjához van frissítés, töltsük le. Fasza, desktop rendszer, de ez "enterprájz megoldás", havi pár tíz-száz milla csorog át rajta - forgalomtól függően -, nekünk kell megoldani. Elindítom Oresztész testvérét - mégsem írhatom le a program nevét :-) - közben meg érvényesítem a tűzfalon állított konfigurációt. Beállítás: lejárt tanúsítványú kapcsolat mehet a levesbe (új policy, új élet, saját webmailhez is csinálhatok új tanúsítványt). Program nem frissül. Eldobott kapcsolat a tűzfalon. Mifasz? Programbe belépek, megkeresm ,hogy mégis hol tartja a nyomoronc a tanusítványt, erre mit olvasok? Tanúsítvány lejárt 2007.04.04-én. Tűzfal konfig downgrade, mielőtt a pénzügyeseket meglincselik az át nem utalások miatt. Frissítés lemegy. Fasza. Közben csörgetem a helpdesket. Elmagyarázom, mi van, majd felhívnak tíz perc múlva: köszönik az infót, a rendszergazdák már nézik a tanúsítványt, intézkednek a cseréről! Faszom és ha nem szólok, akkor ki veszi észre? Ha ez az alkalmazásnak, Oresztész testvérének nem okozott problémát, akkor nem ellenőrzi, hogy mégis ki áll a kapcsolat másik végén? És ezen megy napi több száz milliárd forint???? Én meg ott tartom a pénzem és még bunkóznak is velem? Ja, a csattanó: a virtuális webkártyának természetesen új száma van... holnap megyek reklamálni és dedikálom a könyvemet is, tudjátok: vásárlók könyve. Vazzeg, Új Zélandon mikor bementem, hogy pár hétre-hóapra kellene számla, akkor kinyalták a seggemet is, pedig megmondtam, hogy el fogok jönni záros határidőn belül, de ÜGYFÉL voltam. Mi a fasz történt itt?????

Hozzászólások

helyesírási hibákért bocs, de siettem.

újabb update: előzőleg belekerült a bank neve. Bocs az ottani dolgozóktól :-) Még jó, hogy ott is van ISM meg CISA emberke...

nekem már akkor elegem lett az elsőbankból, mikor még postabank volt...

hehe, az is szopat? Mondjuk oda nem mennék kollegák elmondása és tapasztalata miatt. Eddig a CIBet és Citit ajánlották, de volt aki meg attól hányt. Viszont ismerek olyan embert aki nem picit rigolyás és a cibbel, mint magánszemély és bt is meg van elégedve. A mostani bankomnál nem is vagyok ember szinte, bár vannak üdítő kivételek.

városunkban le lett cserélve a automata és elfelejtették átállítani, hogy nem mohácson vagyunk, hanem kiskunhaláloson.
én meg -most nem ismertetett ok miatt - rá voltam kényszerülve arra, hogy igazolást kérjek, hogy hol is van a bankfiok...

káendhá rulz azóta...

A nagyfalu bankban eddig egyszer jártam, természetesen munkaidőben, merthogy máskor nincs egyik fiók sem nyitva -- a hat ügyfeles munkahely közül négynél ültek, de az egyik háttérmelót csinált, a másik kiment bagózni, a harmadikhoz jött egy kolléganő, úgyhogy fél órát várakoztam... Ez a csodabank ugyanis a bevásárlókártyához kiküldött három, azaz három Ft-ról egy egyenlegértesítőt, (minimum fizetendő összeg 3 Ft), hozzá csekket. Természetsen befizettem a postán a 3 Ft-ot, csekken, aztán tolódott-halasztódott a bankbamenés, úgyhogy most egy havi számlavezetési díjat, meg egy havi sms-értesítés díját legombolták rólam, a kártyaszerződés felmondásával egyszerre. A munkafolyamat annyi volt, hogy a pitcha megkérdezte, mit szeretnék, majd elővett egy fénymásolt papírt, kitöltött néhány sort, telefont felvette, elmondta a túloldalon ülő kolléganőjének, hogy milyen kártyával mit szeretnék (azt, hogy ők mit csináljanak vele, azt én sem mondtam el nekik...), majd elkezdtek csevegni az élet dolgairól, kb. 5 percen át... Erre bátorkodtam megjegyezni, hogy nekem dolgom volna még ma, úgyhogy csináljuk azt, amiért jöttem, mire dühödten jött a replika, hogy mit oktatom én őt ki, különben is, lassú a kolléganőnél a rendszer, és arra várunk, hogy... Kártya kettévágás elfelejtve, szerződés felmondásról semmiféle papírt nem adott a pitcha... Remélem, azóta a főnöke elbeszélgetett vele...