Zyxel support FTW (USG20W-VPN)

Hm,

USG20W-VPN router adott.

Probléma adott, random időben eldobja a teljes wifi ap-t. Diagnostic log szerint magát a modult dobja ki segfault-tal.

Na mind1, Zyxel support felkeres, első körben állítsak ezt, azt, oké megvan, küldtek "új FW-t" ami 4.30* nevet viselte (bár 4.31 volt rajta mind1) .

Ezzel is sz.r ? igen.

Első válasz, akkor keresse meg az eladót és ott reklamáljon.. Köszi. Leírtam hogy hát de a diagnostic logokat amit maga az eszköz készített ugyan megnézhetné valami "deep impact" mérnök is, hogy ugyan miért segfaultol el az localAP ... (ne menjünk már le tplink szintre...)

Jah igen, távoli elérés, mind1, vizsgálták, cserélgették az FW-t.. a végső megoldás a (halál) az lett hogy mégis csak vigyem vissza, mert ebben megdöglött a wifi AP.

Aham.

Tehát most megyek és visszaviszem "saját magamhoz" és jól lehordom "saját magamat" hogy milyen sz.rt adtam el.

Egy ~80k+os routertől nem azt vártam hogy 3 hónap után megdöglik benne a wifi ap...

Na mind1.

Next turn.

ps.: hozzáteszem, sok Zyxel eszköz fordult meg a kezem között és egyikkel sem volt ilyen gond + ha gond volt akkor azt a support jól le tudta kezelni. Most nem sikerült.

Hozzászólások

A "deep impact" mérnök óradíja nem fér bele. :) El vannak foglalva, hogy jelszót tegyenek a firmwaret tartalmazó zip fájlra vagy, hogy eszköz regisztrációhoz kössék annak letöltését. :D

ZyXelből legutóbb valami 33.6-os modemhez volt szerencsém, az mondjuk jó volt :-D

Aki esetleg követte.. ~2hónapja ment el garanciális javításra - csatolva a ticket teljes szövegét amit a supporttal előtte ellőttem - , azóta 0 válasz és az eszköz sem tért még vissza ... Írtam supportnak... Várom a választ :D

update3... elő fog kerülni ez az eszköz ... bár kicsit érdekes a "sztorija".. Aki még követte / követi :)

A kedves nagykerünk irányított egy XY céghez, hogy oda kell ezt elküldeni. (nem, nem oda kellett, mint ez kiderült)

Az egy kis ~3 fős iroda, semmi extrával.. Na ott valaki átvette, aztán elrakták a raktárba (nem igazán kezelnek garanciális cuccokat, gondolom jött valami átvették, lerakták, elfelejtődött).

Ha nem hívom fel őket direktbe valahogy akkor a mai napig ott lenne a "raktárba" :)

Szegény emberünk sem értette, hogy a nagyker miért is irányított minket arra fele, hogy oda küldjük el.. Mivel nagyon nem oda kellett volna.
Ilyenkor Zyxelnél, főleg ha be van regelve zyxel portálra a cucc, akkor azon keresztül lehet indítani (új infó volt) a garanciáztatást. Ez kb. annyit takar, hogy lehet kérni olyan opciót is, hogy futár hozza az "új" azonos eszközt és csak akkor adjuk le a régit. Azaz kb. cseregarancia.

Mind1, jövőhétre megküldik a nagykerből a vadi új eszközt... Öröm boldogság.

Mondjuk azt majd még megkérdem a nagykertől, hogy ugyan honnan a francból vették az infót hogy oda kell küldeni, ahova el lett küldve. (direkt nem akarom megnevezni a helyet ahova ment, nem az ő saruk volt az (bár az hogy csak úgy leraknak valamit a raktárba az igen.. de inkább 80-20% -ba a nagyker rovására írnám) egész. És teljesen korrektek voltak miután eljutottam hozzájuk telefonos beszélgetéseken keresztül)

Szóval, story vége :) The end.