Fórumok
Aliexpress oldalon a rendelésnél ez olvasható: Failed to clear at import customs
Ilyen esetben mi van? Be kell menni vámügyintézni? De milyen hivatkozással? Mert a vámosoktól eddig semmi nem érkezett.
Nem túl nagy értékű mobil védőfóliák vannak a csomagban, 5 darab.
Hozzászólások
Melyik oldalon? Ha otthon, akkor egy telefon talan meger. Maszkalni utana (harom peldanyban a belgyogyasszal es illetek otezer koszonom azt elore) azert mar erosen kerdeses.
En egyebkent az eladoval kezdenem. Fennakadas: oldja meg, vagy penzt vissza.
nekem volt hasonló a tracking üzenetre nem emlékszem pontosan, de felhívtam a nemzetközi posta kicserélő központot és tudtam rendezni a dolgot.
szerk.: egyébként a trakking numbered ha van tudod ellenőrizni több portálon is akár a magyar posta nyomkövető oldalán is.
> Nem túl nagy értékű mobil védőfóliák vannak a csomagban, 5 darab.
Az a gyanús, ami nem gyanús! /Virág elvtárs/
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Átlátszóak? A transszparenszi szitokszó, én is megfognám. :-)
Sokevnyi kinabol rendelosdi utan eloszor en is igy jartam. Szinten nem egy nagy cucc, nehany gitarpengeto van benne. Az Ali uzenete szerint ok majd megoldjak, hat kivancsi vagyok :D
Nalad van azota valami fejlemeny?
Január jártam hasonlóan. Pár száz Ft-os termék volt. A posta akart rá kérni vámkezelési díjat, meg kérte a számlát. Megrendeltem újból azt meg elengedtem.
milyen szállítási mód volt az, hogy a posta akarta volna kihozni?
Domain, tárhely és webes megoldások: aWh
A standard shipping neha becsuszik a postahoz, de altalaban mar szinte semmi nem megy rajtuk keresztul (gondolom sok panasz volt az Ali fele, ok meg megkerultek a postat).
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség
Standard free shipping.
A héten is jött a postára csomagjuk. Meg sem kísérelik kihozni, mert szerintük nem fér bele a postaládába.
+1 a magyar posta lathatoan a veget jarja, en pedig mar nagyon varom....
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség
barcsak ugy volna, de egyelore bilibe log a kezunk... :/
jah, nem mondtak el nekik, hogy a levellada a leveleknek van, a csomagot pedig kiszallitani illik, nem a levelek koze beb*ni...
meg pl. mikor nekem duplan felszamoltak az angol rendelesemre az afat/koltseget/mindent _is_, mert jofej akart lenni a bolt es ket csomagban kuldte el a cuccot, mert a maradek nem volt eppen elerheto... vegul kb. annyit tejeltem a postanak, mint amennyi a cucc aranak a fele, raadasul oket nem erdekli, hogy a csomagon ott az emailcimem, telefonszamom, stb... kiertesiteni, azt minek ugyebar, utolag jobban jarnak, mert nem onlany fizettem a "szolgaltatasert", anyadisvoltkislany...
majd mikor leveleztem veluk, hogy "b+ itt a szamla, amit ti itt afaztok meg vamoltok, az nem igaz", elkuldtek, hogy kerjem vissza az angol cegtol.
azt mar nem akartak megerteni, hogy az angol cegnek lof*sz koze van ahhoz, amit ti "vameljaras" cimszo alatt muveltek.
gyakorlatilag kapnak a kinti kiralyi postatol egy GBP osszeget a csomaggal, arra a rendszer rafut es ennyi. es ezert kerik el a penzt.
a vege az lett (mivel erdemben ok nem csinalnak semmit, csak kidobja nekik a gep a szamot), hogy mehetek az iparkamarahoz panaszkodni/bekeltetni, de akkor inkabb tartsatok meg az mocskot, apro allatok. :D
nekem egyszer ketheti pihiztetes utan visszakuldtek a csomagot a feladonak, ugy irt ram az angol, hogy miert nem vettem at - hat, mert basztak kihozni, kiertesiteni, szolni, hogy bazmeg csomagod jott paraszt - vagyis egyszeruen csak a munkajukat becsulettel elvegezni...
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség