Jah igen, távoli elérés, mind1, vizsgálták, cserélgették az FW-t.. a végső megoldás a (halál) az lett hogy mégis csak vigyem vissza, mert ebben megdöglött a wifi AP.
Aham.
Tehát most megyek és visszaviszem "saját magamhoz" és jól lehordom "saját magamat" hogy milyen sz.rt adtam el.
Egy ~80k+os routertől nem azt vártam hogy 3 hónap után megdöglik benne a wifi ap...
Na mind1.
Next turn.
ps.: hozzáteszem, sok Zyxel eszköz fordult meg a kezem között és egyikkel sem volt ilyen gond + ha gond volt akkor azt a support jól le tudta kezelni. Most nem sikerült.
- uid_395 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 883 megtekintés
Hozzászólások
A "deep impact" mérnök óradíja nem fér bele. :) El vannak foglalva, hogy jelszót tegyenek a firmwaret tartalmazó zip fájlra vagy, hogy eszköz regisztrációhoz kössék annak letöltését. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
oh ugyan, a diagnostic lognak a coredumpjai azok bizony be voltak jelszavazva. Azokba nem tudtam belenézni. Csak a többi syslog (dmesg kb) látszott hogy az wifi localAP dobott egy hátast.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ZyXelből legutóbb valami 33.6-os modemhez volt szerencsém, az mondjuk jó volt :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:) Manapság azért annyira nem rossz termék ez, ár/érték arányban. Van Zyxel USG60W -m ami megy vagy 2 éve VPN + egyéb extrákkal teljes problémamentesen. Szóval nem szar, csak szar szériát, vagy supportot fogtam ki :)
ps.: azóta fejlődtek! :D vagy sem :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az lehet, de volt pl. olyan ADSL routerük ami nem volt képes rendesen NAT-olni. Csak vagy 2000 kapcsolatot tudott kezelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mióta minden szappantartóba bele lehet forrasztani egy legalább 128 MB-os RAM modult, a conntrack tábla a legkisebb memóriafaló tényező.
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki esetleg követte.. ~2hónapja ment el garanciális javításra - csatolva a ticket teljes szövegét amit a supporttal előtte ellőttem - , azóta 0 válasz és az eszköz sem tért még vissza ... Írtam supportnak... Várom a választ :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Innentől már bőven fogyasztóvédelmi ügynek kéne lenni... A garis javításra elfogadhatatlan hosszú idő a ~2hónap.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban, de még várok egy support választ. Lehet most gyártják újra a HW-t is.. + a rá való FW-t is ...
Sajna WIFI gondjaim előfordultak azóta a nagyobb verziókkal is, USG60W :/ Bár azok nem naponta kétszer dobják el magukat, csak 3 hetente 1x...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon birkatürelmű lehetsz :-)
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem én, a "cég" ahol ez üzemelt :) Ismerős / baráti cég, ezért nem annyira nyűgős az idő, bár most már kezd az lenni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
update3... elő fog kerülni ez az eszköz ... bár kicsit érdekes a "sztorija".. Aki még követte / követi :)
A kedves nagykerünk irányított egy XY céghez, hogy oda kell ezt elküldeni. (nem, nem oda kellett, mint ez kiderült)
Az egy kis ~3 fős iroda, semmi extrával.. Na ott valaki átvette, aztán elrakták a raktárba (nem igazán kezelnek garanciális cuccokat, gondolom jött valami átvették, lerakták, elfelejtődött).
Ha nem hívom fel őket direktbe valahogy akkor a mai napig ott lenne a "raktárba" :)
Szegény emberünk sem értette, hogy a nagyker miért is irányított minket arra fele, hogy oda küldjük el.. Mivel nagyon nem oda kellett volna.
Ilyenkor Zyxelnél, főleg ha be van regelve zyxel portálra a cucc, akkor azon keresztül lehet indítani (új infó volt) a garanciáztatást. Ez kb. annyit takar, hogy lehet kérni olyan opciót is, hogy futár hozza az "új" azonos eszközt és csak akkor adjuk le a régit. Azaz kb. cseregarancia.
Mind1, jövőhétre megküldik a nagykerből a vadi új eszközt... Öröm boldogság.
Mondjuk azt majd még megkérdem a nagykertől, hogy ugyan honnan a francból vették az infót hogy oda kell küldeni, ahova el lett küldve. (direkt nem akarom megnevezni a helyet ahova ment, nem az ő saruk volt az (bár az hogy csak úgy leraknak valamit a raktárba az igen.. de inkább 80-20% -ba a nagyker rovására írnám) egész. És teljesen korrektek voltak miután eljutottam hozzájuk telefonos beszélgetéseken keresztül)
Szóval, story vége :) The end.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni