Rendszerek dokumentálása

Fórumok

Sziasztok!

Mikro- és kisvállalkozásoknak informatikai rendszereit tartom karban és az általam vezetett dokumentációk kezdenek kaotikusak lenni, így valami szoftvert keresek erre a célra.

Amiket tárolok:

- Internet eléréssel kapcsolatos információk
- Hálózatról, hálózati eszközökről információk
- Hardverek (paraméterek, állapot, beszerzés, stb.) szoftverek (OS, használt szoftverek és licencek, stb.)
- Külső szolgáltató adatai (gondolok itt, ha email-ezés nem helyben van, hanem szolgáltatótól)
- Kontaktok

Opcionálisan:

- Munkalapok készítése
- Munkák tervezése
- Több felhasználós

Köszönöm, ha tapasztalatodat megosztod!

Hozzászólások

RackTables ?
Az opcionálisokkból csak a több felhasználós van meg.

Szerk: Itt van info

---
"A megoldásra kell koncentrálni nem a problémára."

GLPI + fusion inventory plugin (ha autodiscovery kell)?

Erre én egy cmdb megoldást javasolnék Neked, mint pl.az itop.

Köszönöm, egyik jobb mint a másik :)