Sziasztok!
Egy ******(szolgáltató) cégnél van 1M előfizetésem, de karácsony óta nem
tudom használni, habár link van, de állandóan timeout-ol...
Ha bejelentkezik nagy nehezen akkor a legnagyobb sebesség 11kb!!!
letöltési sebesség volt, de ugy 1-2 kb / perc az általános!
Szekszárdon állítólag másnak is van gondja(más ******(szolgáltató ügyfele)),
szeretném ha visszajeleznének a szekszárdiak hogy valóban így van-e!!
Kérdésem lenne még mivel nem T-Online-os vagyok, az alaphálózati
hibákat hol-kinek lehet jelenteni? A ******(szolgáltató) cég szerint ugyanis
náluk semmi probléma nincs....
Mit lehet ilyenkor tenni?
Elöre is Köszi!
- 2032 megtekintés
Hozzászólások
Talán a szolgáltatódnál meg kéne mondani az ügyfélszolgosnak, hogy továbbítsa már a hibát a T-com felé, mivel alaphálózati probléma lesz akkor.
Igazolhatod ha t-com tesztszerveren végzel egy mérést. user: adsl@test, pass: test párossal feljelentkezel, majd a http://192.168.1.9 oldalon elvégzed a mérést. Ha itt is lassú akkor feljegyzed a 11-el kezdődő hosszú számot, és bediktálod ügyfélszolgon, és továbbíttatod velük t-com felé. DSL hibát csak az isp jelentheti be a t-comnak, neki pedig kutya kötelessége megtenni, ha az előfizető jelzi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tesztszerverről részletes leírás itt.
A jó IP cím: http://192.168.9.1
szerk: Nem tudtam kipróbálni, tényleg hiba van a hálózatban?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jah 9.1, bocs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ket napig tenyleg halott volt a kornyeken a DSL, most mar mukodik (legalabbis nalam).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mire hazaértem a munkából, tényleg megjavították :)
Örülök neki, mert már nagyon fent volt a pumpám...
Köszönöm a hozzászólásokat, a tesztszerveres lehetőséget meg
a késöbbi esetekre megtartom :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni