- Oregon blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Érdekes szempont, amit mondasz, a vezetésbe beleugató utasok. Mindenki más, akit ismerek, kezdő vezető esetén inkább a "legyen előtte vas" kritériumon aggódik, pedig ennek is 4 csillagos a töréstesztje. Ráadásul nem összetörni jobb.
A töltés mennyi idő?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
230V-ről az opciók: 6A-8A-10A-12A-16A ami 1kW-4kW-ig terjed
Ha üres, akkor kb 16 kWh a hiány. Napi használat esetén amikor csak belvárosba megyek, akkor két naponta egy éjszaka 6A-val.
400V-ről tudja a 22kW-ot tolni. Gondolom ezzel kevesebb, mint egy óra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ingyenes parkolással vigyázz, nem minden városban pattanhatsz csak úgy ki. Veszprémben épp most szünteti meg a városvezetés az ingyenes parkolást a zöld rendszám számára.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
balatonfured, szentendre, siofok, hodmezovasarhely, velence, miskolc, pecs, visegrad (bob palya)
Igy hirtelen. Tudom Bp-en meg nem (bar itt is vannak fizetos utcak). De ez teljesen megbizhatatlan, es tervezhetetlen. Ezert szerintem senki se vegyen elektromos autot. Ugy valtozik a parkolas, mint az adotorvenyek. Teljesen random, hirtelen. Pl. engem aug 23-an buntettek meg, mert aug 20-an valtozott a parkolas, es mar nem allhattam oda. Persze kitablazva nem volt.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
járatni kell a kibaszott közlönyt, illetve minden este 23:59-kor megnézni, ezek a szociopaták éppen mit jelentenek be 1 perccel későbbi életbelépéssel /s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk ebben csak a törvények vannak (alaptörvény mintájára), de lehet, hogy hasznos valakinek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2020 óta nem módosult. És csak a Ptk. és Btk. van benne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van, azt pont nem néztem. De a toolset Rust verziója aktív fejlesztés alatt áll, gondolom amint kiforrja magát lesz frissítés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem is tudod mennyire nem lottel melle. Meg a koronas idoszakban volt, direkt kivancsi voltam mikor jon ki az ejfeltol eletbe lepo modositas, es scriptbol polloztam a kozlony oldalat:
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:50 index.html.48
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:50 index.html.49
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:51 index.html.50
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:51 index.html.51
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:52 index.html.52
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:52 index.html.53
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:53 index.html.54
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:53 index.html.55
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:54 index.html.56
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:54 index.html.57
-rw-r--r-- 1 pi 53511 2020-11-03 23:55 index.html.58
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-03 23:55 index.html.59
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-03 23:56 index.html.60
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-03 23:57 index.html.61
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-03 23:57 index.html.62
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-03 23:58 index.html.63
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-03 23:58 index.html.64
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-03 23:59 index.html.65
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-03 23:59 index.html.66
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-04 00:00 index.html.67
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-04 00:00 index.html.68
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-04 00:01 index.html.69
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-04 00:01 index.html.70
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-04 00:02 index.html.71
-rw-r--r-- 1 pi 53503 2020-11-04 00:02 index.html.72
Igen, 2020-11-03 23:55-kor jelent meg, hogy ejfeltol nem mehetsz ki az utcara. :)
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted véletlenül írtam ezt a példát? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig azt hittem legalább neked van pénzed és ízlésed is normális autóra :-)
Az én lányaim még kicsik, az a gyanúm hogy mire lesz jogsijuk addigra "nem lesz semmink és boldogabbak leszünk mint valaha". De ha lesz még addigra is pénzem, a drága már be is jelentette, hogy neki MX-5-je lesz. Úgyhogy a listádról azt választanám.
A diszkóbalesetes érv szerintem marhaság: diszkóbaleset akkor van, ha a sofőr illuminált, azon meg nem segít a két ülés. Szigorúan szerintem, majd biztos hoztok példákat ahol az utasok hergelték balesetbe a sofőrt.
Egyébként meg ha csak úgy választhatnék bármit a teljes piacról, akkor a Focus Cabrio az ami tetszik nekem. Tudom hogy megosztó a formája, de én addig nézegettem amíg megtetszett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A diszkóbalesetes érv szerintem marhaság: diszkóbaleset akkor van, ha a sofőr illuminált, azon meg nem segít a két ülés.
Én nagyon szabálykövető vagyok vezetéskor, talán túlzottan is, még szonda is van a kocsiban, hogy mondjuk egy esti ivás után reggel biztosra menjek, de szerintem óriási különbség van egy sima ittas vezetés és az ittas vezetés + peer pressure között.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Három autóm van személyes használatra: JAG XJ, MB E Coupe, MB V-Class. Simán vennék magamnak is egy ilyen autót. Feleségem nem szereti kicsi autókat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En azert nagyobb lelki nyugalommal tennek a gyerek ala olyasmit amiben van szammotevo meretu gyurodesi zona :S Bar gondolom technologia ebben is van ugyesen, de aze' na...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van, a sok csillag sokszor úgy jön ki, hogy ilyen-olyan csipogó basztatókákkal van tele a kocsi, ami jó sok pontot ér, csak éppenséggel a merevség és a gyűrűdő zóna hiányzik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez "nem" gyűrődik. Alacsony sebességnél biztonságos, mert egy kapszulában ül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem sokkal jobb a szitu, mert lepattan a nagyobb tömegű vasról. Ez sajna fizika, csillagoktól független.
Amúgy pofás kis gyösz, sok balesetmentes utat. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kb minden modern autó utascellája ilyen merev, ha megnézed a full overlap ncap teszteket. A gondok a small overlap teszteknél kezdődnek.
A másik meg hogy valós körülmények között nagyon számít a méret (nagyobb gyűrődő zónák, belső tér a túléléshez) meg a tömeg.
https://youtu.be/bI9RghxGvAE
https://youtu.be/VcD4WeuiI3s
Nem mondom, hogy rossz a Smart, de a biztonság miatt én pont a nagyobb=jobb elve mentén választanék (ésszerű határokon belül).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Következő autója olyan lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Városon kívül én sem a kis swiftemmel szaladgálok szivesen, hanem az 5m-es insigniámmal. Pont ezért. De ez gondolom egy városi autó...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anno koncert utan a jokedvu tarsasagot fuvaroztam haza. Az egyik vigmolnar mondta, hogy gyorsabban, 100 alatt szedulok. Raleptem a fekre, hogy kicsit lassitsak. Megint szol, hogy 100 alatt... Megint lassitottam. A harmadik lassitas utan mondtam, hogy lepesben is tudok haladni. Utana lehetett hallani a tucsokciripelest :)
Egy jól megállapított probléma félig megoldott probléma.
- Charles Kettering
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hehe, nálunk is volt hasonló.
A céges autókat úgy osztogatták, hogy minden jobgrade-hez tartozott néhány modell, fix felszereltséggel + egy keret, amiből egyedileg extrázhattad. Esetünkben pl. egy jól felszerelt Golf + 300k játszott egy fapad A1-gyel szemben, 0 forintos kerettel. Nyilván a Golf lett.
Fast forward egy kocsmázáshoz, ahova csak kocsival tudtam menni, így én voltam a józan sofőr. Valahol a Hungária körúton mentünk, amikor a haver elkezdett kérdezgetni a kocsiról, és elmondtam neki a fentieket. Azonnal rákontrázott, hogy miért a fos Golfot vettem, ha volt A1. Nem értette, rákezdte megint. A harmadik-negyedik "fos Golf"-nál megálltam a külső sávban, hogy akkor kiszállás. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
minden jobgrade-hez tartozott néhány modell, fix felszereltséggel + egy keret, amiből egyedileg extrázhattad
Ez lófasz! Itt saját zsebből kérhetsz bele extrát (kb. max 200 ezerig), oszt mikor visszaadod a lízingcégnek a taligát, megköszönik a zsebedből belerakott extrákat (és elteszik, ki nem szerelnek belőle semmit ami a te kérésedre lett belerakva és te kfizetted).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen opció nálunk is volt, de ehhez hülyének kellett lenni.
Illetve nem, annyi előnye volt, hogy amikor a Golfban a 300k helyett valami ~310k lett a vége, akkor a tíz rugót kifizettem zsebből, és nem kellett mondjuk kivenni a csomagból az ACC-t.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jol kibasztal veluk, bar gondolom igy te is kesobb ertel haza...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En senkivel nem basztam ki, a jomadar volt az. Enyem a felelosseg, es inkabb kesobb erek haza 15 perccel. Az utasnak amugy is tilos a vezetot zavarnia. Az engem nem zavar, ha masok egymassal beszelgetnek, de a kocsis dolga a hajtas.
Egy jól megállapított probléma félig megoldott probléma.
- Charles Kettering
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok sok évvel ezelőtt havert, plusz fiatal haver csajt fuvaroztam. Nálam öv kötelező elöl-hátul. Kiscsaj lázad, ő be nem köti magát hátul. Nyugodt hangon mondom: de, be fogod. Ő márpedig nem. Mondom de. De ő csak azért se.
Na ekkor, kb. 30-as tempónál nyomtam neki egy hirtelen satuféket, csaj lefejelte az anyósülést, padlóról szedte össze magát.
Még mindig tök nyugodtan: ez még csak egy enyhébb vészfékezés volt alacsony sebességnél, nem egy frontális ütközés... mi legyen?
Csaj utána se szó, se beszéd mindig bekötötte magát :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam is hasonló a helyzet, csak én el sem indulok addig, amíg be nem köti magát mindenki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+sok. Szerencsére van visszajelzés a műszerfalon hogy ki van bekötve. Anyósomra rendszeresen rá kell szólni, haverokból akiket fuvaroztam volt pár aki nem kötötte be magát, addig vártunk szépen és néztem rá kérdő tekintettel amíg nem korrigálta a hibát :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nalam is alap hogy addig nem nyulok a kuplunghoz, amig nincs mindenki bekotve.
Anyamat, aki vilageleteben buszken ult ra a biztonsagi ovre, par eve vittem valahova autoval, nezett ram, mikor mondtam hogy majd akkor indulunk el ha be lesz kotve az ove. "Most tenyleg?" "Igen, tenyleg". Es neztem a szemebe addig, amig be nem kototte magat. Megtanulta, azota ha beul mellem, mar kattan is az ov :)
A kotozkodosebb kedvueknek el szoktam magyarazni derus mosollyal hogy nagyon nehez az agyvelodarabokat kikapargatni a szelvedo es a muszerfal kozul, meg a textil karpit is nagyon beissza a vert, en meg nem szeretek szenvedve takaritani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A biztonsági öv bekötése a legalapabb dolog, akkor is, ha a sofőr jól vezet. Mert mások meg nem, nagyon sok balfasz van az utakon. Nem is értem, miért gondol valaki arra, hogy nem köti be magát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor agyvelőt kell kapargatni, meg vért, akkor az az autó általában totálkáros, és már nem szükséges takarítani :)
Egy jól megállapított probléma félig megoldott probléma.
- Charles Kettering
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondd ezt Vincent Vegának meg Jules Winnfieldnek. Mondd még egyszer, ha mered.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy mi?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te sem láttad a Ponyvaregényt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy pont azért írtam, mert láttam :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De te sem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magyarul nem láttam, ez igaz, csak angolul.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
What?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Do they speak English in What?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha mar ketszemelyes Smart akkor a Roadster jobban nez ki es szinten cabrio. Azt en is nezegettem, ha megcsinalnak elektromos hajtassal az jo huzas lenne.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Öreg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igaz. Az alternativakent felsorolt Tigrat sem gyartjak mar 12 eve.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni