Sziasztok !
A cég, amelyiknél fejlesztőként dolgozom, 10 éve gyárt egy ERP rendszert. Elég nagy tudású, elsősorban az élelmiszeripar területére van kihegyezve. Kb 25 jelentős partnerünk van, a három legnagyobbnak több, mint 1mrd HUF éves árbevétele van. Eddig minden OK.
Csakhogy az utóbbi időben olyan gyenge lett a rendelésállományunk, hogy a cégvezető pánikszerűen próbál piacot szerezni. Nekünk - fejlesztőknek - is kötelességünk a munkahely fennmaradása érdekében minden követ megmozgatni.
Tőletek kérdezem, hogy egy ERP rendszert, jó referenciákkal, hogyan lehet hatékonyan reklámozni. Bármilyen ötlet jöhet. Eddig a legtöbb üzletkötés személyes kapcsolatokon keresztül jött létre, de ezeknek úgy tűnik lejárt az ideje.
Szóval, ha bármilyen okosságot tudtok ajánlani, szívesen fogadom.
Üdv:
Black
u.i.: Ja igen. A szerverünk linux alapú, Oracle db-vel. Tehát ezért mertem a HUP-ra írni :)
- 1417 megtekintés
Hozzászólások
minden létező módon meg kell kereni az összes lehetséges ügyfelet és valahogy egy élő demóval bejutni hozzájuk ... kemény a piac és annak szerzése is ...
telefon, telefon, telefon ... mézesmadzag, de nem valótlan dolog, ár aminél vegyes konstrukciós lehetőségek kínálása is lényeges lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg keresném a topikban a weboldal címet ahol meg lehetne nézni hogy miről is van szó, de nincs.
Miről is van szó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezen a helyen nem szeretném reklámozni (nem adok meg weboldal címet), mert a fórum alapvetően nem ezt a célt szolgálja. Emellett nem szeretnék olyan ötleteket kapni, amelyek a weboldallal kapcsolatosak. A weboldal minőségét mi magunk is tisztán látjuk, követjük.
Ötleteket várnék, hogy milyen módszerekkel lehet hatékonyan eljuttatni az információt a rendszerről a potenciális partnerekhez. Szerintem ez inkább általános marketing kérdés, nem igazán függ a konkrét terméktől.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1. Célpiac szaklapjaiban hirdetni
2. Esetleg megjelenés szakvásárokon (élelmiszeripari expo, ha van ilyen) kis standdal, nyomtatott anyaggal - Hatásos demo ilyen körülmények között úgy gondolom elég nehéz.
3. Egondolkodni, hogy az élelmiszeriparon kívül mi lehet még a következő célterület, majd "goto 1".
Eladni ilyen terméket szerintem leginkább személyesen lehet, de a potenciális vevők felkutatására az 1, és 2 -es pontok elég esélyesek lehetnek.
Esetleg, ha van rá keret, érdemes konzultálni olyan céggel, aki marketing szolgáltatásokat nyújt. Ők lehet, hogy tudnak segíteni piackutatásban, meg értékesítési stratégiák kidolgozásában.
Szerk: újságban hirdetés esetén ne csak 1 megjelenés legyen, mert az nem ér semmit, legalább 3-4 egymás utáni megjelenés legyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
url? szeged?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te, ez az oldal nagyon jó, kösz a linket :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bevezetés a marketing alapjaiba... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
".......egy ERP rendszert, jó referenciákkal, hogyan lehet hatékonyan reklámozni...."
licensz: GNU/GPL
Ennél jobb reklám nem kell! :)
----------------------------------------------------------------
"De a gátvédelem az...az mán nem mindegy!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg keressetek egy jó marketingest.
Ami elől menekülnek, az után szaladnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni