Fórumok
Sziasztok!
Nem nagyon találtam infót, hogy egy állami izé adatszolgáltató alkalmazásában működő kényelmes KAÜ-s bejelentkezési módot miért szűntettek meg?
Tud erről valaki valamit?
Szerk: a Vendégem app az amin keresztül a szállásadóknak le kell jelenteniük a vendég érkezését/távozását a Magyar Turisztikai Ügynökségnek.
Hozzászólások
https://i.imgur.com/XbEeeJV.png
Hivatásos pitiáner - Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @
Ez oké, ezt én is láttam, de miért kellett kidobni a KAÜ-t?
Az impresszum mellett kirakott turisztika@1818.hu e-mail cimen mit válaszoltak a kérdésedre?
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
"Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy megkeresésével az NTAK Ügyfélszolgálatához fordult.
Válaszunkig szíves türelmét kérjük.
Tisztelettel:
NTAK Ügyfélszolgálat"
Akkor legyél addig szíves türelmet adni.
Hivatásos pitiáner - Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @
Türelem, választ terem, íme:
"
Köszönjük, hogy megkeresésével az ügyfélszolgálatunkhoz fordult!
A Vendégem szoftverbe való Ügyfélkapus bejelentkezés kivezetésének egyik oka, hogy a gyorsabb és könnyebb bejelentkezési módot használják a szolgáltatók, amely az email címes belépés lenne.
Az e-mail címes bejelentkezéssel lehetőség nyílik arra, hogy a „bejelentkezve maradok” gombra kattintva a későbbiekben automatikusan léptesse be a rendszer a szolgáltatót, így megkönnyítve az alkalmazás használatát, hogy ne kelljen minden alkalommal az azonosítási adatokat megadni.
"