Fórumok
Sziasztok!
Mikro- és kisvállalkozásoknak informatikai rendszereit tartom karban és az általam vezetett dokumentációk kezdenek kaotikusak lenni, így valami szoftvert keresek erre a célra.
Amiket tárolok:
- Internet eléréssel kapcsolatos információk
- Hálózatról, hálózati eszközökről információk
- Hardverek (paraméterek, állapot, beszerzés, stb.) szoftverek (OS, használt szoftverek és licencek, stb.)
- Külső szolgáltató adatai (gondolok itt, ha email-ezés nem helyben van, hanem szolgáltatótól)
- Kontaktok
Opcionálisan:
- Munkalapok készítése
- Munkák tervezése
- Több felhasználós
Köszönöm, ha tapasztalatodat megosztod!
Hozzászólások
SUB
sub
.
RackTables ?
Az opcionálisokkból csak a több felhasználós van meg.
Szerk: Itt van info
---
"A megoldásra kell koncentrálni nem a problémára."
Köszi, megnéztem a demo-ját. Csak hálózatos dolgokra nagyon jónak tűnik.
Nekem még szükséges lenne a szerverekről (ahol van), munkaállomásokról is tudnék adatokat rögzíteni, azaz majdnem mindenről.
Nálunk szerverek is benne vannak.
Beszállító, projekt, gari idők "belső alkatrészek", portok, meg minden.
Csak sok objektumot kell kézzel létrehozni.
A demo nincs kihegyezve. Kellő munkával jó lehet az. ;)
---
"A megoldásra kell koncentrálni nem a problémára."
Confluence?
GLPI + fusion inventory plugin (ha autodiscovery kell)?
dokuwiki
--
zrubi.hu
Erre én egy cmdb megoldást javasolnék Neked, mint pl.az itop.
uuh ez tűnik eddig a legjobbnak, köszönöm
Megnézheted az i-doit open demóját is.
Köszönöm, egyik jobb mint a másik :)
+1