egyszerű 3D-s fejlesztőkörnyezetek

Sziasztok!

Szabad szoftverek között kutatodom olyan megoldások után,
amelyek segítségével 3D-ben (konkrétan: OpenGL-ben) és
viszonylag rövid idő alatt ki tudnék fejleszteni egy
3D-s objektumokat külső adatok alapján kirajzoló/animáló
programot... Nyelvként a C++ és/vagy a Python jöhetne
szóba, 3D-s utilok közül pedig olyanra lenne szükségem,
amely ismeri az anaglyph-et.

A jövő hét elején beírom, hogy mire jutottam a böngészésben,
de addig is: minden ötlet szívesen fogadnék ill. előre is
köszönök!

Üdv.: Deacon

Hozzászólások

hi!
en is jatek fejlesztes tanulasra adom a fejem!
tapasztalat kellene, milyen gyors jo fejleszto eszkozt ajanlanatok hozza ?
vim -et nagyjabol ismerem, de a kdeveloppal is jatszottam mar!
igazan egyik sem volt nyero nekem: a kdev nem fogott meg, a vim meg nagyobb projektekhez olyan esetlennek tunt ...
bocs lehet nekem kellene meg vimet tanulnom, de ha van valami jol bevalt c++ -os eszkoz kiprobalnam.

udv:
zsomi